Onko kenelläkään mitään hajua mistä Kaustiselta saisi vuokra-asunnon? Saattaa tulla syksylllä muutto eteen miehen töiden takia ja nyt jo asiaa mietin. Kunnalla ei ainakaan tämän hetken tietojen mukaan ole meille (Sisäsiisti pariskunta ja kissa) sopivaa asuntoa.
Vuokra-asunto
5
3636
Vastaukset
- Lomalta palanut
Millaista vuokra-asuntoa haette? Mitä olette valmiita maksamaan? Ammattinne ja maksukykynne? Millaisiin töihin mies olisi tulossa? Mitä itse tekisit töiksesi?
- Kaustiselta
2-3h ja keittiö mahdollisesti myös sauna. Normaali vuokra ei yli 500 euroa (oletan, että Kaustisella on halvempaa kuin Kokkolassa). Maksukyky kunnossa itse työskentelen nuoriso-ohjaajana Kokkolassa ja mies on työnjohtajana Vimpelissä.
- sinnax
Minäkin tarvitsisin vuokrakämpän (rivitaloasunon) kaustiselta, mutta eipä siellä taida olla tarjolla. Rakentajat rakentakaa, halpoja tavallisia, ei mitään luxuslukaaleja!
- vapaana on
Tämän viikkoisen paikallislehden mukaan vapaana on ainakin 2 isoa asuntoa, 3 ja 4 h, kysypäs kunnasta, ei yksityisillä pahemmin asuntoja ole vuokrattavana.
- sinnax
mutta siellä on kymmeniä ja kymmeniä ihmisiä jonossa. no, no panic, aina sitä jossain luukussa majailee kunhan ei oo turhan vaativainen ja ahne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1396631Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745832386Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461660Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141371Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891222Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055- 661048
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631042Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63956