Huomenta kaikille. Tämä on kuin joulua odottaisi. Kolme päivää töitä ja sitten se loma alkaa. Sääkarttakin on oivallisesti asettunut näyttämään kesäisiä lukemia tästä eteenpäin :)
Tällä hetkellä ulkolämpötila 19,3 C, kosteus% 78 ja hienoista pilviharsoa, mutta näyttäisi repeilevän. Jos lämpö päivällä nousee 25 C:een, tulee tuskaisa päivä. Jääkaapissa on nyt Spriten lisäksi jääkylmää Wichyä ja vanhanajan sitruunasoodaa. Eiköhän se sillä!
23.7.2008 ENÄÄ 3 PÄIVÄÄ :)
7
503
Vastaukset
- sitten...
ei se loma nyt niiiiiiiiin ihanaa ole, tässä pian 5 viikkoa ollut eikä oikein mitään tekemistä, nää säät tietysti pilas sen, mies juonu 3 viikkoa putkeen, nyt makaa sairaalassa, että voi ihana loma joo. no ens viikolla pääsee onneksi töihin=)
- Eeva-Leena
Raittiina ja kaikenlaisia suunnitelmia olen jo laatinut.. Uiminen,pyöräily,shoppailu,sisävesiristeily..
antabus aamuisin ja kerran viikossa hoitokäynti.. Raittiina helteitä odotelessa.
- Kukkakeiju
frans-herman kirjoitti:
Rannalle, jo alkoi täällä helteet. Raittiina.
Mehukattia mukaan juomaksi.Raittiina tänään.
- Spriten voimalla
frans-herman kirjoitti:
Rannalle, jo alkoi täällä helteet. Raittiina.
Mehukattia mukaan juomaksi.muuttaa nikiksi "mehukatti" :)))))
- LomaLasse
Huomenna klo 14.00 alkaa kesäloma. Ensinmäinen tavoite on olla vkloppu selvinpäin. Ultimate haaste on koko loma. Hurrah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522