Koirien paskattajat pilaavat hienon asuinalueen ja sotkevat kaikki paikat kun tulevat toisten pihapiiriin paskattamaan ja kusettamaan koiransa. Monilla on peräti useita ja isoja koiria. Paskaa on tienvarret täynnä. Ei ole mukava kun lapset sotkevat itsensä koiran paskaan. Harva ottaa koiranpaskat mukaansa. Tulemme ilmoittamaan poliisille jos jätät paskan tienposkeen.
Älä jää paskattamaan koiraasi talonkohdalle enää.
Uusi asuinalue koirien paskatusreitillä
57
3018
Vastaukset
- koirat kuriin
Nurkkiin ja portinpieliin sontivat rakit kuriin!
Jalkakäytävät ovat paikka paikoin todella huonossa kunnossa kun koirien ulosteita ei kerätä. - Liki naapurista
Meillä samaa ongelmaa, kaikki alueen koiranomistajat kulkee tästä läpi. Aikanaan meidän postilaatikon alunen oli kusipaikkana. Onneks ne koiranomistajat muutti pois!
- koiriaan
Tosi törkeitä koiranomistajia.
- Sammon koirankusettaja
Pitääkö rakentaa meidän reiteille? Ei me lähetä rakin kanssa paskalle mihinkään 10 km:n päähän. Ja luuletteko tosiaan että alkaisin jotain paskoja noukkimaan maasta? hä?
Rakentakaa talonne sellasille paikoille, ettei ne ole meidän koiranulkoiluttajien tiellä. Me haluamme myös nauttia raikkaasta ilmasta ja luonnosta - ja siihen meillä on myös oikeus!
Tiedoksi vielä kaikille, että koiran vietille on ihan luonnollista merkata toisten postilaatikoita ja piha-aitoja, koska niitä nuuhkii myös toiset rakit. Kusella ja paskalla ratkaistaan koirien maailmassa kuka on rakeista kovin!- kakatpussiin
kuseta ja paskata rakki koiras omalla pihallas. lain mukaan ota käteen hauska koirankakkapussi. auta armias jos piskis karkaa,olen sitä vastassa halon kanssa..ääliö
- Sammon koirankusettaja
kakatpussiin kirjoitti:
kuseta ja paskata rakki koiras omalla pihallas. lain mukaan ota käteen hauska koirankakkapussi. auta armias jos piskis karkaa,olen sitä vastassa halon kanssa..ääliö
Mähän vien mun piskini paskalle ja kuselle just sille postilaatikolle tai piha-aidalle, jolle mun rakkini haluaa paskantaa. En mä voi sen luontoisia tarpeita rajoittaa. Ja sitä paitsi en edes jaksa lähteä kovin pitkälle tupakalle kun koira tekee joka tapauksessa samat toimitukset siinä korttelin päässäkin.
Jos yks paskaläjä siellä täällä haittaa jonkun onnettoman elämää, niin muuttakaa Renkoon! Sekin on kohta osa suurhämeenlinnaa eikä siellä ole kuin korkeintaan susia (ja ne ei paskanna). Mehän ei mun rakkaan piskini kanssa siirrytä tai aleta sopeutumaan uudisasukkaiden tavoille! - ja rakkis
Sammon koirankusettaja kirjoitti:
Mähän vien mun piskini paskalle ja kuselle just sille postilaatikolle tai piha-aidalle, jolle mun rakkini haluaa paskantaa. En mä voi sen luontoisia tarpeita rajoittaa. Ja sitä paitsi en edes jaksa lähteä kovin pitkälle tupakalle kun koira tekee joka tapauksessa samat toimitukset siinä korttelin päässäkin.
Jos yks paskaläjä siellä täällä haittaa jonkun onnettoman elämää, niin muuttakaa Renkoon! Sekin on kohta osa suurhämeenlinnaa eikä siellä ole kuin korkeintaan susia (ja ne ei paskanna). Mehän ei mun rakkaan piskini kanssa siirrytä tai aleta sopeutumaan uudisasukkaiden tavoille!jos erehdyt minun portilleni ja teen rikosilmoituksen
- mjauuuu
tietääkö kukaan saako koiraa lainmukaan paskattaa ja kusettaa mihin sattuu.ainaki paskat kai pitäis kerää??
- K1-VW Transporter
mjauuuu kirjoitti:
tietääkö kukaan saako koiraa lainmukaan paskattaa ja kusettaa mihin sattuu.ainaki paskat kai pitäis kerää??
Laki koiran paskoista
13§: Edellä mainitut kohdat voidaan katsoa tarpeettomaksi tai alentuvasti syyntakeiseksi, mikäli maa-alueen laillinen omistaja tahi vuokralainen, mikäli kyseessä ei ole yleishyödylliseen käyttöön varattu, ilmainen virkistys- tai ulkoilualue kerää koiranpaskat itse hallinnoimaltaan alueelta kakaroidensa haalareihin, kypärälakkeihin, villasormikkaisiin tahi sandaaleihin tai näihin rinnastettaviin vaatekappaleisiin tai kansallispukuihin. - skinhead
kakatpussiin kirjoitti:
tu mua ja mun dopermannia halon kanssa vastaan ni katotaan kun mä syötän sen halon ja ne paskat sulle ääliö ! ne vitun koiranpaskat ei ojissa haittaa mitään..asfaltilla ne vituttaa mutta tuskin kenenkää tarvii ojassa ryönätä ja koittaa astua paskakasaan. Ja sinä jota vitutti että sun postilaatikolle kustaan ni tuskin se siitä mätänee. luultavasti olette itsekin kussu kännissä mihin sattuu.. ?!
- Turhaa
skinhead kirjoitti:
tu mua ja mun dopermannia halon kanssa vastaan ni katotaan kun mä syötän sen halon ja ne paskat sulle ääliö ! ne vitun koiranpaskat ei ojissa haittaa mitään..asfaltilla ne vituttaa mutta tuskin kenenkää tarvii ojassa ryönätä ja koittaa astua paskakasaan. Ja sinä jota vitutti että sun postilaatikolle kustaan ni tuskin se siitä mätänee. luultavasti olette itsekin kussu kännissä mihin sattuu.. ?!
vosuat.
- kaikki..
on sinulla kunnossa?
Että pieni koirankakka harmittaa noin kovasti,kyllä minua hieman naurattaa!- löytyi
järjestyslaki tuli voimaan 1.10.03.laki kumoaa kunnalliset järjestyssäännöt ja koskee kaikkia taajama-alueita.järjestyslaki säätää,että koira on pidettävä taajamassa kytkettynä.taajama on taajaan rakennettu alue,joka on lisäksi osoitettu liikennemerkein.koiran ulkoiluttajan on huolehdittava siitä,ettei koiran uloste jää ympäristöön hoidetulle alueelle.hoidettuja alueita lain mukaan ovat esimerkiksi alueet,joilla nurmikot on leikattu ja joilla on istutuksia tai joilla tiet ovat päällystettyjä. varmaan se naapurin portinpielikin on kielletty alue kakalle ellei kakkaa pussiin laita.. rangaistuksista en tiedä varmaan rikesakko ja jos ei tehoo ni koiran pito kieltoon,mun mielestä olis oikein. vaikka minähän teen niinkuin haluan niin sano joku
- ilvess
löytyi kirjoitti:
järjestyslaki tuli voimaan 1.10.03.laki kumoaa kunnalliset järjestyssäännöt ja koskee kaikkia taajama-alueita.järjestyslaki säätää,että koira on pidettävä taajamassa kytkettynä.taajama on taajaan rakennettu alue,joka on lisäksi osoitettu liikennemerkein.koiran ulkoiluttajan on huolehdittava siitä,ettei koiran uloste jää ympäristöön hoidetulle alueelle.hoidettuja alueita lain mukaan ovat esimerkiksi alueet,joilla nurmikot on leikattu ja joilla on istutuksia tai joilla tiet ovat päällystettyjä. varmaan se naapurin portinpielikin on kielletty alue kakalle ellei kakkaa pussiin laita.. rangaistuksista en tiedä varmaan rikesakko ja jos ei tehoo ni koiran pito kieltoon,mun mielestä olis oikein. vaikka minähän teen niinkuin haluan niin sano joku
että joku otti selvää..
- Sitten
Tupakantumpit ja lasinsirut onkin sitten kauniimpaa katseltavaa maassa?
Kumpi vituttaa enemmän?
1.Astut koiranpaskaan ja seurauksena joudut putsaamaan kenkäsi.
2. Ajat rikotun kaljapullon ylitse autollasi ja rengas puhkeaa, pullon jonka sossupummi on ostanut verorahoillasi ja heittänyt juotuaan pois (mitä sillä panttirahalla kun ei ole pulloakaan "omilla" rahoillaan ostanut.
Itse ainakin mieluummin astun koiranpaskaan.- noimuut
noi kaikki kirjoitukset.. älä johdattele itse aiheesta mihinkään vitun sossujuttuihin. aloita niistä vaikka uusi keskustelu..täällä on koiran paska puheena...
- tienposkeen
ovat todella tyhmiä tekoja. Pitäisi ihmisten oppia asumaan ja kunnioittamaan kanssaihmisiä, jos asuu kaupunkilähiöissä, tai kaupungrissa missä asuu paljon ihmisiä.
- Jeesjeess
noimuut kirjoitti:
noi kaikki kirjoitukset.. älä johdattele itse aiheesta mihinkään vitun sossujuttuihin. aloita niistä vaikka uusi keskustelu..täällä on koiran paska puheena...
Joo luin antaumuksella läpi.
Taisi kolahtaa sinulla omaan nilkkaan? - weeww
Jeesjeess kirjoitti:
Joo luin antaumuksella läpi.
Taisi kolahtaa sinulla omaan nilkkaan?vitutaa muaki sossupummit ja pullojen hajoittajat tupakan tumpitkin.. täytynee aloittaa niistä keskustelu sitten ku kiehahtaa yli..
- koiran paskalla
Lehtimiehet tulkaa katsomaan ja toteamaan minkälaisia koiranpaskattajia on kuokkamaan asukkaiden riesana.
- irvinin skotsa
toi on toi kuokkamaa? joku mäensyrjä jossain pellolla tietenkin veikkaan
- kjglkjdhg
irvinin skotsa kirjoitti:
toi on toi kuokkamaa? joku mäensyrjä jossain pellolla tietenkin veikkaan
kuokkamaa on hirsimäen kupeessa oleva uusi asuinalue
- Sammon koirankusettaja
kjglkjdhg kirjoitti:
kuokkamaa on hirsimäen kupeessa oleva uusi asuinalue
Voisinkin tuoda tänään piskini tutustumaan kuokkamaan postiluukkuihin, jos siellä jo muutkin rakit käy jättämässä omat merkkinsä. Meidän rakki on niin kiltti, että sitä ei tarvitse edes pitää hihnassa... korkeintaan käy vähän tekemässä tuttavuutta muiden piskien kanssa.
- lain
Voisinkin tuoda tänään piskini tutustumaan kuokkamaan postiluukkuihin, jos siellä jo muutkin rakit käy jättämässä omat merkkinsä. Meidän rakki on niin kiltti, että sitä ei tarvitse edes pitää hihnassa... korkeintaan käy vähän tekemässä tuttavuutta muiden piskien kanssa.
osaatko lukea aiemin tässä viestiketjussa ollutta koiria koskevaa lainkohtaa?paskat pussiin tai vaikka taskuun ja koirakytkettynä..joku saattaa tehdä kirppusäkistäsi rukkaset...
- Hämäläinen_
lain kirjoitti:
osaatko lukea aiemin tässä viestiketjussa ollutta koiria koskevaa lainkohtaa?paskat pussiin tai vaikka taskuun ja koirakytkettynä..joku saattaa tehdä kirppusäkistäsi rukkaset...
Juuri tuollaisten puupäiden ansiosta voidaan säätää näitä hölmöjä lakeja. "Muistathan lain", ei vittu, eihän kukaan vähääkään itseään kunnioittava ihminen ala noukkimaan koiran paskaa maasta. Onneksi suurikokoinen koirani osaa pyynnöstä vääntää kasat, joita usein löytyykin kukkahattujen ovien edustoilta.
- rekkuuuu
Hämäläinen_ kirjoitti:
Juuri tuollaisten puupäiden ansiosta voidaan säätää näitä hölmöjä lakeja. "Muistathan lain", ei vittu, eihän kukaan vähääkään itseään kunnioittava ihminen ala noukkimaan koiran paskaa maasta. Onneksi suurikokoinen koirani osaa pyynnöstä vääntää kasat, joita usein löytyykin kukkahattujen ovien edustoilta.
ajattelet varmaan että minuahan ei lait koske.. entä jos on vaikka lainvalvoja paikalla,syötkö rakkisi paskan vai pistätkö taskuun?aivan sama mulle koska kukaan ei ainakaan huomaa hajussasi mitään eroa.. olet varmaan niitä ihmisiä jotka hyväksyy raiskaukset,ryöstöt jne... nekin on kai hölmöjä lakeja sun mielestä kun niistä rangaistaan... entiä tuliskohan poliisit pitään paska ratsiaa.. voin varmaan ainakin viedä sinne kuvan susta ja rakistas kun paskotat sitä...
- Hämäläinen_
rekkuuuu kirjoitti:
ajattelet varmaan että minuahan ei lait koske.. entä jos on vaikka lainvalvoja paikalla,syötkö rakkisi paskan vai pistätkö taskuun?aivan sama mulle koska kukaan ei ainakaan huomaa hajussasi mitään eroa.. olet varmaan niitä ihmisiä jotka hyväksyy raiskaukset,ryöstöt jne... nekin on kai hölmöjä lakeja sun mielestä kun niistä rangaistaan... entiä tuliskohan poliisit pitään paska ratsiaa.. voin varmaan ainakin viedä sinne kuvan susta ja rakistas kun paskotat sitä...
Sinä se vähäjärkisyydessäsi eksyt täysin aiheesta ja jauhat suorastaan paskaa, koiranpaskaa. Ota kuva ja vie poliisille, ennemmin kuitenkin maksan rikesakon, kun kerään paskaa maasta :)
- se on
Koiranpaska on luonnontuote joka hajoaa parin sateen jälkeen. Ajattelisit sinäkin vähän omaa napaasi pidemmälle ja paskantaisit mieluummin heinikkoon kuin järveen.
- ihmispaskakin, mutta..
tuskin sitä pihapolulle haluat.Ja luomua se on sekin.
Paska on aina paskaa - hyvää tavaraa
ihmispaskakin, mutta.. kirjoitti:
tuskin sitä pihapolulle haluat.Ja luomua se on sekin.
Paska on aina paskaaAnna mennä vain. Köntti polulle tai heinikkoon. Paska on todentotta luonnontuote, osa ravintoketjuamme. Mieluummin pökäle portinpielessä kuin muovista tehdyt kalsarit tai kengät ojassa.
- Hämäläinen_
Saatanan nössö, jos olisit minun naapuri niin tekisin elämästäsi vielä enemmän helvettiä, kuin mitä se nyt on koiran paskan keskellä. Oman lapseni olen opettanut kävelemään tiellä, enkä kovin usein muuten ole tieltä paskaa tavannut. Paitsi sinut, jos olet kävellyt vastaan. Niele kiukkusi typerys, koska paskasodan häviät varmasti.
- kuonoasi kiinni
Heh heh. Se on helppo homma minulle.
- Hämäläinen_
kuonoasi kiinni kirjoitti:
Heh heh. Se on helppo homma minulle.
Eipä ole ennenkään tytöt hyppiny silmille.
- Kuokkamaahan
on muuttanut, jos se on Hirsimäen takana.Hirsimäkikin on kuin Renkoon menisi.
- msfafas
Kuka ääliö siellä huutelee! Kuka sulle on sanonut että, se hirsimäen takana on? Taidat ite katella sieltä Rengosta päin!
- korvessa
msfafas kirjoitti:
Kuka ääliö siellä huutelee! Kuka sulle on sanonut että, se hirsimäen takana on? Taidat ite katella sieltä Rengosta päin!
kuitenkin, on sitten millä puolella Hirsimäkeä tahansa,kaikki nykymenossa mukana olevat muuttavat itäpuolelle kaupunkia tai keskustan liepeille.Täällä on laadukkaita alueita ja koirapuistot erikseen.
- mifcvmjl
korvessa kirjoitti:
kuitenkin, on sitten millä puolella Hirsimäkeä tahansa,kaikki nykymenossa mukana olevat muuttavat itäpuolelle kaupunkia tai keskustan liepeille.Täällä on laadukkaita alueita ja koirapuistot erikseen.
Mikä on se laadukas alue itäpuolella?
- jakaneet
mifcvmjl kirjoitti:
Mikä on se laadukas alue itäpuolella?
Hämeenlinnan moottoritien itä ja länsipuoleen. Naispuoliset lähetyssaarnaajat hoitavat itäpuolen ja ne pukumiehet polkupyörillä länsipuolen. Ehkä he saapuvat joskus Kuokkamaahankin. Siis esimerkiksi Puistonmäen ja keskustan asuntoalueilla jotka ovat itäisiä alueita on koirapuisto Vekan huoltoaseman tuntumassa.Siten homma hoituu täällä påin.
- kakkapökäle-
yhyy
- Minun mielestä
ei saa. Ja muutenkin on ulosteet kerättävä ulkoa pois.
Onko tästä lakitekstiä.- ylempänä
viestiketjussa
- koiranomistajia
joilla ei ole aivoja. Koira oppii kakkimaan ihan sinne mihen sen opettaa, kaikki vaan ei ole kykeneviä koiriensa opettamiseen.
Ikävää kun koirista tulee syyllisiä ja ihmisten antipatiat niitä kohtaan kasvavat joidenkin idioottien koirankusettajien vuoksi.
Turhauttavaa lukea uutisia koirille jätetyistä myrkkypaketeista, valitettavasti nämä paskattajaidiootit provosoivat lisää ikäviä tapahtumia näillä jutuillaan ja syyttömät ovat usein niitä jotka joutuvat kärsimään. - 14 § Koirakuri
Järjestyslaki:
4 luku
Eläimet
14 §
Koirakuri
Yleisen järjestyksen ja turvallisuuden säilymiseksi koiran omistajan tai haltijan on:
1) pidettävä koira taajamassa kytkettynä;
2) pidettävä huolta siitä, ettei koira pääse kytkemättömänä kuntopolulle tai muulle sen kaltaiselle juoksuradalle eikä lainkaan yleiselle uimarannalle, lasten leikkipaikaksi varatulle alueelle, toriaikana torille taikka yleiseen käyttöön kunnostetulle ladulle tai urheilukentälle, jollei se ole erikseen sallittua; (19.12.2003/1195)
3) pidettävä huolta siitä, että koiran uloste ei jää ympäristöön hoidetulla alueella taajamassa.
Mitä 1 momentin 1 ja 2 kohdassa säädetään, ei koske virantoimituksessa käytettävää valtion omistamaa koiraa, vartiointitehtävässä olevaa vartijan koiraa, palvelutehtävässä olevaa koulutettua pelastuskoiraa, liikuntavammaisen avustajakoiraa eikä näkövammaisen opaskoiraa.
Mitä 1 momentin 1 kohdassa säädetään, ei koske suljettua pihaa, koirien harjoituspaikkaa eikä erityisesti osoitettua aidattua jaloittelualuetta. Koiran tulee kuitenkin näissäkin paikoissa olla omistajansa tai haltijansa valvonnassa.
Mitä 1 momentin 2 kohdassa säädetään, koskee myös kissaa. Mitä 1 momentin 1 ja 2 kohdassa säädetään, koskee myös hevosta sekä soveltuvin osin muuta koti- tai lemmikkieläintä.
5 luku
Seuraamukset
16 §
Järjestysrikkomus
Joka tahallaan
10) laiminlyö 14 §:n 1 momentissa säädetyn eläinten pitämiseen liittyvän velvollisuuden...
on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä ankarampaa rangaistusta, järjestysrikkomuksesta sakkoon.
Lähde: Finlex
Itse kuvaan oman tonttikohdalla koiraansa paskattavia ihmisiä viikottain, yhtään kuvaa ei ole vielä tarvinnut poliisille toimittaa, vaan aina on paskat lähtenyt... joskus on pussi haettu kotoa lenkin jälkeen.
Joidenkin mielestä olen ilkeä, natsi, eläinten vihaja...
Viime kesänä oli kahdessa aitatolpassa tulostettuna tuo ylläoleva Järjestyslain kohta, mutta jotakuta häiritsi omalla tontillani olevissa tolpissa olleet kyltit...?- hauskakoirankakka
niinkuin joku tos edellä kirjoitti,että kyllä jotkut harvat paskottajat ne paskat mukaansa ottaa.. ilmeisesti laki ei ole tuttu kaikille.. ilmeisesti kohta on,ainakin niile koira ihmisille jotka on osallistunut tähän viestiketjuu.. ei se voi olla niin vaikeeta noudattaa selkeää laki jos lukutaitoinen
- kokemusta on
hauskakoirankakka kirjoitti:
niinkuin joku tos edellä kirjoitti,että kyllä jotkut harvat paskottajat ne paskat mukaansa ottaa.. ilmeisesti laki ei ole tuttu kaikille.. ilmeisesti kohta on,ainakin niile koira ihmisille jotka on osallistunut tähän viestiketjuu.. ei se voi olla niin vaikeeta noudattaa selkeää laki jos lukutaitoinen
on vähän epämiellyttävää kulkea paskapussi kädessä koiran kanssa pitemmällä lenkillä.Niitä paskantäyttösäiliöitä pitäisi olla paljon tiheämmässä!Ei oikein raaskisi tavalliseen roskasäiliöön heittää.
