onko kenelläkään kokemusta vuosikkaan lapsen kanssa matkailusta virossa.. onko purkkiruokaa saatavilla sielläkin vai oletteko kantaneet suomesta ruoat mukana? toinen juttu mikä askarruttaa on, että oletteko kantaneet hyla-maito tetroja suomesta vai mitä lapsenne on juonut matkalla? asiallisia vastauksia kaipaan, kiitos :)
Vastaukset 4
- hyvä neuvo
ruoka mukaan sillä ei Virossa ole lapsia eikä lastenruokia. Kyllä on tyhmää sakkia täytyy myöntää että näitä kysellään. Olisiko yllätys jos se sama Piltti maksaa puolet mitä sinun omassa kaupassa?
- ymmärtää
miten joku kehtaa vastailla näihin viesteihin jos ei näytä pätkääkään kiinnostavan!!! kaiken maailman jurpot rupeaa kettuilemaan asiallisiin kysymyksiin.. huh,huh.
- ?????????
ymmärtää kirjoitti:
miten joku kehtaa vastailla näihin viesteihin jos ei näytä pätkääkään kiinnostavan!!! kaiken maailman jurpot rupeaa kettuilemaan asiallisiin kysymyksiin.. huh,huh.
Selvääkin selvempi provo tuo on.
Paitsi, jos on heikompilahjainen.
- Sol74
En ole lapsieni kanssa matkustanut Virossa mutta Tallinnassa monia kertoja käyneenä olen vieraillut lastenruokahyllyillä ja olen sieltä ostanut Nestleen puurojauheita.Valikoimaa kyllä löytyy ihan meidän pilteistä asti.Hipp merkkiä tuntuu löytyvät ulkomailta useasti.Korvikejauhetta löytynee ihan samalla tavalla kuin meiltä mutta valmiiden korvikkeiden olemassaoloa en muista.Mutta helppohan tuo korvikejauhe on sekoittaa pulloveteen niin etelänmatkoillamme olemme tehneet.Jos on vanhempi lapsi mukana niin maitoa löytynee kaupasta luulisin ihan samalla tavalla.Tosin en ole varma että onko 2 dl:n hyla tetroja mutta en lähtisi täältä viemään mitään lastenruokia ym.juttuja mukanani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti6101358- 741235
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan831038Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli83976- 81949
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52833Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10808- 67807
Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss212709Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35702