Onko kenelläkään mitään hajua mistä Kaustiselta saisi vuokra-asunnon? Saattaa tulla syksylllä muutto eteen miehen töiden takia ja nyt jo asiaa mietin. Kunnalla ei ainakaan tämän hetken tietojen mukaan ole meille (Sisäsiisti pariskunta ja kissa) sopivaa asuntoa.
Vastaukset 5
- Lomalta palanut
Millaista vuokra-asuntoa haette? Mitä olette valmiita maksamaan? Ammattinne ja maksukykynne? Millaisiin töihin mies olisi tulossa? Mitä itse tekisit töiksesi?
- Kaustiselta
2-3h ja keittiö mahdollisesti myös sauna. Normaali vuokra ei yli 500 euroa (oletan, että Kaustisella on halvempaa kuin Kokkolassa). Maksukyky kunnossa itse työskentelen nuoriso-ohjaajana Kokkolassa ja mies on työnjohtajana Vimpelissä.
- sinnax
Minäkin tarvitsisin vuokrakämpän (rivitaloasunon) kaustiselta, mutta eipä siellä taida olla tarjolla. Rakentajat rakentakaa, halpoja tavallisia, ei mitään luxuslukaaleja!
- vapaana on
Tämän viikkoisen paikallislehden mukaan vapaana on ainakin 2 isoa asuntoa, 3 ja 4 h, kysypäs kunnasta, ei yksityisillä pahemmin asuntoja ole vuokrattavana.
- sinnax
mutta siellä on kymmeniä ja kymmeniä ihmisiä jonossa. no, no panic, aina sitä jossain luukussa majailee kunhan ei oo turhan vaativainen ja ahne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520