Jalokärhöni voivat hyvin jos ajettelee pituuskasvua, jo kolmessametrissä. Ovat ruukuissa. Mutta parissa purkissa lehdet kellastuu alhaalta (30sm). Olen koettanut pitää tasakosteana mutta onko se liika märkyyttä kuitenkin vai voiko olla liika lannoituksesta johtuvaa? Lakastumistaudista ei kyse ainakaan
Mitä neuvoksi
2
949
Vastaukset
- *Annabelle*
Olen kuullut ettei se tykkää jos juurelle paistaa aurinko.Se tykkää lehtomaisesta ympäristöstä eli sen eteen kannattaa istuttaa jotain suojaavaa kasvia.Minulla on iso laatikko jossa kasvaa mansikoita ja Kärhö kiipeää seinälle takaa.Hyvin viihtyvät yhdessä.
- kempä kertoisi
Laitanpas muille vinkiksi ensi kautta varten . Alimmaisia kellastuneita lehtiä ei mikään enää pelastanut mutta lisäsin lannoitemäärää. Laitoinkin ruusulannoitetta miedomman tilalle ja nyt jaksaa myös pukata kukkanuput auki asti , N. 50 kplruukussaan. Luinkin uusimmasta alan lehdestä juuri tänään ilm. elokuussa että kärhöt tarvii typpipitoista lannoitetta elo- syyskuunkin ajan.Lisäksi olen jo laittanut syyslannoitettakin ruukkujen juurelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883