hei, onko kenelläkään mitään tietoa mistä voisi kysellä isäntäperheitä australiasta? olisin halukas menemään vaihto-oppilaaksi sinne ja tarvitsisin enää vain sen isäntäperheen. ajattelin että jos olisi joku australialainen nettisivu johon voisi jättää ilmoituksen tai jotain.. apua, auttakaa! (:
Vastaukset 5
- aussie-jack
Keskustellaan asiasta Skypessä.
jack koskinen australia
Olen lyllä täällä pohjois Quuennslandissa.
Mieluimmin 15.00 -20.00 Australian aikaa, 8 tuntia edellä.
Näkemiin Jaska.- Taë
minulla ei ole skypeä. jos msn kävisi? jos sinulla on.
- lapsukainen
Taë kirjoitti:
minulla ei ole skypeä. jos msn kävisi? jos sinulla on.
mietis nyt tosiaan kenelle vastailet ja mitä vastailet:)
isäntä on mutta ei perhettä...jep jep - Taë
lapsukainen kirjoitti:
isäntä on mutta ei perhettä...jep jeppitäähän tässä selvitellä asioita. katsoo sitten mitä teen.
- aussie-jack
lapsukainen kirjoitti:
isäntä on mutta ei perhettä...jep jepKohtuullinen neuvo. Rohkea rotan syö, om tässä ollut backpackkereitä ja muitakin vieraita.
Kiitollisuuden velassa koska Suomessa on minulla aina mestat ja autot odottamassa.
Kokeile skypellä:
jaakko koskinen australia mourilyan.
Jutellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1542024- 1351125
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1131116- 47971
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72928- 53819
- 38717
- 34677
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan245664- 64662