Ihastuttaa Vihastuttaa

Puhututtaa

Jännä miten tuo kissamerkki saa ihmiset puhumaan autoista. Huoltsikalla nuori nainen kehaisee: "onpa sulla makee peli, tolla ajelee varmaan aina hymyssä suin." Terassille tullessani joku kysäisee:"mites Jagge pelaa". Asiakas lausahtaa:"taitaa mennä bisnekset hyvin kun tollaisella ajelet". Pari mummoa kurkkii autoon sisälle ja ihastelee sitä parkissa. Eräs kommentti: "Leuhka poika tulee ja humina vaan kuuluu pellin alta." Heh. Viimeksi tänään kaksi rouvaa kysäisi:" onko tuo Jaguaari sun, tosi hieno me kuolattiin sitä jo jonkun aikaa, upea peli. Taisi olla kallis". Turistikohteen parkkipaikan tyttö:"Joo, tunnistin heti kun sulla on niin hieno auto". Ja suitsutusta satelee koko ajan, missä sitten liikunkin.

114

7211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hogge

      Saa sitä uneksia

      • Stype

        Ajattelin juuri sinua kun käänsin avaimesta. Hymy oli korvissa. Nakkenakuttajat ja muut kateelliset muistuttavat meitä unelmistamme. Ja se on hyvä, todella hyvä. Siten palaa välillä maan pinnalle ja tajuaa todella nauttia siitä mitä on saanut. Unelma on muuttunut todeksi - välillä liiankin todeksi. Kiitos muistutuksesta.

        V8 humahtaa käyntiin, D sisään ja äänettömästi lipuen liikkeelle. Koiraa ulkoiluttava herra moikkkaa OK-merkillä ja katselee perään. Heh, hymy pysyy korvissa.


      • osta jagge

        niin koet saman


      • herkistyy..
        Stype kirjoitti:

        Ajattelin juuri sinua kun käänsin avaimesta. Hymy oli korvissa. Nakkenakuttajat ja muut kateelliset muistuttavat meitä unelmistamme. Ja se on hyvä, todella hyvä. Siten palaa välillä maan pinnalle ja tajuaa todella nauttia siitä mitä on saanut. Unelma on muuttunut todeksi - välillä liiankin todeksi. Kiitos muistutuksesta.

        V8 humahtaa käyntiin, D sisään ja äänettömästi lipuen liikkeelle. Koiraa ulkoiluttava herra moikkkaa OK-merkillä ja katselee perään. Heh, hymy pysyy korvissa.

        Olipa herkkää tekstiä, varsin sekavaa tosin. Mutta eikö sulla ole isokoneinen käytetty taksimallin mersu?


      • Stype
        herkistyy.. kirjoitti:

        Olipa herkkää tekstiä, varsin sekavaa tosin. Mutta eikö sulla ole isokoneinen käytetty taksimallin mersu?

        Siis kyky ymmärtää tai sitten ei, eli jää sekavaksi.

        Siksi en myöskään ihmettele miksi luulet Jaguaria Mersuksi. Tai no, voisihan sitä olla useitakin autoja. Milloin sinä saat omasi?


    • naurattavat

      Ainakin minulle lähinnä vitsaillaan ja kysellään miten Tata pelittää. Toinen vakiojuttu on se kun kysellään mitä eroa sillä nyt oikein on Mondeoon. Mistä minä tietäisin kun en ole Mondeota koskaan edes ajanut.

      • tatatatatatatat

        Sulla sitä on tuota mielikuvitusta, kerro vaan aivan rohkeasti, että sinulla ei ole Jaguaaria koskaan ollutkaan.


    • tiedostanut että

      jagge on menneen talven lumia. Ainahan se totuus kirpaisee vaikka sääliä täältä haetkin.

      • eksss

        Sen verran tässä ihan sivusta seurailin, niin pakko korjata kommenttiasi sen verran, että jagge OLI OLLA menneen talven lumia, mutta onneksi XF:llä korjasivat asian. Viimeisillä hetkillä pelastivat, ennen kuin koko jaguar olisi ollut nurin ja kohta enää pelkkä muisto harrastelijoiden keskuudessa. 2000-luku kutsuu myös jaguaaria siinä missä muitakin merkkejä. No mutta se siitä, mulle ihan sama missä se xf valmistetaan, kuitenkin parannus jo vanhentuneeseen s-typeen on melkoinen.


      • pekieki
        eksss kirjoitti:

        Sen verran tässä ihan sivusta seurailin, niin pakko korjata kommenttiasi sen verran, että jagge OLI OLLA menneen talven lumia, mutta onneksi XF:llä korjasivat asian. Viimeisillä hetkillä pelastivat, ennen kuin koko jaguar olisi ollut nurin ja kohta enää pelkkä muisto harrastelijoiden keskuudessa. 2000-luku kutsuu myös jaguaaria siinä missä muitakin merkkejä. No mutta se siitä, mulle ihan sama missä se xf valmistetaan, kuitenkin parannus jo vanhentuneeseen s-typeen on melkoinen.

        Musta " vanha kunnon " S-Typessä on meikäläisen paljon enemmän Jaggea kuin XF:ssä. Omaa ärrääni käyttelen vain kesäisin, että olisi iloa vielä ensi vuosikymmenelle asti eikä tarvitsisi turvautua XF:ään. Ei ole enää sitä persoonallisuutta kuin S-Typessä, XJ:stä puhumattakaan. Ne tunnistaa jo parin sadan metrin päästä. XF:stä pitää oikein lukea nimi tai katsoa symboolia, ennen kuin tajuaa sen Jaggeksi. Kyllä XF on hieno peli muuten. Ajeltu on.


    • Jaggekuski

      Jaggen herättää aina keskustelua. Ihmisett ovat kovin uteliaita. Aiemmin ajelin Volvolla eikä kukaan kysellyt autostani. Nyt jengi noteeraa "onpa helmi", "saisiko ajaa hieman" ym.. Kyllä merkillä on merkitystä. Jagesta on kyllä vaikea vaihtaa mihinkään tavanomaiseen takaisin....

    • assää äimistellään

      Ei ole ikinä Jaguaarilla liikkunut, saati ajanut/omistanut.

      • Jaguaareilla ajellut voin

        todeta että ei autoa kummempi, ehkä vähän enemmän vikoja tosin. Lopetin niillä ajelemisen juuri pikkuvikaisuuden vuoksi ja kun tuntuu olevan kohta samassa sarjassa amisbemareiden kanssa.


      • kyllä pahin on ford
        Jaguaareilla ajellut voin kirjoitti:

        todeta että ei autoa kummempi, ehkä vähän enemmän vikoja tosin. Lopetin niillä ajelemisen juuri pikkuvikaisuuden vuoksi ja kun tuntuu olevan kohta samassa sarjassa amisbemareiden kanssa.

        Nykyisellä s-typelläni olen ajanut 110 tkm, vain huollot on tehty, muuten autossa ei pienintäkään vikaa. Aikoinaan oli aikoinaan, tämä ainakin pelaa loistavasti.


      • hinta
        kyllä pahin on ford kirjoitti:

        Nykyisellä s-typelläni olen ajanut 110 tkm, vain huollot on tehty, muuten autossa ei pienintäkään vikaa. Aikoinaan oli aikoinaan, tämä ainakin pelaa loistavasti.

        vähän liian kallis, jotta voisi ostaa. Muuten kyllä hieno ja vähän harvinaisempi peli, ainakin meilläpäin. Kaverini on ollut Jaguarin kyydissä ja sanoi että oli niin hieno sisältä että mietti pitääkö kengät jättää ulkopuolelle.


      • tyttö tää..
        Jaguaareilla ajellut voin kirjoitti:

        todeta että ei autoa kummempi, ehkä vähän enemmän vikoja tosin. Lopetin niillä ajelemisen juuri pikkuvikaisuuden vuoksi ja kun tuntuu olevan kohta samassa sarjassa amisbemareiden kanssa.

        autokaupassa katselin ei ollut jagella paljon hintaa vuosimalli jäi katsomatta.Varakkaiden ja taiteilijoiden autona tunnettu.Ennen ne kehu ajo pehmyttä ja takapenkkiä muuten.


      • nakkenakuttaa
        tyttö tää.. kirjoitti:

        autokaupassa katselin ei ollut jagella paljon hintaa vuosimalli jäi katsomatta.Varakkaiden ja taiteilijoiden autona tunnettu.Ennen ne kehu ajo pehmyttä ja takapenkkiä muuten.

        Ei kannata ostaa, ne on aina kalliita ja huollot kanssa, ei ihme kun on pelkkä mondeo ja vikojakin enempi kuin muissa.. aina rikki ja naapurit nauraa. Mikä vaan on parempi. Tiedän kun mulla on enempi rahaa kun teillä kaikilla yhteensä enkä silti osta. Kunhan pääsen koulusta ajan faijan Tojotalla.


    • Jaggeria ajatellut seuraava...

      Hienoja autoja ne kaikinpuolin ovat, ainakin uutena ja äkkiä se uutuus katoaa jaggeristakin, paitsi parhaista malleista En kyllä mitään pikkupyrkyreiden X-typea ottaisi edes arpajaisvoittona. S-type on siinä rajoilla että voisi aidoksi jakeksi sanoa, tosin vähintään kasi pitää murista pellin alla. Ei missään nimessä sitä kurnuttavaa kutosta. Ehkä kuitenkin kallistun hieman käytettyyn XJR:ään, koska se on vasta autojen auto ja aina niin tyylikäs malli. Mikäs sellaisella on markettiin ajella makkaraa ostamaan, pysäköinti on hiukan hankalaa mutta invaruutuun vinoittain..sehän on sitä isompien oikeutta..

      • Stype

        Löytyy aina monia kokonaisia merkkejä, joita en "ottaisi edes arpajaisvoittona".


      • voi aina myydä
        Stype kirjoitti:

        Löytyy aina monia kokonaisia merkkejä, joita en "ottaisi edes arpajaisvoittona".

        tai hätätapauksessa hylätä.


      • ja isot

        Logiikkasi on jännä. Pikkupyrkyrit siis ostavat x-typen, uutena?
        Millainen tyyppi sitten ostaa käytetyn XJR:n? Eikö se ole jo megapyrkyri?!
        Käytetyllä lintalla jaetaan sitten isomman oikeutta marketin parkkipaikalla? Jessus näitä järjen jättiläisten unelmia...


      • ne tuntuvat
        ja isot kirjoitti:

        Logiikkasi on jännä. Pikkupyrkyrit siis ostavat x-typen, uutena?
        Millainen tyyppi sitten ostaa käytetyn XJR:n? Eikö se ole jo megapyrkyri?!
        Käytetyllä lintalla jaetaan sitten isomman oikeutta marketin parkkipaikalla? Jessus näitä järjen jättiläisten unelmia...

        olevan. Ymmärrettävää jos laittaa viimeiset killingit johonkin lahnaan. Edelleen pätee se että ei uuden Jaggen(tai minkään muunkaan merkin) ostaja rikas ole vaan se on rikas joka vaihtaa sen uuteen vuoden välein tinkimättä mistään muista menoista.


      • toisin kuin me varakkaat
        ne tuntuvat kirjoitti:

        olevan. Ymmärrettävää jos laittaa viimeiset killingit johonkin lahnaan. Edelleen pätee se että ei uuden Jaggen(tai minkään muunkaan merkin) ostaja rikas ole vaan se on rikas joka vaihtaa sen uuteen vuoden välein tinkimättä mistään muista menoista.

        ajetaan Audeilla


      • Jaggeristi
        toisin kuin me varakkaat kirjoitti:

        ajetaan Audeilla

        Aivian niin Audeillahan ne rikkaat. Me tavalliset keskiluokkiset ajelemme vain Jaguarilla.


      • X-typejä saa pari
        ja isot kirjoitti:

        Logiikkasi on jännä. Pikkupyrkyrit siis ostavat x-typen, uutena?
        Millainen tyyppi sitten ostaa käytetyn XJR:n? Eikö se ole jo megapyrkyri?!
        Käytetyllä lintalla jaetaan sitten isomman oikeutta marketin parkkipaikalla? Jessus näitä järjen jättiläisten unelmia...

        vanhemman XJ:n hinnalla ja XJ on sentään oikea Jagge. Äläkä viitsi edes verrata noin 400 heppasta XJR Jaggea johonkin X-typeen. Et taida itse olla se järjen jättiläinen.


      • niimpäsniimpäsniin
        X-typejä saa pari kirjoitti:

        vanhemman XJ:n hinnalla ja XJ on sentään oikea Jagge. Äläkä viitsi edes verrata noin 400 heppasta XJR Jaggea johonkin X-typeen. Et taida itse olla se järjen jättiläinen.

        nettiautossahan noita on myynnissä xj hinnat alkaen 4500 eipä ne kovin kalliita ole, harrastekäyttöönhän niitä kait enemmän ostetaan noita vanhempia.....x tyypit ovat kaiketi uudempia ei niitä varmaan kovin paljon alle kympillä saa.....


      • matikkaa
        X-typejä saa pari kirjoitti:

        vanhemman XJ:n hinnalla ja XJ on sentään oikea Jagge. Äläkä viitsi edes verrata noin 400 heppasta XJR Jaggea johonkin X-typeen. Et taida itse olla se järjen jättiläinen.

        linttajaggeristilta.

        Kaksi ihan halvinta uutta X-typeä maksaa nyt kuitenkin 72 000 euroa yhteensä, ilman toimituskuluja, metallivärejä tai ainoatakaan varustetta, talvirenkaita jne.
        Tässä maassa ei ole yhtään noin kallista käytettyä XJR:ää myynnissä.

        Ettekä te loppuunpoljettujen XJR:ien megapyrkyrirassaajat / haaveilijat näe eläessänne tuollaisia summia.


        Kyllä taidan olla.


      • katsos kun...
        matikkaa kirjoitti:

        linttajaggeristilta.

        Kaksi ihan halvinta uutta X-typeä maksaa nyt kuitenkin 72 000 euroa yhteensä, ilman toimituskuluja, metallivärejä tai ainoatakaan varustetta, talvirenkaita jne.
        Tässä maassa ei ole yhtään noin kallista käytettyä XJR:ää myynnissä.

        Ettekä te loppuunpoljettujen XJR:ien megapyrkyrirassaajat / haaveilijat näe eläessänne tuollaisia summia.


        Kyllä taidan olla.

        http://www.nettiauto.com/jaguar/xjr/2478371
        ja
        http://www.nettiauto.com/jaguar/xjr/2703448
        Aivan uusi sana on linttajaggeristi ja olet aivan varmasti joku amis tai sitten sen Mondeon omistaja, koska en usko että merkkiuskolliset jaggeihmiset paljon toistensa autoja arvostele. Itse pidän kuitenkin saksalaisesta merkistäni, mutta XJR oli yksi kiinnostava vaihtoehto tehojensa ja takavedon takia.
        Yhä olen sitä mieltä, että ainoastaan täysin autoista mitään tietämätön tyyppi vertaa(edes kehtaa) mallisarjan pienintä ja isointa. Vaikka voihan Corollankin omistaja verrata omaansa isoimpaan Lexukseen...


      • just joo
        katsos kun... kirjoitti:

        http://www.nettiauto.com/jaguar/xjr/2478371
        ja
        http://www.nettiauto.com/jaguar/xjr/2703448
        Aivan uusi sana on linttajaggeristi ja olet aivan varmasti joku amis tai sitten sen Mondeon omistaja, koska en usko että merkkiuskolliset jaggeihmiset paljon toistensa autoja arvostele. Itse pidän kuitenkin saksalaisesta merkistäni, mutta XJR oli yksi kiinnostava vaihtoehto tehojensa ja takavedon takia.
        Yhä olen sitä mieltä, että ainoastaan täysin autoista mitään tietämätön tyyppi vertaa(edes kehtaa) mallisarjan pienintä ja isointa. Vaikka voihan Corollankin omistaja verrata omaansa isoimpaan Lexukseen...

        No nytkö olit sitten oikeassa, kun löysit yhden joka maksaa MELKEIN yhtä paljon? Ja tuota kappalettako sinä sitten olet ostamassa? Rehellisesti? Mikä sinulla nyt on, merkki, malli ja vuosimalli?
        Se toinen maksoikin vähemmän kuin yksi uusi x-type...

        Sinähän niitä autoja vertaat enkä minä.
        Vaikka miksi niitä ei voisi verrata? Kysehän on siitä, millaisen vaunun ostaa vaikkapa vajaalla 40 000 eurolla. Sillä summalla saa tuliterän X-typen tai paljon poljetun, Saksasta uitetun, 10 vuotta vanhan ja oikeasti vauraiden jo aikoja hylkäämän XJR:n. Siis linttajaggen. Näin katsottuna autot ovat kuitenkin täysin vertailukelpoisia.

        Mutta minä vertaan pyrkyryyttä. Väitän edelleen, että vanhan XJR:n ostaja on taatusti pyrkyrimpi kuin uuden x-typen ostaja. Kun siis väitettiin, että x-typen ostaja on "pikkupyrkyri".
        X-typen ostajallahan on uuteen autoon rahat, vanhan XJR:n ostajalla ei, mutta XJR on saatava. Säälittävää pyrkyryyttä minusta.

        Harrasteautot on tietysti asia erikseen.


      • varsin hullu on
        just joo kirjoitti:

        No nytkö olit sitten oikeassa, kun löysit yhden joka maksaa MELKEIN yhtä paljon? Ja tuota kappalettako sinä sitten olet ostamassa? Rehellisesti? Mikä sinulla nyt on, merkki, malli ja vuosimalli?
        Se toinen maksoikin vähemmän kuin yksi uusi x-type...

        Sinähän niitä autoja vertaat enkä minä.
        Vaikka miksi niitä ei voisi verrata? Kysehän on siitä, millaisen vaunun ostaa vaikkapa vajaalla 40 000 eurolla. Sillä summalla saa tuliterän X-typen tai paljon poljetun, Saksasta uitetun, 10 vuotta vanhan ja oikeasti vauraiden jo aikoja hylkäämän XJR:n. Siis linttajaggen. Näin katsottuna autot ovat kuitenkin täysin vertailukelpoisia.

        Mutta minä vertaan pyrkyryyttä. Väitän edelleen, että vanhan XJR:n ostaja on taatusti pyrkyrimpi kuin uuden x-typen ostaja. Kun siis väitettiin, että x-typen ostaja on "pikkupyrkyri".
        X-typen ostajallahan on uuteen autoon rahat, vanhan XJR:n ostajalla ei, mutta XJR on saatava. Säälittävää pyrkyryyttä minusta.

        Harrasteautot on tietysti asia erikseen.

        Sen verran on pakko teidän keskusteluunne puuttua, että kaikki klassisen hienot XJ mallit ovat kyllä harrasteautoja mitä suurimmassa määrin, ja luulenkin että XJ mallien omistajat ovat enemmän tai vähemmän harrastajia. X-type ei sitä ole, eikä siitä samanlaista ikonia tule koskaan. Tämän Mondeon serkun valmistuskin muuten lopetetaan onneksi.
        Minä en ole pitänyt tätä etuvetoista kokeilua edes Jaguarina ja tämä on vain minun mielipiteeni eli XJ malli kyllä kelpaisi, mutta X-typeä en ehkä ottaisi. Tarkoitan tällä sitä, että se joka haluaa XJ:n ei edes katsele X-typen perään, koska autoissa ei ole muuta samaa kuin merkki.


      • just joo
        just joo kirjoitti:

        No nytkö olit sitten oikeassa, kun löysit yhden joka maksaa MELKEIN yhtä paljon? Ja tuota kappalettako sinä sitten olet ostamassa? Rehellisesti? Mikä sinulla nyt on, merkki, malli ja vuosimalli?
        Se toinen maksoikin vähemmän kuin yksi uusi x-type...

        Sinähän niitä autoja vertaat enkä minä.
        Vaikka miksi niitä ei voisi verrata? Kysehän on siitä, millaisen vaunun ostaa vaikkapa vajaalla 40 000 eurolla. Sillä summalla saa tuliterän X-typen tai paljon poljetun, Saksasta uitetun, 10 vuotta vanhan ja oikeasti vauraiden jo aikoja hylkäämän XJR:n. Siis linttajaggen. Näin katsottuna autot ovat kuitenkin täysin vertailukelpoisia.

        Mutta minä vertaan pyrkyryyttä. Väitän edelleen, että vanhan XJR:n ostaja on taatusti pyrkyrimpi kuin uuden x-typen ostaja. Kun siis väitettiin, että x-typen ostaja on "pikkupyrkyri".
        X-typen ostajallahan on uuteen autoon rahat, vanhan XJR:n ostajalla ei, mutta XJR on saatava. Säälittävää pyrkyryyttä minusta.

        Harrasteautot on tietysti asia erikseen.

        Saksasta itsellesi X-type alta neljän tonnin
        http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=119995943&__lp=40&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=12400&makeModelVariant1.modelId=19&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1
        Samalla rahalla Saksasta saa todellakin paljon ajetun ja vanhan XJn. Siinä sulle arvostusta!


      • suunnitelmia
        varsin hullu on kirjoitti:

        Sen verran on pakko teidän keskusteluunne puuttua, että kaikki klassisen hienot XJ mallit ovat kyllä harrasteautoja mitä suurimmassa määrin, ja luulenkin että XJ mallien omistajat ovat enemmän tai vähemmän harrastajia. X-type ei sitä ole, eikä siitä samanlaista ikonia tule koskaan. Tämän Mondeon serkun valmistuskin muuten lopetetaan onneksi.
        Minä en ole pitänyt tätä etuvetoista kokeilua edes Jaguarina ja tämä on vain minun mielipiteeni eli XJ malli kyllä kelpaisi, mutta X-typeä en ehkä ottaisi. Tarkoitan tällä sitä, että se joka haluaa XJ:n ei edes katsele X-typen perään, koska autoissa ei ole muuta samaa kuin merkki.

        kun kumpikaan vaihtoehto ei mitä ilmeisimmin koske sinua aikuisten oikeasti mitenkään. X-typeä et "ehkä" ottaisi? Ei niitä kumpaakaan noin vaan yleensä anneta.

        Kuten sanoin, harrasteautot ovat erikseen ja XJ on minustakin hieno sellainen.

        Mutta minusta uusi X-type on luokassaan persoonallisen tyylikäs auto kaikenlaiseen arkiajoon. X-type kuitenkin herättää omituista katkeruutta osassa niistä, jotka ajavat arkiajonsakin vanhalla ja uutta X-typeä paljon halvemmalla, mutta hienomman näköisella "ikonilla". Miksiköhän?


      • kaveri kyllä
        mitä? kirjoitti:

        Mitä tuosta kuusi vuotta vanhaan X-typeen johtavasta linkistä pitäisi, käytyyn keskusteluun liittyen siis, ymmärtää tai oppia?

        kerjää verta nenästänsä, koska aloitti Jaggen kuuluisimman ja pitkäikäisimmän mallin haukkumisen lintaksi ja X-typen siksi rahamiesten vehkeeksi(NAURUA!) Tony Blairikin on varmaan ollut rahapulassa, kun valitsi vanhemman XJ mallin virka-autokseen eikä X-typeä, joka on itse asiassa takatiloiltaan tilavampi vaikka muuten onkin pieni.
        http://www.dailymail.co.uk/news/article-470060/Blairs-new-neighbours-questioned-police-gunpoint.html
        Uudessa James Bondissa konna, joka haluaa valloittaa mailman ajaa mustalla xj308 mallin autolla....TAJUATKO NYT? Miltä se näyttäisi, jos se jannu istuisi siinä sinun "uudemmassa" X-typessäsi?
        Mikä muuten on "vanha" XJ, mallia on tehty vuodesta 68 eli koko ajan ja myös samaan aikaan piskuisen X-typen kanssa.


      • just joo
        kaveri kyllä kirjoitti:

        kerjää verta nenästänsä, koska aloitti Jaggen kuuluisimman ja pitkäikäisimmän mallin haukkumisen lintaksi ja X-typen siksi rahamiesten vehkeeksi(NAURUA!) Tony Blairikin on varmaan ollut rahapulassa, kun valitsi vanhemman XJ mallin virka-autokseen eikä X-typeä, joka on itse asiassa takatiloiltaan tilavampi vaikka muuten onkin pieni.
        http://www.dailymail.co.uk/news/article-470060/Blairs-new-neighbours-questioned-police-gunpoint.html
        Uudessa James Bondissa konna, joka haluaa valloittaa mailman ajaa mustalla xj308 mallin autolla....TAJUATKO NYT? Miltä se näyttäisi, jos se jannu istuisi siinä sinun "uudemmassa" X-typessäsi?
        Mikä muuten on "vanha" XJ, mallia on tehty vuodesta 68 eli koko ajan ja myös samaan aikaan piskuisen X-typen kanssa.

        "Klassikko" XJ:stä tulee vanha lintta aivan samoilla perusteilla kuin kaikista muistakin autoista. Niitä on hajottamot ja tarjourkoslahäkit muun muassa briteissä pullollaan.
        Miksi puhut asian vierestä ja aivan tahallaan? Jos ostat näyttävän lintan käyttöautoksi ennemmin kuin uuden X-typen, olet pyrkyrimpi kuin X-typen valinnut.
        Kumpaan sinä nyt sitten samaistut, Tony Blairiin vai James Bondiin? Osuit muuten vahingossa asian ytimeen kun kysyit "miltä se näyttäisi", sillä näyttävyydestä on juuri kyse. :)


      • ääliön
        just joo kirjoitti:

        "Klassikko" XJ:stä tulee vanha lintta aivan samoilla perusteilla kuin kaikista muistakin autoista. Niitä on hajottamot ja tarjourkoslahäkit muun muassa briteissä pullollaan.
        Miksi puhut asian vierestä ja aivan tahallaan? Jos ostat näyttävän lintan käyttöautoksi ennemmin kuin uuden X-typen, olet pyrkyrimpi kuin X-typen valinnut.
        Kumpaan sinä nyt sitten samaistut, Tony Blairiin vai James Bondiin? Osuit muuten vahingossa asian ytimeen kun kysyit "miltä se näyttäisi", sillä näyttävyydestä on juuri kyse. :)

        on leikkijaguaariaan kehua, kun sen on hankkinut, tai sitten hänen isänsä on. Aivan umpiluuta, koko jätkä. En edes itse omista jaguaaria, mutta tajuan, että 400 hevosvoimaisen XJ-mallin omistaja ei välttämättä kiinnostu siitä sinun ompelukoneestasi, ei se busakuskikaan skootteriin vaihda vaikka skootteri olisi uudempi. Kysymys tuskin on rahasta.


      • poju,
        ääliön kirjoitti:

        on leikkijaguaariaan kehua, kun sen on hankkinut, tai sitten hänen isänsä on. Aivan umpiluuta, koko jätkä. En edes itse omista jaguaaria, mutta tajuan, että 400 hevosvoimaisen XJ-mallin omistaja ei välttämättä kiinnostu siitä sinun ompelukoneestasi, ei se busakuskikaan skootteriin vaihda vaikka skootteri olisi uudempi. Kysymys tuskin on rahasta.

        rauhoituppas, ettet aivan karkaa laukalle rohkeudessasi.
        Toistan: Miksi X-typen valitseva on pyrkyri, mutta vanhan "näyttävän" XJ:n ostaja kaikkine hevosvoimineen ei ole? Vastaa, jos pystyt, äläkä kilju sekavia isästäni, ompelukoneista, skoottereista ja bussikuskeista. Se ei vaikuta kovin viisaalta.

        Ja miksi kaikki vaikkapa noin 40 tonnin auton ostajat eivät osta Blairin ja Bondin tavoin vanhoja XJ-jaggeja, vaikka ne ovat niin loistavia autoja? Ovatko he tyhmiä ja ne kaksi tai neljä, jotka päätyvät vuosittain vanhaan XJ:hin, viisaita?

        Minulla on neliveto-Volvo, mutta harrasteautoksi valitsisin XJ:n, jos sellaista kaipaisin. Jaggeja ja muita brittejä perheessäni on ollut 60-luvulta lähtien.


      • _mersumies
        poju, kirjoitti:

        rauhoituppas, ettet aivan karkaa laukalle rohkeudessasi.
        Toistan: Miksi X-typen valitseva on pyrkyri, mutta vanhan "näyttävän" XJ:n ostaja kaikkine hevosvoimineen ei ole? Vastaa, jos pystyt, äläkä kilju sekavia isästäni, ompelukoneista, skoottereista ja bussikuskeista. Se ei vaikuta kovin viisaalta.

        Ja miksi kaikki vaikkapa noin 40 tonnin auton ostajat eivät osta Blairin ja Bondin tavoin vanhoja XJ-jaggeja, vaikka ne ovat niin loistavia autoja? Ovatko he tyhmiä ja ne kaksi tai neljä, jotka päätyvät vuosittain vanhaan XJ:hin, viisaita?

        Minulla on neliveto-Volvo, mutta harrasteautoksi valitsisin XJ:n, jos sellaista kaipaisin. Jaggeja ja muita brittejä perheessäni on ollut 60-luvulta lähtien.

        näitä kahta täysin erilaista autoa. X-type on tarkoitettu nuoremmille tai nuorekkaammille ihmisille. Itse päätyisin varmaan myös s tai xj malleihin, x typessä on isona miinuksena auton etuvetoisuus (oikea jaguar?)ja ford vertaukset joista suurin osa taitaa olla hölynpölyä, ja jotka eivät nekään kyllä ole suomalaisten keksintöä.

        http://www.youtube.com/watch?v=ubdfabwVo4I


      • GER
        just joo kirjoitti:

        "Klassikko" XJ:stä tulee vanha lintta aivan samoilla perusteilla kuin kaikista muistakin autoista. Niitä on hajottamot ja tarjourkoslahäkit muun muassa briteissä pullollaan.
        Miksi puhut asian vierestä ja aivan tahallaan? Jos ostat näyttävän lintan käyttöautoksi ennemmin kuin uuden X-typen, olet pyrkyrimpi kuin X-typen valinnut.
        Kumpaan sinä nyt sitten samaistut, Tony Blairiin vai James Bondiin? Osuit muuten vahingossa asian ytimeen kun kysyit "miltä se näyttäisi", sillä näyttävyydestä on juuri kyse. :)

        Linkit yritti kertoa varmaan sitä, että se jokin mikä löytyy xj mallista sitä ei ole x-typessä. Toiset haluavat ostaa jaguaarin ja toiset vain sen merkin. Osta sinäkin kloppi saksalainen laatuauto, niin ei tarvitse täällä herjata muita köyhiksi linttakuskeiksi.


      • Täysi dille
        GER kirjoitti:

        Linkit yritti kertoa varmaan sitä, että se jokin mikä löytyy xj mallista sitä ei ole x-typessä. Toiset haluavat ostaa jaguaarin ja toiset vain sen merkin. Osta sinäkin kloppi saksalainen laatuauto, niin ei tarvitse täällä herjata muita köyhiksi linttakuskeiksi.

        Niin, kyllähän uudessa XJ:ssä on on paljonkin enemmän kaikenlaista, kuin uudessa X-typessä. Muun muassa kominkertainen hinta.

        Voisi myös sanoa, että toiset ostavat käyttöautokseen Jaguarin, johon heillä on varaa, toiset Jaguarin, johon heillä ei ole - uutena siis - varaa lähellekään.

        Ja kumpi on pyrkyrimpi?

        Mikä helvetin "kloppi"? :)


      • ääliö!
        Täysi dille kirjoitti:

        Niin, kyllähän uudessa XJ:ssä on on paljonkin enemmän kaikenlaista, kuin uudessa X-typessä. Muun muassa kominkertainen hinta.

        Voisi myös sanoa, että toiset ostavat käyttöautokseen Jaguarin, johon heillä on varaa, toiset Jaguarin, johon heillä ei ole - uutena siis - varaa lähellekään.

        Ja kumpi on pyrkyrimpi?

        Mikä helvetin "kloppi"? :)

        että kaikkia ei kiinnosta se sinun x typesi, ei edes uutena. Se ei ole Jaguar. Luuletko sinä vitun molopää, että linttakuskit köyhyyttään niillä ajelevat.
        ...The X type has been a blot on the Jaguar name for a long time now and Real Jaguar owners are at long last releived this frankly embarrasing model is now about to dissapear
        ...the X type has lowered the value of proper Jags for some considerable time, and i now hope that sales of the real Jags will increase due to this. NÄIN JUURI!
        Hankkiudu seuroihin ja ota selvää kummalla sitä paalua oikeasti löytyy; siltä linttakuskilta vai boyracerilta.
        Vai että rahamiehet ne mondeoilla ajelee ja pyrkyrit XJllä. HULLU!


      • käyttöauto?
        Täysi dille kirjoitti:

        Niin, kyllähän uudessa XJ:ssä on on paljonkin enemmän kaikenlaista, kuin uudessa X-typessä. Muun muassa kominkertainen hinta.

        Voisi myös sanoa, että toiset ostavat käyttöautokseen Jaguarin, johon heillä on varaa, toiset Jaguarin, johon heillä ei ole - uutena siis - varaa lähellekään.

        Ja kumpi on pyrkyrimpi?

        Mikä helvetin "kloppi"? :)

        näin se on. Vain rahamiehet ajavat X-typellä ja kaikki muilla Jaguareilla ajavat, ajavat niillä vain siksi ettei niillä ole rahaa uuteen X-typeen.


      • viisas ystäväni
        ääliö! kirjoitti:

        että kaikkia ei kiinnosta se sinun x typesi, ei edes uutena. Se ei ole Jaguar. Luuletko sinä vitun molopää, että linttakuskit köyhyyttään niillä ajelevat.
        ...The X type has been a blot on the Jaguar name for a long time now and Real Jaguar owners are at long last releived this frankly embarrasing model is now about to dissapear
        ...the X type has lowered the value of proper Jags for some considerable time, and i now hope that sales of the real Jags will increase due to this. NÄIN JUURI!
        Hankkiudu seuroihin ja ota selvää kummalla sitä paalua oikeasti löytyy; siltä linttakuskilta vai boyracerilta.
        Vai että rahamiehet ne mondeoilla ajelee ja pyrkyrit XJllä. HULLU!

        Onpa tyystin pillastuneella XJ-fanilla (?) aristokraattiset, suorastaan klassiset jutut... :)

        En minä X-typeä ole rahamiesten autona mainostanut, jos ymmärrät lukemaasi. Persoonallinen peruskäyttöauto se on, ja halvimmillaan sellaisen uuden saa alle 40 000 eurolla. Minulla ei siis sellaista ole.

        Mutta kerroppa vielä, miksi ne paalumiehet eivät osta niitä XJ-jaggejansa uutena? Ovatko ne jotenkin parhaimmillaan silloin, kun ne uitetaan tänne Saksasta ja dumpataan seitsemännelle omistajalleen?

        Uskotko oikeasti, että kun halvan X-typen valmistus loppuu, uusien, monta kertaa kalliimpien jaggejen myynti kasvaa? Mihin liiketalouden lainalaisuuteen tuo uskomus perustuu?
        Ja tajuathan sinä sen, kun oikein mietit, että noiden käytettyjen Jaggejen ostajat ovat uusia autoja valmistavalle tehtaalle ja sen tulevaisuudelle täysin yhdentekeviä ja hyödyttömiä.


      • oikea emähölmö
        viisas ystäväni kirjoitti:

        Onpa tyystin pillastuneella XJ-fanilla (?) aristokraattiset, suorastaan klassiset jutut... :)

        En minä X-typeä ole rahamiesten autona mainostanut, jos ymmärrät lukemaasi. Persoonallinen peruskäyttöauto se on, ja halvimmillaan sellaisen uuden saa alle 40 000 eurolla. Minulla ei siis sellaista ole.

        Mutta kerroppa vielä, miksi ne paalumiehet eivät osta niitä XJ-jaggejansa uutena? Ovatko ne jotenkin parhaimmillaan silloin, kun ne uitetaan tänne Saksasta ja dumpataan seitsemännelle omistajalleen?

        Uskotko oikeasti, että kun halvan X-typen valmistus loppuu, uusien, monta kertaa kalliimpien jaggejen myynti kasvaa? Mihin liiketalouden lainalaisuuteen tuo uskomus perustuu?
        Ja tajuathan sinä sen, kun oikein mietit, että noiden käytettyjen Jaggejen ostajat ovat uusia autoja valmistavalle tehtaalle ja sen tulevaisuudelle täysin yhdentekeviä ja hyödyttömiä.

        tai oikeasti ylimääräistä rahaa, että ostaa uuden x-typen, sen verran nopeasti laskee hinta kyseisellä mallilla. Nämä x-type kaverit muistuttavat näitä volvo miehiä, jotka taannoin makeilivat volvopalstalla kuinka kaikki muut kuin volvokuskit ovat köyhiä.


      • niin kai sitten,
        oikea emähölmö kirjoitti:

        tai oikeasti ylimääräistä rahaa, että ostaa uuden x-typen, sen verran nopeasti laskee hinta kyseisellä mallilla. Nämä x-type kaverit muistuttavat näitä volvo miehiä, jotka taannoin makeilivat volvopalstalla kuinka kaikki muut kuin volvokuskit ovat köyhiä.

        Uusi XJ8 4,2 maksaa uutena vajaat 150 000 euroa ja -04 mallisesta pyydetään 40 000 euroa. XJ8 -98:n saa näemmä 15 tonnilla.

        Uusi X-type maksaa halvimmillaan sen alle 40 000 euroa, ja -04 15-20 000 euroa.

        Emähölmöstä voidaan tietysti keskustella enemmänkin.


      • chevy350
        niin kai sitten, kirjoitti:

        Uusi XJ8 4,2 maksaa uutena vajaat 150 000 euroa ja -04 mallisesta pyydetään 40 000 euroa. XJ8 -98:n saa näemmä 15 tonnilla.

        Uusi X-type maksaa halvimmillaan sen alle 40 000 euroa, ja -04 15-20 000 euroa.

        Emähölmöstä voidaan tietysti keskustella enemmänkin.

        vertaat näin erilaisia autoja, oletko jotenkin suuruudenhullu. Toinen on iso takavetoinen ja toinen pieni etuvetoinen.Toi x type on vähän samanlainen leikkikalu kuin kolmossarjan bemari, paitsi että bemu on takavetoinen. En usko että omistajissa on paljonkaan samanlaista, on varmaan hiukka vanhempien auto toi XJ.


      • sitten
        chevy350 kirjoitti:

        vertaat näin erilaisia autoja, oletko jotenkin suuruudenhullu. Toinen on iso takavetoinen ja toinen pieni etuvetoinen.Toi x type on vähän samanlainen leikkikalu kuin kolmossarjan bemari, paitsi että bemu on takavetoinen. En usko että omistajissa on paljonkaan samanlaista, on varmaan hiukka vanhempien auto toi XJ.

        lukenut viestiketjua ilmeiseti ollenkaan. Tai sitten et vaan ymmärtänyt ollenkaan.


      • chevy350
        viisas ystäväni kirjoitti:

        Onpa tyystin pillastuneella XJ-fanilla (?) aristokraattiset, suorastaan klassiset jutut... :)

        En minä X-typeä ole rahamiesten autona mainostanut, jos ymmärrät lukemaasi. Persoonallinen peruskäyttöauto se on, ja halvimmillaan sellaisen uuden saa alle 40 000 eurolla. Minulla ei siis sellaista ole.

        Mutta kerroppa vielä, miksi ne paalumiehet eivät osta niitä XJ-jaggejansa uutena? Ovatko ne jotenkin parhaimmillaan silloin, kun ne uitetaan tänne Saksasta ja dumpataan seitsemännelle omistajalleen?

        Uskotko oikeasti, että kun halvan X-typen valmistus loppuu, uusien, monta kertaa kalliimpien jaggejen myynti kasvaa? Mihin liiketalouden lainalaisuuteen tuo uskomus perustuu?
        Ja tajuathan sinä sen, kun oikein mietit, että noiden käytettyjen Jaggejen ostajat ovat uusia autoja valmistavalle tehtaalle ja sen tulevaisuudelle täysin yhdentekeviä ja hyödyttömiä.

        olet aivan varmasti ja varmaan se ainoa jaguar auton omistaja tällä palstalla. Katsos makuja on monia ja kaikki eivät pidä uudemmista autoista, toiset nyt vaan on niin vanhanaikaisia. Tosi omalaatuista puhetta, et ymmärrä oikeita automiehiä ollenkaan. Jos jotkut vaan nyt haluavat ajaa lintalla tai lahnalla kaikki ajonsa ja pitää sitä käyttöautonaan, niin vittuako se sulle kuuluu. Esim. eivät kaikki vanhemmilla jenkkiautoillakaan ajavat mitään köyhiä ole, uusissa vaan ei ole sitä jotakin.


      • Jaguaristinainen
        ja isot kirjoitti:

        Logiikkasi on jännä. Pikkupyrkyrit siis ostavat x-typen, uutena?
        Millainen tyyppi sitten ostaa käytetyn XJR:n? Eikö se ole jo megapyrkyri?!
        Käytetyllä lintalla jaetaan sitten isomman oikeutta marketin parkkipaikalla? Jessus näitä järjen jättiläisten unelmia...

        Johan on aikoihin eletty kun Xäläiset haukkuvat XJRää lintaksi.
        Vähän kunnioitusta pitäisi löytyä kun ollaan kerran kaikki Jaguar-miehiä/naisia.
        Meillä on ollut jo useita isoja Jaguareja ja kyllä se koko ja mukavuus kulkee näissäkin asioissa käsi kädessä. Itse kävin mieheni kanssa koeajamassa vuosi sitten X-typen, mutta mukavuustaso ei ollut lähelläkään meidän vm. 2006 XJR:ää.
        Ajattelimme kauppakassiksi tuota Äxää, mutten mieltänyt oikein Jaguariksi, koska on niin kovin pieni. Koolla on väliä ;)
        Hassulta kuulostaa kun täällä aikuiset Jaguar-miehet jonkun provoisoimana haukkuvat sekä ihmiset sekä kulkupelit. Joku syy täytyy olla hurjalle tarpeelle puolustella, antakaa noiden provosoijien olla omassa arvossaan.
        Kateudesta ja köyhistä täällä puhutaan koko ajan, aika itsekästä ja lyhytnäköistä haukkumista.. Itse en kehtaisi kyllä haukkua muita kanssa-autoilijoita noilla termeillä.
        Meillä on Jaguarit ollut aina mukavuuden takia, ei näyttämisen tai kateuden aiheuttamiseksi. Toisin näyttää oleva täällä aika monen X-kirjoittelijan kohdalla. Ryhdistäytykäähän pojat hieman, niin ei kaikki Jaguar-kuljettajat näytetä leuhkoilta ja että tarkoituksemme on näyttää muille vaurauttamme.
        Muissa automerkeissä muuten ei näyttäisi olevan samanlaista riitaa siitä että onko pienemmät mallit myös esim. Mersuja,Bemareita tms. Jostain syystä täällä se kärjistyy. Tietysti jos Rolls-Roycekin tekisi pikkuauton, se varmaan saisi tahran takkiinsa. Tietysti joku nyt provosoituu kirjoituksestani, mutta tämän voisi ottaa vaikka harjoituksena. Antakaa mennä toisesta korvasta ulos pojat.


    • <<<<

      KLASSINEN ON JAGUAR...KYLLÄ MUSTA OIS IHANAA AJAA JAGUARIA KISSAMERKIN KERA JA KORTIN KERA < JA AUTOKUSKIN PUKU PÄÄLLÄ JA KOPPALAKIN KERA JA SITTEN TAKANA KAUNIS NAINEN

    • xf2008

      Suomessa myydään 40 merkkiä, joten kaikille löytyy.
      Jaguar puhuttelee minua ja aika monia.Lähinnä saan positiivista palautetta ja aktiivista kiinnostusta.
      -kateelliset on sitten asia erikseen

      • Selkään on taputeltu

        Ne kateelliset ovat täällä.
        Ja meitä vaan naurattaa.


      • Jaggeristi
        Selkään on taputeltu kirjoitti:

        Ne kateelliset ovat täällä.
        Ja meitä vaan naurattaa.

        Olen samaa mieltä, että täällä ovat kaikkein kateellisimmat kirjoittelijat.
        Itse saan ihastelevia katseita ja myös kommentteja Jaguaristani. Ilo ajaa ja ylpeänä näytän :)
        Jo komas Jagge alla. . .


      • oikein ajelette, kun
        Jaggeristi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että täällä ovat kaikkein kateellisimmat kirjoittelijat.
        Itse saan ihastelevia katseita ja myös kommentteja Jaguaristani. Ilo ajaa ja ylpeänä näytän :)
        Jo komas Jagge alla. . .

        kommentteja ehditte kuuntelemaan? Taitaa olla sitä kartsarallia teiniporukoissa.


      • x-type
        Jaggeristi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että täällä ovat kaikkein kateellisimmat kirjoittelijat.
        Itse saan ihastelevia katseita ja myös kommentteja Jaguaristani. Ilo ajaa ja ylpeänä näytän :)
        Jo komas Jagge alla. . .

        kyllä täällä huomaa kuinka teinien suut käy, onneksi kissakulma on ja tulee olemaankin oikea foorumi


    • kateudesta

      Aika liikuttavaa tuo ihailun ja kateuden kaipuunne. Jos ei lapsena saa osakseen tervettä kannustusta ja hyväksyntää, sieluun jää pysyvä vamma.

      • Stype

        Että ihan lapsuudessa vikaa jos ajaa Jaggella?

        Täällä jos jossain voi nähdä kateuden valtavan kirjon. Kun joku kirjoittaa Jaguar-kokemuksistaan niin heti seuraavaksi tulee välitunnilta viestiä ettei "sulla kuitenkaan ole edes ajokorttia". Sano tuota sitten muuksi kuin kateudeksi. Ne joilla on "enemmän rahaa kuin meillä Jaguar-kuskeilla yhteensä" ovat onnistuneet tappamaan tämän palstan totaalisesti ja nykyään täällä on lähinnä vain yksi hoitoa kaipaava moderaattori ja lauma Jaguarista unta näkeviä pikkupoikia.


      • herran...
        Stype kirjoitti:

        Että ihan lapsuudessa vikaa jos ajaa Jaggella?

        Täällä jos jossain voi nähdä kateuden valtavan kirjon. Kun joku kirjoittaa Jaguar-kokemuksistaan niin heti seuraavaksi tulee välitunnilta viestiä ettei "sulla kuitenkaan ole edes ajokorttia". Sano tuota sitten muuksi kuin kateudeksi. Ne joilla on "enemmän rahaa kuin meillä Jaguar-kuskeilla yhteensä" ovat onnistuneet tappamaan tämän palstan totaalisesti ja nykyään täällä on lähinnä vain yksi hoitoa kaipaava moderaattori ja lauma Jaguarista unta näkeviä pikkupoikia.

        Ei, vaan jos - ja kun - ajat jaggella siksi, että saisit osaksesi ihailua ja kateutta, silloin kaipaat jo aika patologisesti ihailua ja kateutta. Ei tämä nyt niin vaikea analogia ole.

        "..enemmän rahaa kuin meillä Jaguar-kuskeilla yhteensä..." :)
        On täällä noiden mainittujen lisäksi vielä ainakin yksi itku kurkussa jalkaa polkeva valehtelijakin. Sinä.


      • Peluri.
        herran... kirjoitti:

        Ei, vaan jos - ja kun - ajat jaggella siksi, että saisit osaksesi ihailua ja kateutta, silloin kaipaat jo aika patologisesti ihailua ja kateutta. Ei tämä nyt niin vaikea analogia ole.

        "..enemmän rahaa kuin meillä Jaguar-kuskeilla yhteensä..." :)
        On täällä noiden mainittujen lisäksi vielä ainakin yksi itku kurkussa jalkaa polkeva valehtelijakin. Sinä.

        Ai piti mennä henkilökohtaisuuksiin ilman tarkempaa todistusta. No, sepä ei ollut sinulta uutta. Ope saisi jättää tuollaiset luokalleen!


      • Jaggeristi
        herran... kirjoitti:

        Ei, vaan jos - ja kun - ajat jaggella siksi, että saisit osaksesi ihailua ja kateutta, silloin kaipaat jo aika patologisesti ihailua ja kateutta. Ei tämä nyt niin vaikea analogia ole.

        "..enemmän rahaa kuin meillä Jaguar-kuskeilla yhteensä..." :)
        On täällä noiden mainittujen lisäksi vielä ainakin yksi itku kurkussa jalkaa polkeva valehtelijakin. Sinä.

        Olet kyllä kateuden karvasi näyttänyt. . . !

        Ja ei tarvitse vastailla tähän viestiin.


      • mielelläni
        Peluri. kirjoitti:

        Ai piti mennä henkilökohtaisuuksiin ilman tarkempaa todistusta. No, sepä ei ollut sinulta uutta. Ope saisi jättää tuollaiset luokalleen!

        "Ne joilla on enemmän rahaa kuin meillä Jaguar-kuskeilla yhteensä". Viljelemäsi "lainauksen" valheellisuus näemmä lisääntyy kerta toisensa jälkeen. :)
        Se joka valehtelee, on valehtelija. Ei se mikään henkilökohtaisuus ole, se on fakta.


      • siltikin...
        Jaggeristi kirjoitti:

        Olet kyllä kateuden karvasi näyttänyt. . . !

        Ja ei tarvitse vastailla tähän viestiin.

        En usko, että olet täysin ymmärtänyt tämän korkeatasoisen keskustelupalstan luonnetta. Ns, "viimeisen sanan" kirjoittaminen ei katsos oikein pelkällä omalla ilmoituksella käy.

        Minkä mallin ja vuosimallin jagge sinulla nyt sitten on? Ihan vaan siksi, että tietäisi millaista mahtivaunua tässä olisi syytä kadehtia.


    • Konserttiin mennessäni

      Ihailevia katseita sateli, kun kaarsimme konserttitalon parkkipaikalle, ja meitä katsottiin kun nousimme autosta.

      Vai olisivatko ihmiset vain katsoneet näyttävän näköistä tummaverikköä jonka vein konserttiin.

      Ei, kyllä siinä katsottiin että kukas "silmäätekevä" sieltä nyt saapuu.

      Ja kuiskutus alkoi, tuohan on se tomitusj......jne, jene, oooh niin hieno puku, ja millainnen auto..jotain rikkaita????????????????

      Älkää vaan osta ko Jaguaaria, että se säilyisi edelleenkin harvojen herkkuna.

      Huomiota herättävänä tyylikkäänä ja arvokkaana tapana liikkua.

      • heräsit ja otit

        jalkasi pois kusipotasta.


      • &quot;kukas silmäätekevä&quot;

        Mainio vedätys. Tosin ei se kaikille wannabe "rahamiehille" aukea, sen verran vaikea laji sarkasmi on.

        Onhan tämä huumoria?


      • taidat olla

        Kipeä kaveri, palaa hoitoon pikimmiten. Tuollaiset pässit kun asuttavat tätä palloa niin ei hyvältä näytä. Siinä tyyppi joka jalkovälissä velloo kalpea, kylmä ja löysä prinssinakki ja sielussa kolisee tyhjyys.


      • että ko. ääliö
        &quot;kukas silmäätekevä&quot; kirjoitti:

        Mainio vedätys. Tosin ei se kaikille wannabe "rahamiehille" aukea, sen verran vaikea laji sarkasmi on.

        Onhan tämä huumoria?

        on ihan tosissaan. Eiköhän se lähitulevaisuudessa hoitoon pääse.


    • jagge-kuski itsekin

      Oikein naurattaa kuinka katkera suhtautuminen joillakin on, kun auton nokalla on loikkaava kissa. Tulee mieleen se Jaguarin mainos, jossa on auton keulasäleikkö ja teksti: "tämä grilli saa naapurisi kuumaksi". Näin se vaan on, vaikka en sitä uskonut vaan pidin vain hauskana mainoksena. Kyllä ihmiset osaavat olla lapsellisen kateellisia.

      • ex-jaggisti

        Etkö ymmärrä lukemaasi?

        Sinäkään et varmaan kerro, millaisesta jaggesta tässä saa luvan olla kateellinen? :)

        Niinpä.


      • sama...
        ex-jaggisti kirjoitti:

        Etkö ymmärrä lukemaasi?

        Sinäkään et varmaan kerro, millaisesta jaggesta tässä saa luvan olla kateellinen? :)

        Niinpä.

        että silleen, joku kadehtii, toinen ei...


      • vanhakin...?
        sama... kirjoitti:

        että silleen, joku kadehtii, toinen ei...

        Kadehdittava? :)


      • sama taas
        vanhakin...? kirjoitti:

        Kadehdittava? :)

        toiset kadehtii, toiset ei. Mielenkiintoista on että lähes kaikilla on mielipide autosta ; -)

        Aiemmin ajoin japsilla, eikä auto herättänyt koskaan keskustelua. Nyt tuntuu että aina kun on autolla liikkeellä, niin siitä myös jutellaan, vaikka en itse välitä (enää) ottaa autoa puheenaiheeksi. Toisin oli silloin kun olin juuri hankkinut auton, silloin koitin itse johdatella keskustelun siihen seikkaan että minulla on Jaguar... mikä lienee inhimillistä kun olet juuri hankkinut unelmiesi auton.


      • 20000e auto
        sama... kirjoitti:

        että silleen, joku kadehtii, toinen ei...

        kovinkaan kadehdittava? Mielestäni ei.


      • joopa,,,
        sama taas kirjoitti:

        toiset kadehtii, toiset ei. Mielenkiintoista on että lähes kaikilla on mielipide autosta ; -)

        Aiemmin ajoin japsilla, eikä auto herättänyt koskaan keskustelua. Nyt tuntuu että aina kun on autolla liikkeellä, niin siitä myös jutellaan, vaikka en itse välitä (enää) ottaa autoa puheenaiheeksi. Toisin oli silloin kun olin juuri hankkinut auton, silloin koitin itse johdatella keskustelun siihen seikkaan että minulla on Jaguar... mikä lienee inhimillistä kun olet juuri hankkinut unelmiesi auton.

        "silloin koitin itse johdatella keskustelun siihen seikkaan että minulla on Jaguar... mikä lienee inhimillistä kun olet juuri hankkinut unelmiesi auton."

        =Mikä lienee lapsellista.    


      • joopa,,, . .
        sama taas kirjoitti:

        toiset kadehtii, toiset ei. Mielenkiintoista on että lähes kaikilla on mielipide autosta ; -)

        Aiemmin ajoin japsilla, eikä auto herättänyt koskaan keskustelua. Nyt tuntuu että aina kun on autolla liikkeellä, niin siitä myös jutellaan, vaikka en itse välitä (enää) ottaa autoa puheenaiheeksi. Toisin oli silloin kun olin juuri hankkinut auton, silloin koitin itse johdatella keskustelun siihen seikkaan että minulla on Jaguar... mikä lienee inhimillistä kun olet juuri hankkinut unelmiesi auton.

        "silloin koitin itse johdatella keskustelun siihen seikkaan että minulla on Jaguar... mikä lienee inhimillistä kun olet juuri hankkinut unelmiesi auton."

        ==> Mikä lienee lapsellista.

        (jos omistaisi edes ko auton)
          


      • sama taas.
        joopa,,, . . kirjoitti:

        "silloin koitin itse johdatella keskustelun siihen seikkaan että minulla on Jaguar... mikä lienee inhimillistä kun olet juuri hankkinut unelmiesi auton."

        ==> Mikä lienee lapsellista.

        (jos omistaisi edes ko auton)
          

        juuri tuota tarkoitin. Herättää kateutta joissakin, vaikkei edes yrittäisi mitään....


      • ymmärrä
        sama... kirjoitti:

        että silleen, joku kadehtii, toinen ei...

        Ihan persoonallinen ja viksu autohan tuo, mutta ei nyt sentään lähellekään mikään superauto. Ympäristörikos tosin, joku voisi luonnehtia. :)
        Moni ei tuollaista itselleen halua, muutenhan moni sellaisen ostaisi, vai kuinka? Hinta ei ole ylikäymätön este varmaan kenellekään palkansaajalle.

        Minusta se, että julistaa muut itselleen kateelliseksi kertoo enemmän sanojasta kuin niistä muista. Sanoja siis ylentää itse itsensä.


      • joopa,,, . .
        sama taas. kirjoitti:

        juuri tuota tarkoitin. Herättää kateutta joissakin, vaikkei edes yrittäisi mitään....

        Juuri mitä tarkoitit?

        Nyt yleisö ihan kohahti sun perustelusta vastakommentista!

        Jatka vain "jaguaarimies" viestejäsi klo 23.57...


      • Stype
        20000e auto kirjoitti:

        kovinkaan kadehdittava? Mielestäni ei.

        Kun ei ole sen enempää rahaa kuin autoakaan (puhumatta Jaguarista) täytyy tyhjyyttään purkaa täällä edes kadehtimalla niitä joilla on molempia, ehkäpä tuplasti tai enemmänkin.

        Mun mielestä täällä pitäisi keskustella Jaguareista, mutta suurin osa sellaisen omistajista on kadonnut muualle aamulääkitystä kaipaavan moderaattorin ja muiden tunteitaan tyttömäisesti tirskuvien tyhjäntoimittajien takia. Tämä on enemmänkin lyökää parempiamme anonyymisti-palsta.

        No, aina kun käännän avaimesta tämä jutut naurattavat entistä enemmän, että antaa tulla vaan. Osa on duunissa seinällä (varsinkin se "mulla on enemmän kuin teillä muilla yhteensä, eikä siltikään Jaguaria") niin saavat aamukahvilla muutkin osansa piristyksestä.


      • tätä paskanpuhumista
        Stype kirjoitti:

        Kun ei ole sen enempää rahaa kuin autoakaan (puhumatta Jaguarista) täytyy tyhjyyttään purkaa täällä edes kadehtimalla niitä joilla on molempia, ehkäpä tuplasti tai enemmänkin.

        Mun mielestä täällä pitäisi keskustella Jaguareista, mutta suurin osa sellaisen omistajista on kadonnut muualle aamulääkitystä kaipaavan moderaattorin ja muiden tunteitaan tyttömäisesti tirskuvien tyhjäntoimittajien takia. Tämä on enemmänkin lyökää parempiamme anonyymisti-palsta.

        No, aina kun käännän avaimesta tämä jutut naurattavat entistä enemmän, että antaa tulla vaan. Osa on duunissa seinällä (varsinkin se "mulla on enemmän kuin teillä muilla yhteensä, eikä siltikään Jaguaria") niin saavat aamukahvilla muutkin osansa piristyksestä.

        harrastat. Jos olet viimeisillä rahoillasi ostanut vanhan pirssin niin kateellisia ovat ehkä mopopojat. Mikä helvetin varallisuustilasto kertoo että olet tuplasti lihavempi vai mitä nyt sanoitkaan.... Luuserithan ne täällä huulia heiluttelee varallisuudellan kehuskelleen.


      • on palannut
        Stype kirjoitti:

        Kun ei ole sen enempää rahaa kuin autoakaan (puhumatta Jaguarista) täytyy tyhjyyttään purkaa täällä edes kadehtimalla niitä joilla on molempia, ehkäpä tuplasti tai enemmänkin.

        Mun mielestä täällä pitäisi keskustella Jaguareista, mutta suurin osa sellaisen omistajista on kadonnut muualle aamulääkitystä kaipaavan moderaattorin ja muiden tunteitaan tyttömäisesti tirskuvien tyhjäntoimittajien takia. Tämä on enemmänkin lyökää parempiamme anonyymisti-palsta.

        No, aina kun käännän avaimesta tämä jutut naurattavat entistä enemmän, että antaa tulla vaan. Osa on duunissa seinällä (varsinkin se "mulla on enemmän kuin teillä muilla yhteensä, eikä siltikään Jaguaria") niin saavat aamukahvilla muutkin osansa piristyksestä.

        Tämä Stype se on oikea rahamiesduunarien kunkku!
        Mihinkään kritiikkiin se pysty älyllisesti vastaamaan, mutta puskee leuka tanassa uhoamalla eteenpäin!
        Taas se huutaa täällä, kuinka sillä on rahaa monta kertaa enemmän kuin meillä kateellisilla tyhjäntoimittajilla. :)
        Sitten se häpeilemättä julistaa itsensä, ilman sen suurempia perustelua, muita paremmaksi. Se nimittelee ja solvaa kaikkia ja kaikkiin suuntaan aivan estotta.
        No, onpa rehellisellä pelillä liikkeellä, se ei edes yritä esittää vähäisessäkään määrin
        sivistynyttä. Rehti jakuaarimies siis.

        Mutta että hän kiinnittää keskustelupalstan kommentteja työpaikkansa seinälle?? Siis ensin printtaa ne ja sitten hakee nastoja tai liimaa ja alkaa kiinnityshommiin?
        Ja haikailee muille aamulääkitystä?


      • ässätyyppi
        on palannut kirjoitti:

        Tämä Stype se on oikea rahamiesduunarien kunkku!
        Mihinkään kritiikkiin se pysty älyllisesti vastaamaan, mutta puskee leuka tanassa uhoamalla eteenpäin!
        Taas se huutaa täällä, kuinka sillä on rahaa monta kertaa enemmän kuin meillä kateellisilla tyhjäntoimittajilla. :)
        Sitten se häpeilemättä julistaa itsensä, ilman sen suurempia perustelua, muita paremmaksi. Se nimittelee ja solvaa kaikkia ja kaikkiin suuntaan aivan estotta.
        No, onpa rehellisellä pelillä liikkeellä, se ei edes yritä esittää vähäisessäkään määrin
        sivistynyttä. Rehti jakuaarimies siis.

        Mutta että hän kiinnittää keskustelupalstan kommentteja työpaikkansa seinälle?? Siis ensin printtaa ne ja sitten hakee nastoja tai liimaa ja alkaa kiinnityshommiin?
        Ja haikailee muille aamulääkitystä?

        Lukaisin viestisi ja sen jälkeen kaikki Stypen kirjoitukset täsät ketjusta. Niiden perusteella purkauksesti tuntuu täysin irrationaaliselta, enkä löydä Stypen viesteistä tukea oikeastaan yhteenkään väitteeseesi:

        Omakehua en löytänyt, kritiikkiin hän on vastannut hyvin (paitsi, että ketjun "kritiikki" on luokatonta), rahoillaan hän ei ole leuhkinut,...
        Väitteesi ovat täysin vailla pohjaa.

        Päinvastoin, todistat itse omilla jutuillasi Stypen olevan täysin oikeassa, kun hän kritisoi palstan tasoa, ketkä täällä hilluvat ja miksi.

        Ja edelliselle vastaajalle:
        Ainakin minä olen "kateellinen" kaikille Jauarin omistajille, myös niille lähen 10 vuotiaan Stypen omistajille, vaikka en mikään mopopoika olekaan. En kuitenkaan ole siinä määrin kateellinen, että puhuisin paskaa Jaguar-palstalla, kuten te, vaan pikemminkin nostan heille hattua. Haaveenani on aina ollut Jaguar; viimeksi autoa vaihtaessa sen esti tarve ostaa iso farkku, eikä X:n tilat riittäneet. Mutta jonain päivänä...


      • Stype
        ässätyyppi kirjoitti:

        Lukaisin viestisi ja sen jälkeen kaikki Stypen kirjoitukset täsät ketjusta. Niiden perusteella purkauksesti tuntuu täysin irrationaaliselta, enkä löydä Stypen viesteistä tukea oikeastaan yhteenkään väitteeseesi:

        Omakehua en löytänyt, kritiikkiin hän on vastannut hyvin (paitsi, että ketjun "kritiikki" on luokatonta), rahoillaan hän ei ole leuhkinut,...
        Väitteesi ovat täysin vailla pohjaa.

        Päinvastoin, todistat itse omilla jutuillasi Stypen olevan täysin oikeassa, kun hän kritisoi palstan tasoa, ketkä täällä hilluvat ja miksi.

        Ja edelliselle vastaajalle:
        Ainakin minä olen "kateellinen" kaikille Jauarin omistajille, myös niille lähen 10 vuotiaan Stypen omistajille, vaikka en mikään mopopoika olekaan. En kuitenkaan ole siinä määrin kateellinen, että puhuisin paskaa Jaguar-palstalla, kuten te, vaan pikemminkin nostan heille hattua. Haaveenani on aina ollut Jaguar; viimeksi autoa vaihtaessa sen esti tarve ostaa iso farkku, eikä X:n tilat riittäneet. Mutta jonain päivänä...

        Näiltä mopopojilta loppui kommenttien laatu jo alkumetreillä ja siitä lähtien homma on ollut pelkkää kuolan heittoa. Mutta kiitos sinulle siitä, että osasit ottaa asiallisen kannan näiden... miten sen nyt paremmin muotoilisi kuin mitä itse teit... pohjattomille väitteille. Kun argumentit loppuvat poikien on pakko keksiä jotain tyhjästä. Ja juuri se tekee tästä hyvää seinämateriaalia! Kirjoittakaa lisää vaan, huomenna aamulla menee taas porukalla kahvit väärään kurkkuun!


    • palstan lukijat

      uskottekin, täällä tuskin liikkuu yhtään Jaguarin omistajaa. Heille on netissä aivan tarpeeksi omia harrastesivuja. Tämä jutun kirjoittaja on se sama pillerinsä kadottanut reppana, joka kirjoittelee näitä provoja jokaisen vähänkin parempana pitämänsä automerkin sivuille.

      • ole juurikaan tekemistä

        Jaguarien kanssa, vaan tänne purkautuvat ne joilla ei ole siihen varaa, mutta tekisivät mitä tahansa saadakseen sellaisen. Se sitten jostain kieroutuneesta syystä helpottaa tuskaa kun voi näppiksen takaa talloa alan harrastajia tai peräti oikeita Jaguarin omistajia. Olisi toki kiva joskus nähdä tällainen vaippahousu luonnossa. Itse lueskelen tätä muutaman muun Jaguar-kuskin kanssa lähinnä hupipalstana (erikoisimmat ihmiset) kuten Hesarin "syntyneet" (erikoisimmat nimet).


      • sulla ole
        ole juurikaan tekemistä kirjoitti:

        Jaguarien kanssa, vaan tänne purkautuvat ne joilla ei ole siihen varaa, mutta tekisivät mitä tahansa saadakseen sellaisen. Se sitten jostain kieroutuneesta syystä helpottaa tuskaa kun voi näppiksen takaa talloa alan harrastajia tai peräti oikeita Jaguarin omistajia. Olisi toki kiva joskus nähdä tällainen vaippahousu luonnossa. Itse lueskelen tätä muutaman muun Jaguar-kuskin kanssa lähinnä hupipalstana (erikoisimmat ihmiset) kuten Hesarin "syntyneet" (erikoisimmat nimet).

        viritetty mersu?


      • juuri lisätä
        sulla ole kirjoitti:

        viritetty mersu?

        tähän perään, että kuinkahan pitkään Suomi24:n työntekijät saavat tänne oksentaa ennen kuin joku soittaa pykälää ylemmäs ja pyytää siivoamaan omasta talosta valuvat kurat pihalle. Perusbisnekseen kusemista ei yleensä katsota kovinkaan positiivisesti.


      • ÄXÄTÖN
        juuri lisätä kirjoitti:

        tähän perään, että kuinkahan pitkään Suomi24:n työntekijät saavat tänne oksentaa ennen kuin joku soittaa pykälää ylemmäs ja pyytää siivoamaan omasta talosta valuvat kurat pihalle. Perusbisnekseen kusemista ei yleensä katsota kovinkaan positiivisesti.

        Miksei ÄXÄläiset kerro näitä juttujaan Kissakulmassa?
        Koska eivät kehtaa.

        Jos nyt joku provosoituu, hän myös varmaan aloittaa kyseisellä sivulla topicin otsikolla.
        X-Type, varakkaiden auto.


    • 4-kruisailija

      Jaguarilla, vaikka vain X-typellä (johon päädyin 4-vedon takia), liikkuessa olen saanut paljon enemmän tuntemattomien kommentteja kuin monella muulla autolla. Edeltävä Volvo ja Audi ei oikeastaa kommentteja kerännyt mitä nyt asiakkaat kuittaili että on katteet kohdallaan. Kommentit on ollut pääsääntöisesti positiivisia mutta kyllä hieman Mondeo/Ford kuittailuja on kuulunut. Pahin kommentti tosin oli mersumiehen "onks tuo uusi Bemarin malli" :) Vaan yksi auto on yli muiden kommenttien kerääjänä ja nekin kaikki positiivisia: Land Rover Defender safarivarustein. Mikä siinä laatikossa niin miehiä ja jopa joitain naisia kiinostaa? Tosin Jaguarilla kerää enemmän naisten kommentteja 8) Muistuukin mieleen erään jenkkilehden, olisko ollut C&D vai Motortrend, kysely jossa naisilta kysyttiin millainen auto mihellä pitäisi olla kun tulee hakemaan treffeille. Vastauksissa mainituista merkeistä selväksi ykköseksi kohosi Jaguar.

      • Stype

        Tuo on muuten totta! Itse pidin kerran koulutusta hieman isommalle porukalle ja keskustelun kysely"tunnin" aikana ehdin muihin asioihin liittyen kysäistä juuri tuota samaa, eli millä autolla arvon neidit/rouvat haluaisivat itsensä kotoa haettavan. Selkeä voittaja oli minulle yllättäen Jaguar. Koska kyseessä oli markkinointiseminaari suustani tuli kuin itsestään "...maahantuoja tätä tuskin tajuaa käyttää omassa markkinoinnissaan". Eivätkä muuten osaa, kuten eivät markkinointia muutenkaan.


      • Paalikone
        Stype kirjoitti:

        Tuo on muuten totta! Itse pidin kerran koulutusta hieman isommalle porukalle ja keskustelun kysely"tunnin" aikana ehdin muihin asioihin liittyen kysäistä juuri tuota samaa, eli millä autolla arvon neidit/rouvat haluaisivat itsensä kotoa haettavan. Selkeä voittaja oli minulle yllättäen Jaguar. Koska kyseessä oli markkinointiseminaari suustani tuli kuin itsestään "...maahantuoja tätä tuskin tajuaa käyttää omassa markkinoinnissaan". Eivätkä muuten osaa, kuten eivät markkinointia muutenkaan.

        ne neiditkään haluaisi X-typellä kuitenkaan haettavan, jos tietäisivät että juuri tuo malli on eniten haukutuin ja aliarvostetuin Jaguar ikinä.
        Puristimeen vaan kaikki ja isot kissat koeajoon...


      • eivät ne tiedä...
        Paalikone kirjoitti:

        ne neiditkään haluaisi X-typellä kuitenkaan haettavan, jos tietäisivät että juuri tuo malli on eniten haukutuin ja aliarvostetuin Jaguar ikinä.
        Puristimeen vaan kaikki ja isot kissat koeajoon...

        Että mua ottaa pattiin, kun ne neidit tai herratkaan ei siis kerta kaikkiaan tajua, että vanha ja halpa "oikia" jagge on se oikiasti arvostettu ja hiano auto.

        "Aliarvostettu" muuten tarkoittaa sitä, että jotakin väheksytään ja halveksitaan ilman syytä... :)


      • Stype
        eivät ne tiedä... kirjoitti:

        Että mua ottaa pattiin, kun ne neidit tai herratkaan ei siis kerta kaikkiaan tajua, että vanha ja halpa "oikia" jagge on se oikiasti arvostettu ja hiano auto.

        "Aliarvostettu" muuten tarkoittaa sitä, että jotakin väheksytään ja halveksitaan ilman syytä... :)

        Jos hetkeksi vielä palataan nakkenakuttajien maailmasta tähän todelliseen versioon, niin naiset eivät juurikaan tiedä mikä on X-type tai mikä on XJS. Tässä ei myöskään ollut kyse siitä haetaanko S-Mersulla vai X-Jaguarilla, vaan siis siitä millä merkillä haetaan. Mielenkiintoista oli myös havaita se, että vastaus ei ollut "mulle-kaikki-nyt-heti" vaan jotain ihan realistista... olisihan se voinut olla RR, tai Lambo, tai helikopteri. Tästä itse päättelin seksikkään kissan omistajana (autotallissa ja sängyssä), että Jaguar on merkkinä jollain tavalla mystisen kiinnostava, mutta ei tavoittamaton. Luulenpa, ettei RR-osastolla (onkohan sellainenkin?) ole näitä "nakkenakuttajia" moittimassa merkkiä ja parantamassa omaa pahaa oloaan. Se paras karkki minkä voisi saada mutta ei vaan pysty on tietenkin se pilkan kohde. Kyllä täällä saa monesti nauraa kuten Hesarin "syntyneet" palstallekin huomionhakuisine nimineen.

        ps, et on totta, että X-Type on aliarvostettu. Sehän on nimittäin aivan loistava auto nelivetoineen ja aivan varmasti valitsen sen mieluummin kuin tojotan tai edes Mondeon.


      • taas kerran?
        Stype kirjoitti:

        Jos hetkeksi vielä palataan nakkenakuttajien maailmasta tähän todelliseen versioon, niin naiset eivät juurikaan tiedä mikä on X-type tai mikä on XJS. Tässä ei myöskään ollut kyse siitä haetaanko S-Mersulla vai X-Jaguarilla, vaan siis siitä millä merkillä haetaan. Mielenkiintoista oli myös havaita se, että vastaus ei ollut "mulle-kaikki-nyt-heti" vaan jotain ihan realistista... olisihan se voinut olla RR, tai Lambo, tai helikopteri. Tästä itse päättelin seksikkään kissan omistajana (autotallissa ja sängyssä), että Jaguar on merkkinä jollain tavalla mystisen kiinnostava, mutta ei tavoittamaton. Luulenpa, ettei RR-osastolla (onkohan sellainenkin?) ole näitä "nakkenakuttajia" moittimassa merkkiä ja parantamassa omaa pahaa oloaan. Se paras karkki minkä voisi saada mutta ei vaan pysty on tietenkin se pilkan kohde. Kyllä täällä saa monesti nauraa kuten Hesarin "syntyneet" palstallekin huomionhakuisine nimineen.

        ps, et on totta, että X-Type on aliarvostettu. Sehän on nimittäin aivan loistava auto nelivetoineen ja aivan varmasti valitsen sen mieluummin kuin tojotan tai edes Mondeon.

        Käsittämätön itkunsekainen vuodatus mystisine nakkenakuttajineen. Lopettaisit sen jalan polkemisen ja koittaisit pusertaa tekstikyhäelmän josta ilmenee, mitä yrität kriittiseltä vaikuttavassa kommentissasi kritisoida.


      • Stype
        taas kerran? kirjoitti:

        Käsittämätön itkunsekainen vuodatus mystisine nakkenakuttajineen. Lopettaisit sen jalan polkemisen ja koittaisit pusertaa tekstikyhäelmän josta ilmenee, mitä yrität kriittiseltä vaikuttavassa kommentissasi kritisoida.

        Jos ei ymmärrä aiheesta mitään niin onko pakko kommentoida ollenkaan? On kai, se on nakkenakuttajan pakkomielle.


      • nakke.
        Stype kirjoitti:

        Jos ei ymmärrä aiheesta mitään niin onko pakko kommentoida ollenkaan? On kai, se on nakkenakuttajan pakkomielle.

        Olen aina ihmetellyt niitä, joiden täytyy vääntää asiallisista kirjoituksista jotain "itkunsekaista jalalla polkemista".


      • Stype
        nakke. kirjoitti:

        Olen aina ihmetellyt niitä, joiden täytyy vääntää asiallisista kirjoituksista jotain "itkunsekaista jalalla polkemista".

        Itkunsekaista elämää ilman Jaguaria. :-)


      • todella
        Stype kirjoitti:

        Itkunsekaista elämää ilman Jaguaria. :-)

        viiltävä kirjoittaja. Pudotat kirjallisen ja älyllisen briljantiin joka kerta.


      • Loputon suo
        todella kirjoitti:

        viiltävä kirjoittaja. Pudotat kirjallisen ja älyllisen briljantiin joka kerta.

        johon kalikka kalahtaa. Kops vaan taas ja terveisiä Suomi24-tiimille.


      • vaan?
        Loputon suo kirjoitti:

        johon kalikka kalahtaa. Kops vaan taas ja terveisiä Suomi24-tiimille.

        Taas verbaalinen pommi. Terveisiä Suomi 24-tiimille? Päätteleminen ei taatusti ole vahvin lajisi. Eikä kirjallinen ulosanti. Jospa keskittyisit liimailemaan keskustelusta otettuja printtejä duuniporukan kahvihuoneen seinälle. :)


      • 1+13=?
        vaan? kirjoitti:

        Taas verbaalinen pommi. Terveisiä Suomi 24-tiimille? Päätteleminen ei taatusti ole vahvin lajisi. Eikä kirjallinen ulosanti. Jospa keskittyisit liimailemaan keskustelusta otettuja printtejä duuniporukan kahvihuoneen seinälle. :)

        Ei oo enää sun tutut seinällä kun löytyi toiselta osastolta toinen urpo. Ettei olisi kaverisi. Muuten sun tarttis kunnostautua, sillä muuten tää uus nakkenakuttaja vie paikkasi kekseliäimpänä eimistään-kirjoittajana.


      • tulitusta!
        1+13=? kirjoitti:

        Ei oo enää sun tutut seinällä kun löytyi toiselta osastolta toinen urpo. Ettei olisi kaverisi. Muuten sun tarttis kunnostautua, sillä muuten tää uus nakkenakuttaja vie paikkasi kekseliäimpänä eimistään-kirjoittajana.

        Siis mitä? Mitkä ei ole seinällä? Ja kuka nyt on "eimistään-kirjoittaja"? Tuommosta sanaa ei muuten olekaan ja senkin kirjoitit väärin. :)
        Eikö ole jännä, että keräät aina "urpoja" ympärillesi?


      • Le Hammer
        tulitusta! kirjoitti:

        Siis mitä? Mitkä ei ole seinällä? Ja kuka nyt on "eimistään-kirjoittaja"? Tuommosta sanaa ei muuten olekaan ja senkin kirjoitit väärin. :)
        Eikö ole jännä, että keräät aina "urpoja" ympärillesi?

        Jotenkin minulla on sellanen tapa, että mitä urpompi tyyppi sitä pidempään jaksan sitä puhuttaa. Siten kaikki saavat nauraa pidempään. Pakko oli printata, kun eivät muuten meinanneet uskoa.

        Olet yksi parhaista esimerkeistä. Kiitos siitä.

        Lienee kuitenkin syytä palata takaisin Jaguar-aiheisiin. Niihin, joista sitä en koskaan kirjoita sanaakaan. Toivotan hyvää elämää - ainakin ihmisillä ympärilläsi on todella hauskaa.


      • vahvin laji?
        Le Hammer kirjoitti:

        Jotenkin minulla on sellanen tapa, että mitä urpompi tyyppi sitä pidempään jaksan sitä puhuttaa. Siten kaikki saavat nauraa pidempään. Pakko oli printata, kun eivät muuten meinanneet uskoa.

        Olet yksi parhaista esimerkeistä. Kiitos siitä.

        Lienee kuitenkin syytä palata takaisin Jaguar-aiheisiin. Niihin, joista sitä en koskaan kirjoita sanaakaan. Toivotan hyvää elämää - ainakin ihmisillä ympärilläsi on todella hauskaa.

        Siis oikeasti, kirjallinen ilmaisu ei ole sinun lajisi. On jotenkin liikuttavaa, tosin varmaan sinulle ominaista, että lähdet rinta kaarella kilvoittelemaan lajissa josta et hallitse edes alkeita. Tuosta viimeisimmästä tuotoksestasi osa oli oli jälleen kerran hurjan paatoksellista, mutta täysin käsittämätöntä tekstimössöä. Sinun ympärilläsi tuskin kellään on hauskaa. :)


      • By-by-byääääääää
        vahvin laji? kirjoitti:

        Siis oikeasti, kirjallinen ilmaisu ei ole sinun lajisi. On jotenkin liikuttavaa, tosin varmaan sinulle ominaista, että lähdet rinta kaarella kilvoittelemaan lajissa josta et hallitse edes alkeita. Tuosta viimeisimmästä tuotoksestasi osa oli oli jälleen kerran hurjan paatoksellista, mutta täysin käsittämätöntä tekstimössöä. Sinun ympärilläsi tuskin kellään on hauskaa. :)

        Itkun sekaisia tirskahduksia... heh.


      • luokalla?
        By-by-byääääääää kirjoitti:

        Itkun sekaisia tirskahduksia... heh.

        :)


      • Ope.
        luokalla? kirjoitti:

        :)

        Tuskin, kun kaikki näkyy vain tekstimössönä. Tokalla?


    • S-Type 3.0

      Juu, on se kumma minkälaisia tunteenpurkauksia Jagge herättää. Tälläkin hetkellä Nettiautossa on 47 S-Typeä myytävänä, niistä 26 ensimmäistä on halvempia kuin esim. uusi Toyota Corolla 1.3 karvalakkivarustein eli kuka tahansa normaali työssäkäyvä ihminen pystyy halutessaan ajamaan Jaguarilla.
      Tuleeko joku puhumaan bisneksien sujumisesta muuten kuin vittuillakseen, jos kurvaat paikalle 1.3:lla Corollalla.
      Tuulipuvuilla tuntuu olevan käsitys, että Jaggella ajaakseen pitää olla lottovoittaja, optiomiljonääri tai muuten vaan vilunki. "Huollotkin maksaa tuhansia"- joo joo, kulutusosat ei maksa sen enempää kuin mihinkään muuhunkaan, suodattimet, öljyt ja jarrupalat sun muut vaihtaa kuka tahansa vaikka kotipihalla taivasalla, ei kukaan käske mennä Inchcapeen niitä vaihdattamaan, mitenkäs se sanonta hullusta ja pyytäjästä menikään ?

      Itse ajan -99 S-Type 3.0:lla ja näitä samoja kommentoijia tulee joka paikassa vastaan, yleensä vastaan totuudenmukaisesti, ettei ollut varaa uuteen Ladaan, niin piti tyytyä tähän. Sen jälkeen yleensä kommentointi loppuu.

      Elämä on täynnä valintoja, jos minun pitää kulkea autolla töihin ja siihen pitää reilu kymppitonni uhrata, niin itse ainakin vietän autossa niin paljon vuodessa, että haluan autoni myös tuntuvan joltakin. Itse en ainakaan halua istua hajuttomassa, mauttomassa ja värittömässä, mutta teknisesti täydellisessä kehonkuljettimessa, jos samaan hintaan saa muutakin.

      • kesä jag

        jeps...itselläni kävi niin että kuin vuodenpäivät katselin kupla volkkareita, eikä järkevää löytynyt, niin tulipahan sit ostettua xj6 enkä ole sitä katunut, siitä löytyy näköä ja luonnetta, kuten kuplasta .... eräskin kaveri kyseli et mistäs rahat moiseen niin tuumasin vaan:" et kun ei rahat riitä kuplaan niin johonkin harrasteeseen ne on laitettava=)". Mikä sen hienompaa kun kesällä kruisailla ympäriinsä autolla joka kehrää ja on luonteeltaan kuin kissa


      • Herrasmies -1946

        Olen samaa mieltä kanssasi.
        Tuulipukukansa todellakaan ei tajua että Jaguarin omistaminen/sillä ajaminen ei ole kalliimpaa kuin muidenkaan autojen. Kunhan vaan huoltohommat pelaa joko itse tehtynä tai sitten tarkoin valitulla korjaamolla joita ainakaan täällä pk-seudulla ei ole kuin kaksi tietääkseni..
        Tuossa tuulipukukansan Jaguaristien miljonääriksi luulemisella on myös varjopuolensa.
        Jotkut näistä ovat keksineet itsekin että Jaguarilla ajelu ole kallista ja seuraukset on herrasmies Jaguaristien maineelle hieman negatiivinen.
        Puhutaan kovaan ääneen muiden kateudesta ja siitä että köyhät ei aja Jaggella, sekä nyt uusi termi on linttajaggeristi. Haukutaan siis myös avoimesti saman automerkin harrastajia, ennennäkemätöntä muiden automerkkien harrastajapiireissä.
        Täällä Suomi 24:ssa tuo käytös esiintyy todella räikeästi. Ei mielestäni lainkaan herrasmiesten touhua vaan paremminkin huomionhakuista pyrkyripikkupoikien touhua. Katsokaa minua ajan Jaguarilla meininkiä.
        Moni kun ostaa Jaguarin ainoastaa saadakseen huomiota, toisilla syyt ovat intohimossa ja varmaan muitakin syitä löytyy, jopa järkeviäkin.
        Toivottavasti Jaggen ostava tuulipukuihminen oppisi jonain päivää käyttäytymään automerkkinsä mukaisesti.


      • XX.
        Herrasmies -1946 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi.
        Tuulipukukansa todellakaan ei tajua että Jaguarin omistaminen/sillä ajaminen ei ole kalliimpaa kuin muidenkaan autojen. Kunhan vaan huoltohommat pelaa joko itse tehtynä tai sitten tarkoin valitulla korjaamolla joita ainakaan täällä pk-seudulla ei ole kuin kaksi tietääkseni..
        Tuossa tuulipukukansan Jaguaristien miljonääriksi luulemisella on myös varjopuolensa.
        Jotkut näistä ovat keksineet itsekin että Jaguarilla ajelu ole kallista ja seuraukset on herrasmies Jaguaristien maineelle hieman negatiivinen.
        Puhutaan kovaan ääneen muiden kateudesta ja siitä että köyhät ei aja Jaggella, sekä nyt uusi termi on linttajaggeristi. Haukutaan siis myös avoimesti saman automerkin harrastajia, ennennäkemätöntä muiden automerkkien harrastajapiireissä.
        Täällä Suomi 24:ssa tuo käytös esiintyy todella räikeästi. Ei mielestäni lainkaan herrasmiesten touhua vaan paremminkin huomionhakuista pyrkyripikkupoikien touhua. Katsokaa minua ajan Jaguarilla meininkiä.
        Moni kun ostaa Jaguarin ainoastaa saadakseen huomiota, toisilla syyt ovat intohimossa ja varmaan muitakin syitä löytyy, jopa järkeviäkin.
        Toivottavasti Jaggen ostava tuulipukuihminen oppisi jonain päivää käyttäytymään automerkkinsä mukaisesti.

        Oikea harrastaja ei osta autoa saadakseen huomiota, se auto on ihan itseä varten hankittu ja muiden mielipiteillä ei ole mitään merkitystä. Toiseksi: Se Jaggen huoltaminen ja omistaminen on reilusti kalliimpaa kuin muiden merkkien. Ainakin isompien mallien.


      • YY...h
        XX. kirjoitti:

        Oikea harrastaja ei osta autoa saadakseen huomiota, se auto on ihan itseä varten hankittu ja muiden mielipiteillä ei ole mitään merkitystä. Toiseksi: Se Jaggen huoltaminen ja omistaminen on reilusti kalliimpaa kuin muiden merkkien. Ainakin isompien mallien.

        Vuosien Jaguar-kokemusten perusteella ainoastaan uuden ostaminen on kallista. Käyttäminen ja huoltaminen on ihan saman hintaista tai jopa edullisempaa kuin monilla muilla. Suurin osa näistä kuvitelmista tulee juuri tuulipukukansalta tai esim. tänne aiheen vierestä kirjoittelevilta autottomilta. Todellisessa elämässä Jaguarista keskusteleminen on täysin toisenlaista kuin täällä. Ikävää, että tämä palsta ei ole Jaguaristeille vaan vain sellaisiksi haluaville.


      • vanha kyynikko
        YY...h kirjoitti:

        Vuosien Jaguar-kokemusten perusteella ainoastaan uuden ostaminen on kallista. Käyttäminen ja huoltaminen on ihan saman hintaista tai jopa edullisempaa kuin monilla muilla. Suurin osa näistä kuvitelmista tulee juuri tuulipukukansalta tai esim. tänne aiheen vierestä kirjoittelevilta autottomilta. Todellisessa elämässä Jaguarista keskusteleminen on täysin toisenlaista kuin täällä. Ikävää, että tämä palsta ei ole Jaguaristeille vaan vain sellaisiksi haluaville.

        Yhdeksän kuukauden kokemuksella XF 3.0 D:stä pystyn olemaan jotain mieltä vain pakollisista ja vapaaehtoisista vakuutuksista ja pakollisista valtiollisista kuluista.

        Liikennevakuutus 70% bonuksilla 200 euroa/vuosi
        Täyskasko noin 650 euroa/vuosi
        Ajoneuvovero käyttövoimavero 4 osassa yhteensä noin 725 euroa/vuosi
        Nämä kulut keskimäärin noin 135 euroa/kk
        Onko tämä erityisen "Jaguar" kallista? Ei minusta. Eri mieltä saa olla aivan vapaasti.

        Naftaa kuluu tietysti ajon mukaan, huolloista ja korjauksista ei toistaiseksi ole tietoa.
        Hankittuani tämän XF:n olen saanut selitellä miksei A, B, M-B, L tai V-auto?
        Ymmärtämättömät...


      • Herrasmies-1959
        vanha kyynikko kirjoitti:

        Yhdeksän kuukauden kokemuksella XF 3.0 D:stä pystyn olemaan jotain mieltä vain pakollisista ja vapaaehtoisista vakuutuksista ja pakollisista valtiollisista kuluista.

        Liikennevakuutus 70% bonuksilla 200 euroa/vuosi
        Täyskasko noin 650 euroa/vuosi
        Ajoneuvovero käyttövoimavero 4 osassa yhteensä noin 725 euroa/vuosi
        Nämä kulut keskimäärin noin 135 euroa/kk
        Onko tämä erityisen "Jaguar" kallista? Ei minusta. Eri mieltä saa olla aivan vapaasti.

        Naftaa kuluu tietysti ajon mukaan, huolloista ja korjauksista ei toistaiseksi ole tietoa.
        Hankittuani tämän XF:n olen saanut selitellä miksei A, B, M-B, L tai V-auto?
        Ymmärtämättömät...

        Ostin S-typen vain ja ainoastaan itselleni. Olen pikkupojasta asti pitänyt Jaguarista ja nyt kohta vuoden ajellut. En halua herättää huomiota, vaan nauttia ajamisesta. Olen ehtinyt ajaa monella merkillä, mutta nyt minulla on auto, jolla on ilo ajaa. Ihan turha nykyään kenenkään kadehtia, koska varsinkin käytettyjä on paljon tarjolla, eikä hinta ole paha. Voi valita pienen uuden auton ja käytetyn Jaguarin välillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      183
      1418
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      28
      1127
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      313
      1113
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1064
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      937
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      902
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      130
      885
    8. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      99
      870
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      865
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      858
    Aihe