- paskattajille
ja irtipitäjille. Pitäisi mennä jo kaaliin.
- Omalla tontillasi
kokemusta on kirjoitti:
on vähän epämiellyttävää kulkea paskapussi kädessä koiran kanssa pitemmällä lenkillä.Niitä paskantäyttösäiliöitä pitäisi olla paljon tiheämmässä!Ei oikein raaskisi tavalliseen roskasäiliöön heittää.
Niin ei tarvi kuskata pussia pitkää matkaa...
- Menikö nyt
paskattajille kirjoitti:
ja irtipitäjille. Pitäisi mennä jo kaaliin.
kaaliin. Sinulla ei ole mitään oikeuksia Kuokkamaan alueella vaan pidät koirasi remmissä ja noukit paskat mukaan.
- koiran kaveri
Omalla tontillasi kirjoitti:
Niin ei tarvi kuskata pussia pitkää matkaa...
ei omalle tontille paskanna, niinkuin ei lintukaan pesäänsä.H:linnalaisilta sekin näyttää hyvin käyvän,päätellen näistäkin "suomi-24" kirjoituksista.
- Niskalaukauksella
koiran kaveri kirjoitti:
ei omalle tontille paskanna, niinkuin ei lintukaan pesäänsä.H:linnalaisilta sekin näyttää hyvin käyvän,päätellen näistäkin "suomi-24" kirjoituksista.
Koirat jotka eivät kykene suolensa toimintoja hallitsemaan järjestyslain vaatimalla tavalla tai joiden suolen tuotoksista ei huolehdita, tulisi lopettaa niskalaukauksella siihen paikkaan. Sama kaikille vapaana liikkuville kissoille ja koirille.
Onko todellakin niin vaikea noudattaa lakia, jonka tarkoituksena on varmistaa yleinen viihtyvyys ja turvallisuus??? - Sammon koirankusettaja
Menikö nyt kirjoitti:
kaaliin. Sinulla ei ole mitään oikeuksia Kuokkamaan alueella vaan pidät koirasi remmissä ja noukit paskat mukaan.
Ja minähän en koirani paskoihin koske! Ne jää siihen paikkaan mihin sattuu tippumaankin. En todellakaan ole ainoa joka näin tekee. Tollaset koiranpaskatuslait ovat muutenkin aika huumoripohjaista tekstiä samoin kuin handsfreen käyttö autoillessa. Luuletko, että joku oikeesti noudattaa niitä?
Jos siellä postilaatikon alla nyt sattuu yks tai kaks tai jopa kolme paskapökälettä löytymään niin ei se maailmaa vielä kaada. Maailmassa monta ihmistä näkee enemmän nälkää kuin te! - Taidat olla
Ja minähän en koirani paskoihin koske! Ne jää siihen paikkaan mihin sattuu tippumaankin. En todellakaan ole ainoa joka näin tekee. Tollaset koiranpaskatuslait ovat muutenkin aika huumoripohjaista tekstiä samoin kuin handsfreen käyttö autoillessa. Luuletko, että joku oikeesti noudattaa niitä?
Jos siellä postilaatikon alla nyt sattuu yks tai kaks tai jopa kolme paskapökälettä löytymään niin ei se maailmaa vielä kaada. Maailmassa monta ihmistä näkee enemmän nälkää kuin te!Taidat olla sosiaalidemokraatti?
- Mutta itkevät
Taidat olla kirjoitti:
Taidat olla sosiaalidemokraatti?
jos joku rikkoo lakia. Hämis on sossujen temmellyskenttä.
- Narinaa,narinaa
osoitteesi.En ole koirani paskoja kerännyt,enkä kerää.Täällä nämä pikkusielut itkevät koirien paskoista,samaan aikaan Janakkala laskee paskansa hiidenjokeen,joka saastuttaa samalla vanajaveden.Kattelkaa Linnan puiston paskoja näitten konserttien jälkeen ,siellä on paskaa, kustaa nurmikot väärällään.Vieppä kakarasi sinne leikkimään ihmisten paskojen sekaan.Olisi hyvä tietää mikä on tämä mainitsemasi niin sanottu hieno asuinalue.
- Eipä mitään
järkeä.
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä, minä rupean valokuvaamaan tavattaessa.
- AnonyymiUUSI
Myös täällä Orimattilan orionkaaressa sama ongelma, koiria paskatetaan, eikä jätteitä kerätä, että näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2069026
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265588- 534671
- 914560
- 593629
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703340Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432631