onko kenelläkään kokemusta vuosikkaan lapsen kanssa matkailusta virossa.. onko purkkiruokaa saatavilla sielläkin vai oletteko kantaneet suomesta ruoat mukana? toinen juttu mikä askarruttaa on, että oletteko kantaneet hyla-maito tetroja suomesta vai mitä lapsenne on juonut matkalla? asiallisia vastauksia kaipaan, kiitos :)
lastenruoka
4
599
Vastaukset
- hyvä neuvo
ruoka mukaan sillä ei Virossa ole lapsia eikä lastenruokia. Kyllä on tyhmää sakkia täytyy myöntää että näitä kysellään. Olisiko yllätys jos se sama Piltti maksaa puolet mitä sinun omassa kaupassa?
- ymmärtää
miten joku kehtaa vastailla näihin viesteihin jos ei näytä pätkääkään kiinnostavan!!! kaiken maailman jurpot rupeaa kettuilemaan asiallisiin kysymyksiin.. huh,huh.
- ?????????
ymmärtää kirjoitti:
miten joku kehtaa vastailla näihin viesteihin jos ei näytä pätkääkään kiinnostavan!!! kaiken maailman jurpot rupeaa kettuilemaan asiallisiin kysymyksiin.. huh,huh.
Selvääkin selvempi provo tuo on.
Paitsi, jos on heikompilahjainen.
- Sol74
En ole lapsieni kanssa matkustanut Virossa mutta Tallinnassa monia kertoja käyneenä olen vieraillut lastenruokahyllyillä ja olen sieltä ostanut Nestleen puurojauheita.Valikoimaa kyllä löytyy ihan meidän pilteistä asti.Hipp merkkiä tuntuu löytyvät ulkomailta useasti.Korvikejauhetta löytynee ihan samalla tavalla kuin meiltä mutta valmiiden korvikkeiden olemassaoloa en muista.Mutta helppohan tuo korvikejauhe on sekoittaa pulloveteen niin etelänmatkoillamme olemme tehneet.Jos on vanhempi lapsi mukana niin maitoa löytynee kaupasta luulisin ihan samalla tavalla.Tosin en ole varma että onko 2 dl:n hyla tetroja mutta en lähtisi täältä viemään mitään lastenruokia ym.juttuja mukanani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722