Hei!
Olisin kysellyt neuvoja, että minne kannattaisi Kuopiossa varata gynekologi aika? Kyseessä on ensimmäinen gynekologi kertani, ja en vielä tiedä miten koko homma toimii käytännössä. Olisi siis kiva, jos joku voisi avustaa ja kertoa mistä aika kannattaisi varata, ja minkähintaisia käynnit yleensä ovat. Olisin e-pillereiden tarpeessa, ja varmaan tarvitsisin myös jonkinlaisen perustutkimuksen.
Gynekologit Kuopiossa
5
3107
Vastaukset
- Pim
Itse soitin sillon Terveyskeskuksen perhesuunnitteluun, kun tarvitsin pillerit. siellä tehtiin perustutkimus ja sain sen alotuspakkauksen. Sinne vaan rohkeesti soittamaan!
- ..
Mutta missä Kuopiossa tehdään papat sun muut? Hemmetin niukasti tietoa tarjolla, yksityinenkö tosiaan ainoa vaihtoehto? :O
- Helppoa!
.. kirjoitti:
Mutta missä Kuopiossa tehdään papat sun muut? Hemmetin niukasti tietoa tarjolla, yksityinenkö tosiaan ainoa vaihtoehto? :O
Googleta Kuopion kaupungin terveyspalvelut. Sieltä selviää: Kuopion kaupungin omalääkärit on jaettu neljään piiriin. Soita oman piirisi terveysasemalle hoitajalle ja esitä asiasi. Hän melko varmasti ohjaa sinut perhesuunnittelu neuvolaan. Tuo sanahirviö itselleni oli silloin nuorena tyttönä "kamala". Papa kokeen ottopaikka kyllä selviää aikanaan, kunhan pääset lääkärille. Esim. omassa perhesuunnitteluneuvolassa oma terveydenhoitajani ottaa kokeen itse omassaa vastaanotto tilassaan. Kuopion Yksityiset lääkärikeskuksetkin saat selville googlettamalla. Jos haluat nopeasti lääkäriin yksityiselle lääkärille pääset varmaan helpommin, mutta joudut maksamaan enemmin. Papakoekkin saattaa maksaa yksityisellä lääkäriasemalla otettuna sievoisen summan. Jatkojen kannalta varmaan tuo kaupungin oma perhesuunnittelu neuvola tai mikä se nyt sitten Kuopiossa onkaan, on kuitenkin kätevin asiointipaikka pillerireseptien uusimisien ym. takia.
- -85
.. kirjoitti:
Itse olen käynyt Kuopiossa viime vuosina terveyskeskuksessa omalla lääkärillä perustarkastuksessa ja pillerejä uusimassa, tuolloin on samalla oma lääkäri ottanut papa-kokeen.
- Anonyymi
Helppoa! kirjoitti:
Googleta Kuopion kaupungin terveyspalvelut. Sieltä selviää: Kuopion kaupungin omalääkärit on jaettu neljään piiriin. Soita oman piirisi terveysasemalle hoitajalle ja esitä asiasi. Hän melko varmasti ohjaa sinut perhesuunnittelu neuvolaan. Tuo sanahirviö itselleni oli silloin nuorena tyttönä "kamala". Papa kokeen ottopaikka kyllä selviää aikanaan, kunhan pääset lääkärille. Esim. omassa perhesuunnitteluneuvolassa oma terveydenhoitajani ottaa kokeen itse omassaa vastaanotto tilassaan. Kuopion Yksityiset lääkärikeskuksetkin saat selville googlettamalla. Jos haluat nopeasti lääkäriin yksityiselle lääkärille pääset varmaan helpommin, mutta joudut maksamaan enemmin. Papakoekkin saattaa maksaa yksityisellä lääkäriasemalla otettuna sievoisen summan. Jatkojen kannalta varmaan tuo kaupungin oma perhesuunnittelu neuvola tai mikä se nyt sitten Kuopiossa onkaan, on kuitenkin kätevin asiointipaikka pillerireseptien uusimisien ym. takia.
Taasko mies leikit naisena! Häpeä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379