Heippa !!
Olen nyt aika paniikissa.. massu ollut ns.ripulilla 3päivää.. menkkamaisia kipuja, ja neuvolassa vauvan syke oli vain 140 ennen ollut 150-160.. Vauva potkinut aika huonosti.. pari potkua vaan tullut..
yleensä potkii kovasti. Neuvolassa kävin arvot ovat kaikki ok.
Silti olen nyt vähän huolissani.. 5kpl suppareita tänään tullut.. ei kivuliaita .
Mitä pitäisi tehdä? tuossa vieressä kaikki vain vähättelevät että ei se sieltä vielä tule painu huilimaan..
onko kokemuksia ? mistäköhän voisi johtua nämä oireet ?
APUA rv 25+2
8
1308
Vastaukset
- ....
Ai mistähä johtus? No voin sanoa että ihan vaan raskaudesta... eli siis normaalia.
- Nuori äiti
oiskohan näin ? ettei vaan olisi mitään synnytykseen liittyvää.. ja muutenkin en kestä sitä kipua joka tulee joka kerta ennen ripulointia.. ensin tulee vatsakramppeja sitten äkkiä vessaan.. :/
- kamalat.......................
vatsakrampit ennenku saan juosta vessaan, ja hei oletko juonut nyt kuumuuden takia enempi? jos olet ei ihme...suolistossasi sattuu nyt olemaan enempi nestettä, siksi uloste voi olla ripulia ja lämmöstä vatsa menee sekaisin, ainakin minulla et korjaa ripulia juomalla paljon ettei tule nestehukkaa!
- joku virus
Jos tulee kuumetta niin soita neuvolaan. Muutenkin voit soittaa, jos sua huolestuttaa.
- Nuori äiti
käynyt neuvolassa tänään.. arvot olivat siis kohdillaan
mutta meinas lähettää sairaalaan mut..
ei se virus ole.. tunnistan kyllä vatsataudin
niin monesti se minulla on ollut.. - sanoa........
Nuori äiti kirjoitti:
käynyt neuvolassa tänään.. arvot olivat siis kohdillaan
mutta meinas lähettää sairaalaan mut..
ei se virus ole.. tunnistan kyllä vatsataudin
niin monesti se minulla on ollut..tunnistavasi mahatautia, niitä pöpöjä on niin monenlaisia, että ehkäpä tämä ei ole ennen suolistossasi vieraillutkaan. Mene lääkäriin, se käskee sun ottaa paskanäytteen. Tutkimukset osoitttavat mikä sulla on.
- sitäsamaa
Oletko syönyt mansikoita? Itse olen nyt muutaman kettan ja järkky ripuli on tullut. Kouristaa ja sit on jo kiire..Mulla rv31.
- Nuori äiti
nyt asiat taas paremmin.. taisi vauvalla olla vain iso väsy :)
juu olen mansikoita popsinut .. johtuiskohan siittä :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126