Omistan tällä hetkellä Toyota corona mark hardtop merkkisen auton joka on tällä hetkellä museokilvissä. Auto on kaksi ovinen bensiini takavetoinen. Väritys punainen. Tällä hetkellä autossa etu keulassa lommo ja vasen taka kulma vaatisi hieman maalia. Muuten hyvässä kunnossa. Jokainen osa on alkuperäis tai saman mallisesta autosta. osa osista tilattu japanista asti koska niitä ei ole suomesta löytynyt. Auto on kunnnostettu itse.
Paljonko saisi Toytota corona mark 2
7
3076
Vastaukset
- speedy^^
Vaikka auton tunne arvo on mittaamaton ja siihen liittyy monta tarinaa, Niin silti mietin paljonko tälläisellä kaunokaisella voisi olla rahallista arvoa sitä arvostavalle.
- maksaa 1500..
Tai pyydetään, vertaa siihen onko autosi parempi ja muihin vastaaviin käytettyihin jos niit löytyy..
- joo...
Keväällä kauppasin yhen vanhan korollan, just leimattu, harvinainen coupe malli, ei kyllä mikää museokuntonen, mutta muut pyyti vastaavista tonnia kahta, lopulta sain alle 500 kun pitkään kauppas. Ne tonnin ja kahen vehkeet on vieläki myynnissä ja pysyvät kanssa. Noita kyselee vaan persaukiset teinit ja tyrkyttää jotain mätää katiskaa vaihdossa toiselta puolelta suomea.
- chevy1957
Onko vielä myynnissä?
- Speedy^
Tervehdys!
Olen sen valmis myymään jos hinta tarjous on kohdallaan. Autolla on paljon tunne arvoa, mutta olen valmis myymään sen auto arvostavalle henkilölle.
Tälläiselle autolle vaikea tiukkaa hintaa antaa, mutta tarjouksen voi lähettää.
ystävällisin Terveisin Janne Ostonen. - chevy1957
Speedy^ kirjoitti:
Tervehdys!
Olen sen valmis myymään jos hinta tarjous on kohdallaan. Autolla on paljon tunne arvoa, mutta olen valmis myymään sen auto arvostavalle henkilölle.
ystävällisin Terveisin Janne Ostonen.Jos auto on hyvä niin teen vähintään 2000 Euron tarjouksen!
[email protected],mailaa niin palataan asiaan. - kooks
Speedy^ kirjoitti:
Tervehdys!
ystävällisin Terveisin Janne Ostonen.Moro. Voitko laittaa sähköpostiosotteen tuohon näkyviin, niin saisin yhteyttä auton tiimoilta. Vai onko enää kaupan?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814492
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1224177Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀454142BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1753354Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome602643- 1802604
Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582587Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main352582Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?682459Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik432132