Mikkeli-Helsinki

Savonlinja

Savonlinjan pitäisi joskus laittaa "salamatkustaja" vähän suraamaan, kuinka heidän palveluamatissa olevat miehet kohtelevat asiakkaita.

- ei tämä mikään pankki ole, matkatoimistot tietävät aikatauluista.. jne.. mistä minä tiedän missä teidän täytyy jäädä pois, tehän tässä olette matkustajia.

12

1252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan tähän alkuun linkki ko. yhtiön palaute sivulle, jossa voit ongelmasi "yksilöidä" tarkemmin:

http://www.savonlinja.fi/palautelomake.html

Mutta itse aiheeseen:

Bussinkuljettajan työ on todellakin erittäin ammattitaitoisten henkilöiden laji, monestakin syystä mm.
      Linjat ovat nykyisin entistäkin tiukempia,ei passaisi myöhästyä, koska tällöin muut linjat myöhästyy ja näin myös matkustajien matka hankaloituu.
      Mainitsemallasi Hki-Mli välillä kulkee lisäksipaljon myös rahtia bussissa ja tämä tuo lisää kiirettä, usein luokkaa pakettiautollinen, joten työmäärää voinet jo kuvitella.
      Asiakaspalvelu on tietysti erittäin tärkeä osatekijä, mutta...
      Ja sitä aikaahan on vaikea ottaa taas tien päällä kiinni, kun sinne perillekin kun olisi tarkoitus ehjänä päästä.
      Huonopäivähän voi sattua meille itse kullekin ja tuskin tuossakaan tapauksessasi kuljettaja tarkoituksella on ollut töykeä, kun ajattelee noita kysymyksiäsi...
      Onhan se nyt selvää, että sinun itsehän täytyy tietää, missä jäät pois :) Kuljettaja kyllä pysähtyy sitten ko. pysäkille...
      Aikataulut taas, voi että, eihän kukaan voi todella odottaa kuskin muistavan ulkoa, kaiken maailman reittien aikatauluja....
      Kun kerta matkalle lähtee, ei luulisi olevan liian vaikeaa, ottaa itse selvää jo asioista ;)
      Ja kun kertakäytössäsi on netti, niin hommahan on vielä helpompaa, vai mitä.

Mutta hyvää ja turvallista matkaa kuitenkin!
      T. Jussi,linja-autonkuljettaja(tosin työtön juuri nyt..)

• serkukset maalta kaupunkiin

nuoria, jotka lähtivät ensimmäistä kertaa serkkuporukalla Helsinkiin, ja heitä hieman jännitti. He luottivat siihen, että bussikuski neuvoo, ja kertoo heille aikatauluistaja, ja opastaa parhaan mahdollisen pysäkin jolla jäädä pois.

• vaikutat fikulta kaverilta

Mene esittäytymään Savonlinjalle, jospa he vaihtaisivat jo noita väsyneitä "pitkänaamaisia "
        kuskeja nuoriin ja fiksuihin ammattilaisiin.

Itselläni on kokemuksia Juvan ja Savonlinnan suuntaan kulkemisesta, ja olen törmännyt aamutuimaan reippaisin, vitsikkäisiin, kohteliaisiin ei "rapulaisiin" kuskeihin.

• serkukset maalta kaupunkiin kirjoitti:

nuoria, jotka lähtivät ensimmäistä kertaa serkkuporukalla Helsinkiin, ja heitä hieman jännitti. He luottivat siihen, että bussikuski neuvoo, ja kertoo heille aikatauluistaja, ja opastaa parhaan mahdollisen pysäkin jolla jäädä pois.

Mutta nythän se lienee jo myöhäistä, ainenkin tuota reissua varten.
        Äkkiseltään ei tule kuin kaksi pysäkkiä(käytetyintä) ennen keskustaa(kamppi) mieleen, oopperatalo ja tämä kentälle menevien jättöpaikka.
        Muutenhan aikas simppeliä on mennä perille asti ja kampin nurkilta löytynee 2tai kolmekin seutuliikenteentoimistua(HKL), josta kyllä neuvot löytyy ja suurin osa jatkoyhteyksistäkin lähtee, erottajalta pääseesitten näppärästi länteenpäin(vanhaa tietä) mm lauttasaareen.

Joten vanha sanonta, kysyvä ei tieltä eksy, pitänee jälleen kutinsa.

Toivottavasti kuljettaja on nyt opiskellut, jotta seuraavalla kerralla palvelu ei jää perustietojen puutteesta kärsimään.
        No, tuleehan noita muutoksia aina ja itse kullakin tietoja vanhenee ;) Jotta siirrynpä itsekin tuonne Helsinki-infoon...

• vaikutat fikulta kaverilta kirjoitti:

Mene esittäytymään Savonlinjalle, jospa he vaihtaisivat jo noita väsyneitä "pitkänaamaisia "
        kuskeja nuoriin ja fiksuihin ammattilaisiin.

Itselläni on kokemuksia Juvan ja Savonlinnan suuntaan kulkemisesta, ja olen törmännyt aamutuimaan reippaisin, vitsikkäisiin, kohteliaisiin ei "rapulaisiin" kuskeihin.

kun tämä kaupunki järjestää lapsenhoitopaikan...
        On nuo autohommat siitä ikäviä, että työajat on lievästi sanottuna hankalia näin yh-lle.

Tulihan tuon talon tapoihin tutustuttua, tuolla -90 luvun alkupuolella ja ainenkin silloin oli mukava paikka.

Jotta terkkuja sinnepäin, Mikolle, Arjalle, Aarnelle,Panulle jne jne. jaa, eivätpä taida enää ollakaan, mutta terkkuja silti :)

• tehdä

huomautuksen kuskista suoraan Savonlinja Oy:n toimistolle.

Siinä matkalipussakin, jonka saa kuskilta on jopa puhelinnumero.

Niin kauan kun kukaan ei huomauta huonosta kohtelusta tms. niin eipä ne siellä ylemmällä taholla tiedä, eikä siten asiaan puututa.

• OLKGHJNMÖPÅL,HJNM

ko yrityksessä on niin paljon löysää ja huonoa henkilöstöjohtamista ettei tuollainen ihmetytä yhtään Johtojat ja henkilöstöjohtaminen uusiksi
        ja bussissa matkaajat ajatelkaa hieman miten käyttäydytte niin metsä vastaa kuten sinne huudetaan. Voitko heittää synnittömänä ensimmäisen kiven? Voithan jos et åidä leipäläpesi ummessa

• Savonlinja kuskinsa

ennekuin nämä lähtevät ajamaan?

• kiinnikkö
        OLKGHJNMÖPÅL,HJNM kirjoitti:

ko yrityksessä on niin paljon löysää ja huonoa henkilöstöjohtamista ettei tuollainen ihmetytä yhtään Johtojat ja henkilöstöjohtaminen uusiksi
        ja bussissa matkaajat ajatelkaa hieman miten käyttäydytte niin metsä vastaa kuten sinne huudetaan. Voitko heittää synnittömänä ensimmäisen kiven? Voithan jos et åidä leipäläpesi ummessa

tarkoititko vastauksesi varmasti minulle, jos niin minusta se on hieman asiaton.

Asialliseen neuvooni annat vastaukseksi: pidä leipäläpesi kiinni.

• en tiedä
        Savonlinja kuskinsa kirjoitti:

koska en ole Savonlinjalla työssä.

Kaiketi pitää kysyä sieltä joltain ajojärjestelijältä, johtajalta tms.

Luulisi, vaikka eihän aina voi tietää varmasti, että kuskit olisivat vastuuntuntoista porukkaa, eivätkä lähtisi juhlitun illan jälkeen rattiin.
        Tai peräti alkoholin vaikutuksen alaisena.

• ,,,,,,,,,,
        Savonlinja kuskinsa kirjoitti:

kuskeja ei automaattisesti puhalluteta, mutta ilmoituksiahan tulee haiskahtavista kuljettajista, silloin ajomestari puhalluttaa ja tarvittaessa poliisit paikalle....

• ent. Mikkeliläinen

Onko tosiaan palvelu mennyt noin kehnoksi. Espoossa vakikuskit tietävät ja neuvovat kysyttäessä. Tilapäiset saattaa sanoa "en tiedä kun olen tuuraaja". Sekin sanotaan nätisti, ei ilkeästi. Täällä on paljon naisia ja Virolaisia kuskeina. Kaikki mukavia ja neuvovia.

Kehnoksi on Savonlinjan homma mennyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2025
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1768
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      57
      1279
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1165
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1008
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      954
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      915
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe