Suurin Maagi?

Hexex

Luin juuri pienen kirjasen joka kertoi kuuluisasta maagikosta ja alkemistista Saint Germainista. Olin tähän asti luullut, ettei St.Germainin oikeaa henkilöllisyyttä ole selvitetty, mutta kyllähän se tiedossa on. Jotkut tiesivät sen jo maagin eläessä ja vaikuttaessa 1700-luvulla. Germain ei tosin taida olla kaikkein merkittävimpiä maagikoita historiassa.

Kuka maagikko on suurin ja merkittävin palstalaisten mielestä? Onko idoleita?

(Merliniä ei kelpuuteta koska saattaa olla fiktiivinen hahmo)

16

1015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • C@ster

      Melchior, Kaspar, Balthasar.

      Riippuen tosin tarkoitatko velhoa, taikuria, šamaania, tietäjää, noitaa, näkijää vai maagia.

      • Hexex

        ..nuo kaikki tarkoittaa suurinpiirtein samaa -paitsi taikuri.


    • DarkNinjaHiiri

      Aleister Crowley.

      • öeth

        hihihihhihihihihihihihihihihihihhihihihihihihihihihihihihihih


        ?


        pimeää läpp'ää pimeiltä jyrsiöiltä..

        Ota jooko vähän selvää siitä että mikä ja kuka Alister oikein oikeasti oli..


      • TrueSilenius

        ei vaan sattunu A.Crowley elämään 1700-luvulla...


    • Filia Ferus

      halua koskaan asettaa ketään paremmuusjärjestykseen, varsinkaan tuntematta kyseisiä velhoja ym. henkilökohtaisesti. Kaikki on suhteellista.

      Eli; ketään idolia ei ole. En ole palvovaa tyyppiä. :)

      http://www.youtube.com/watch?v=kSOE1kQ6FLU

    • Filia Ferus

      Huomasitkos, että kun me rauhotuttiin ja ei olla nyt niin villillä tuulella, palsta hiljeni heti. Tietysti olen voinut jonkun säikyttää poiskin. Nyt olen paremmalla tuulella, kun pitkään jatkunut (monta päivää) rankkasade hellitti ja lämpötila kohosi. Oli jo kylmät yöt välillä.

      Kuuntelen tätä nyt;
      http://www.youtube.com/watch?v=rriGtwl1oGE&NR=1
      (oi mikä namu mies tolla videolla)

      • Hexex

        Huomasinhan minä, että hiljaista on ollut! Mitähän ne mahtaa miettiä siellä?


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Huomasinhan minä, että hiljaista on ollut! Mitähän ne mahtaa miettiä siellä?

        kun tuolla alempana oli hierarkia liian syvä taasen. Katkaravuista... kenelle niitä meinaat ostella? Itsellesikö? En tiedä tehoaako kaikkiin naisiin, mutta minuun ne tehoavat! Koko päivän se on ollut "jotain" vailla. Aamuvarhaisesta asti, kun heräsin siihen puutokseen. Pitikin ostaa niitä, mutta ne ovat hyviä ja terveellistä ravintoa.

        http://www.youtube.com/watch?v=fZHZPbRCikg


    • kirjis

      Kirjokansi pistää pennosensa likoon Antero Vipusen puolesta.

    • Jaair

      Esti minua juuri kirjoittamasta kuka on Suurin maagi.

      • Pienin Maagi

        Laita sitten tieto toiseksi suurimmasta maagista?


      • DarkNH

    • Sir Pentine

      Louisianan Vodou Kuningatar Marie Laveu

      • Jeesus Mooses ja kaikki ne jotka ovat käyneet egyptin tai idän temppelikoulujen vihkimyksen.
        Muuten etsikää Joan Grantin kirjoista joita on suomeksikin. Kulkee nimityksellä - historialliset romaanit. Niistä löytyy myös magiaa.
        Kyllä maagikko myös on taikuri.
        Nimimerkkini johtuu siitä kun olen ollut 3000v sitten Persiassa Magikko, käytin kykyjäni omaksi hyödyksi hyihyihyi minua silloin.


    • Nefilim

      Suurin historian tuntema maagi on sellainen, joka tuntee itsensä. Taikuuden salaisuudet kumpuavat omasta itsestä. Ihminen voi olla maagi vasta kun hän tuntee magian, joka kumpuaa ikuisesta todellisuudesta, itsestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe