spondylartriitti todettu ja vielä on paksusuolen tähystys edessä, koska suolikin oireilee. Työnkuvan pitäs olla sellainen, että siinä on hyvässä suhteessa kevyttä ruumiillista ja istumatyötä. Nykyinen on paikallaan tököttävää tietokoneen ruudun tuijotusta, tekstin kirjoittamista ja tutkimuskirjallisuuden lukemista.
Niskahartiajumpan teen joka päivä ja venyttelen, mutta nyt sain ajan ft:lle selkärankajumppaohjeita varten.
Mihin ammattiin tästä pitäs vaihtaa? Jäi kysymättä reumatologilta, mutta opiskelijoilta tulee monesti tuoreempia ideoita, joten olisko ideoita? Ja muu ei käy kuin akateeminen tai minimissään joku amk-tason sisätyö.
spondylartriitti
ja ehkä muutakin
1
593
Vastaukset
- Tutkijamyös
Minulla on täysin sama tilanne, mukaan lukien työnkuva eli tutkijan pitäisi keksiä uusi ammatti. Olisi ollut mukava jutella kanssasi, mutta viestistäsi on kulunut aikaa. Mahtaisitko silti törmätä tähän uudestaan? Olisin mielelläni kuullut, miten ratkaisit ongelmasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018731Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683101- 171534
- 741066
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73904- 65890