Sukukateus

carioca

Olen tormannyt aika usein sukukateuteen. Olen menestynyt elamassani.Sain lahtea kotoani 16 vuotiaana tyhjataskuna. Sisarukseni koulutettiin korkeasti.Kaksi heista on patkatoissa huonosti palkattuna ja yhden lapset ovat kroonisesti sairaita joka rasittaa perhetta todella paljon.Sisarukseni eivat voi hyvaksya sita etta mina menestyin. Yhteydenpito on vahaista ja nyt loppunut kokonaan.Eilen sain aidiltani puhelun.Puhelimessa oli veljeni joka oli kuulemma soittanut vaaraan numeroon.Han ei ole soittanut minulle vuosiin enka tieda edes hanen numeroaan.Nytkaan han ei halunnut keskustella kanssani.He puhuvat minusta pahaa tuttaville.En pysty asioimaan kotiseudullani enaa puheiden takia. Tata viestia kirjoitan ulkomailta jossa asun(siksi puuttuvat a:n ja o:n pilkut). Taalla suku on tarkein ja kaikki ihmettelevat miksi en ole perheeni kanssa.No ,olen Suomalainen ja me olemme tallaisia selitan vaikeana.En halua kellekaan mitaan pahaa,en leveilla millaan,haluan vain pitaa yhteytta sukuuni.

4

1043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tampereen likka

      nuorin sisareni on niin kateellinen minulle ja vanhemmalle sisarelleni että hän on puhunut täyttä potaskaa äidille ja veljelleni meistä joten vuoteen ei olla tapailtu ei soiteltu. (veöi ja äiti ovat nyt meille niin vihaisia että sitä ei voi sanoin kuvata)Meidän lapset menestyvät ja hänen olivat apukoulussa joten kateuden ja katkeruuden siemeniä riittää. Kamalaahan tämä on meille mutta mitään emme voi.

      • no...sellasta on...

        No se on ihan kummallinen asia monesti TUO SUKUKATEUS jos jonkun lapset pärjää vaikka koulussa.. mutta onko se syy siihen ? Eikös kuitenkin ole paljon tärkeämpää että niistä lapsista tulee IHMISIÄ toisin sanoen toiset huomioon ottavia. itsensä ja asiansa hoitavia... kohtuu käyttäjiä tarkoitan siis alkoholia ym. ym. ns. ihan tavallisia lakia ja järjestystä noudattavia ihmisiä ja tietenkin hommaa työpaikan...sillä apukoululaisetkin saavat hienosti monesti hyviä ammatteja ja siispä normaali leipä... VANHEMPIEN pitäisi se asia miettiä mistä riidellään ja samoin ne elämänopit tulee myös lapsille esimerkkinä -turhat riidat ja kauna ja kateus pois -tehän olette sukulaisia. Mulla on ihan normaalia lapsia yksi kävi apukoulun mutta siihen oli syynsä ja kuitenkin hänestä todella tuli asiansa hoitava työnsä tekevä ja laskunsa maksava ihminen ..ei turhia juopottele ei ikinä oo ollu poliisien kanssa tekemisissä jne, jne siis mutta mun veljen lapset ovat lukeneempia osa niistä ...mutta juhlapäivänä ollaan aina muistettu lahjalla( rahaa) ja kortti ja olen tasan iloinen heidän menestyksestään...sellasta elämä on meidän ei tarvitse riidellä sellasista asioista meille jää aikaa jutella omista asioista aina kun nähdään soitellaan aika usein mie jelpin veljeäni esim pesemällä sille ison maton jos hän apua tarvii(sillä on välillä selkäkipeenä) surullista on jos monet riitelee jonnin joutavasta -ja ei ne aina ne hienojen ja rikkaitten lapset loppupelissä aina onnistukkaa senkin oon huomannu. sen sanon että koettakaa olla sisarukset sovussa ...älkää turhia leuhkiko ja kadehdiko olette sukulaisia toivottakaa toki aina onnea toisillenne ja rakastakaa toisianne sillon saatte palkkanne ja tasan hienon suvun lähimmäisen rakkauden.Yhdeyden pidot ovat kivoja ja iloisia asioita josta nautitte kaikki.


    • jeesus

      Kylläpä on tuttua.Aiheetta saa kokea vihaa isosiskolta,joka on niin kateellinen.Yritän ymmärtää,mutta on se niin kummallista,kun toinen aina vaan näkee vaatimattoman elämäni kadehdittavana.Harrastukseni tuotokset hän painaa lyttyyn.Parempi lie pysyä kauempana vihaa lietsovista silmistä.

    • mievain

      meidän tää lähisuku (mun serkkuihin asti) on kans sellasta ihme juoruilijaa että. itse olen perheeni ainut lapsi ja vanhemmat eronneet. äidin sisaruksilla kaikilla on lapsia enemmänkii ja niillä äidin puolen sukulaisilla on siis tuet ja turvat sisaruksistaan ja niillä on rahaa millä mällätä...isän puolella ei oo mulle serkkuja mutta niilläkin on rahaa millä mälläävät. mä oon yksin jäänyt ns. kuiluun...kukaan ei koskaan soittele ja kysele miten menee? tai muuta vastaavaa. ei ole puhelin soinnu mulla varmaankaan kohta kahteen vuoteen, no okei lehtimyyjät sentää muistaa mun olemassa olon. ja näin kun ei mua työttömänä huolita periaatteessa sukuun niin sairastun helposti masennukseen (siihen pahaan) itsetuntoni on niin nollissa kuin vain voi olla...olen yrittäny laihduttaa ja lääkäriin pitäis mennä ja kaikkee muutakin pitäs tehdä et sais ittesä kuntoon ja halu ois kova saada tää kroppa kuosiin..mut mistä voimaa??? mitä mä millään kun ei edes sukulaiset välitä. ja ystäviä ei ole ollut sitten päivähoito aikojen jälkeen koska koulukiusaus jätti muhun niin ison arven etten vois kuvitellakkaan meneväni edes ammattia opiskelemaan.. oon kolmekymppinen ylilihava hormonit päin persettä ja työtön. no kuka muukaan tämmöst luuserii auttais tai tukis..tää nyt jo ohitti aiheen pyydän anteeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4964
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3257
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1395
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1235
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      71
      929
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe