Olen syönyt nyt 6kk Apocyclin -nimistä antibioottia akneen (yksi 500mg tabletti päivässä), ja enää on pari tablettia jäljellä. Iho on parantunut huomattavasti, finnejä ei ole enää kun muutama, mutta iho on silti edelleen aika epätasainen. :(
Nyt pelottaa lopettaa kuuri, sillä olen monilta keskustelupalstoilta lukenut että kuurin jälkeen finnit palaisivat tuplasti. Millaisia kokemuksia on täällä, ovatko finnit palanneet kuurin loputtua, ja kuinka nopeasti, eivät kai päivissä, eikä viikossa :((? Olen syönyt nyt yli 3kk cypretyl -nimisiä e-pillereitä, joiden pitäisi myös auttaa akneen. Kiitos vastauksista!
Nyt pelottaa lopettaa kuuri, sillä olen monilta keskustelupalstoilta lukenut että kuurin jälkeen finnit palaisivat tuplasti. Millaisia kokemuksia on täällä, ovatko finnit palanneet kuurin loputtua, ja kuinka nopeasti, eivät kai päivissä, eikä viikossa :((? Olen syönyt nyt yli 3kk cypretyl -nimisiä e-pillereitä, joiden pitäisi myös auttaa akneen. Kiitos vastauksista!
Vastaukset 2
Vanhimmat
Olen kahdesti syönyt tuon Apocyclin-kuurin, ekalla kerralla kuurin jälkeen ei ollut mitään naaman räjähdystä - tosin ei kuuri minullakaan auttanut kuin pahimpiin finneihin, pienempiä tuli edelleen. Toisen kerran jälkeen oli huomattavampi ero, mutta minään kaksinkertaisena en kyllä silti pitäisi...
Nuo Cypretylit saattavat vaikuttaa oman kokemukseni mukaan enemmän akneen kuin itse Apocyclin, joten sinuna en huolehtisi :)
Mäkin lopetin vain kolme viikkoa sitten kuurin.
Autto jonkin verran finneihin , iho on parempi mutta oisin odottanu hiukan enemmän tulosta.
Mulla ei ainakaan vielä ole puskenut uusia näppylöitä.Jos tulee otan uuden kuurin heti takaisin.