Ensi visiitti työpaikallesi...

Jaana

Olin miesystäväni Markon työpaikalla ensivisiitillä. Kesälomani oli juuri alkanut ja olin matkalla Helsinkiin. Sinä halusit minun poikkeavan syömään kanssasi. Olimme viettäneet yhdessä edellisen yön ja siitä muistona tuoksuin sinulle.

Etsit minulle koneeltasi ajo-ohjetta, jotta selviäisin Hesan liikenteessä. Ihaillen seurasin sivuprofiiliasi ja muistelin kuinka hellästi olit edellisenä yönä minut syliisi sulkenut. Työpaikkasi oli hiljainen, kuten kesälomien aikaan yleensä on. Vain yksi muu ahkera sinun lisäksesi läheisessä työhuoneessa.

Käännyit minua kohti ja rutistit minut polviesi väliin. Kätesi hyväili kaulaani ja kiertyi hiuksiini. Tunsin huuliltasi halun, joka minunkin sisälläni oli. Se poltti vatsaani kuuman laavan tavoin ja kostutti jo ennestään kosteat stringini. Kätesi hipaisi rintaani ja tunsin kuinka nännini kovettuivat hetkessä. Kätesi jatkoi matkaansa alas haarojeni väliin ja housujen vyötärön alle. Painoit sormesi vasten klitoristani ja tunsit sen turvonneen. Sormesi upposivat häpyhuulieni väliin ja tunsit kuinka märkä olin. Suudelmasi syveni ja samalla sormesi upposi märkään vakooni yhä syvemmälle. Lantioni vastasi kosketukseesi ja halusin sinut sisääni. Avasin reisiäni lisää....

Otit minua kädestä kiinni ja vedit perässäsi käytävän toisella puolella olevaan huoneeseen, jossa näytti olevan muutama sermein erotettu työpiste. Istuit tuolille ja avasit vyösi ja housusi. Kalusi pongahti kovana ja sinun nesteestäsi kiiltävänä esiin. Terskan päässä kiilteli mehukas tippa joka minun oli pakko ensimmäisenä nuolaista kielelläni suuhuni. Tartuin kalusi varteen ja aloin hitaasti runkata. Imaisin koko kyrpäsi suuhuni ja sinun suustasi kuuluin nautinnollinen huokaus. Imin ja runkkasin kaluasi nauttien maustasi. Tunsin kuinka klitorikseni kovettui lisää ja häpyhuuleni turposivat sekä meteni alkoi valua. Alapääni suorastaan tykytti himosta....Seurasit katseellasi huuliani jotka yhä uudestaan ja uudestaan puristuivat kalusi ympärille. Tiedät kuinka paljon pidän sinun runkkaamisesta ja nuolemisesta.....

Yhtäkkiä nousit seisomaan ja käänsit minut työpöytää vasten. Laskit shortsini ja sormesi painautuivat takaapäin jalkoväliini. Ihana litinä täytti koko huoneen. Parahdin nautinnosta välittämättä siitä, että työkaverisi oli läheisessä huoneessa. Työnsin pyöreää takapuoltani sinua kohti ja nautin sormiesi liikkeestä vaossani. Tunsin kuinka olin himosta märkä ja levitit kosteuttani jokaiseen sopukkaani ja reisiini. Et malttanut riisua stringejäni vaan työnsit kalusi sisääni kerralla pohjaan saakka siirtäen vain ohuen kangaskaistaleen syrjään. Toistin ääneen nimesi Marko ja pyysin sinua työntymään syvemmälle ja naimaan minua kunnolla. Puristin kaluasi lihaksillani ja tunsit ihanan kireyden. Halusin lypsää kaluasi ja saada kaiken siemennesteesi sisälleni....kätesi pitelivät minua lantiosta kiinni ja vedit minua itseäsi kohti. Sanoit korvaani hiljaa kuiskaten, että minä tulen Jaana ja samalla huuliltasi pääsi parahdus ja aloit työntymään minuun rajummin. Purin huultani ja nautin jokaisesta työnnöstäsi. Pallisi hakkasivat takapuoleeni ja tunsin kuinka kiimainen nesteeni valui reisiäni pitkin. Minua kiihoitti suunnattomasti ajatus, että työkaverisi saattaisi minä hetkenä hyvänsä kävellä käytävässä huoneen ohi ja nähdä meidät. Vielä viimeinen raju työntö ja nojauduit selkääni vasten. Hengityksesi oli katkonaista ja hyväilit rintojani. Vetäydyit minusta pois ja etsit minulle paperia. Koko huone tuoksui meille.....

Kiitos sille joka lainasi meille työpöytäänsä =)))

7

8728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marko

      Jaana, muistan tuon hetken elävästi. Vieläkin mieleeni tulee tuo hetki sinun kanssasi kun menen tuohon sivuhuoneeseen siihen työpisteeseen ruskean sermin taakse.
      Muistat varmaan mitä tapahtui sen jälkeen autossa kun kävimme syömässä kebabit?

      • Jaana

        ...mitä tapahtui autossa. Ajoimme syrjäiseen parkkipaikkaan ja rakastelimme. Kuinka sitä voisi unohtaa Marko?


      • Marko
        Jaana kirjoitti:

        ...mitä tapahtui autossa. Ajoimme syrjäiseen parkkipaikkaan ja rakastelimme. Kuinka sitä voisi unohtaa Marko?

        .. oli kuuma mutta onneksi oli ilmastointi. Tosin siellä takana oli siitä huolimatta kuuma ja kosteata.
        Tarjosit minulle pyöreän takapuolesi ja olit kosteana ja liukkaana edellisestä laukeamisestani. Supistelit ihanasti lihaksiasi kun työnnyin hitaasta sisääsi takaapäin. Sinun seksikäs olemuksesi sai minut kiihoittumaan vaikka edllisestä laukeamisestani ei ollutkaan kulunut vielä kovinkaan kauaa. Tilanne autossa kiihoitti minua suunnattomasti ja ei aikaakaan kun laukesin sisällesi nimeäsi huutaen: -Jaana rakas...
        En olis halunnut päästää sinua lähtemään sinne Helsinkiin vaan pitää sinut sylissäni. Mustasukkaisuus kalvoi sisintäni koska menit tapaamaan henkilöä josta en pitänyt. Johtuiko tuo halu juuri siitä että halusin pitää sinut luonani vai siitä, että pelkäsin että se olisi viimeinen kerta - en osaa sanoa.


      • Jaana
        Marko kirjoitti:

        .. oli kuuma mutta onneksi oli ilmastointi. Tosin siellä takana oli siitä huolimatta kuuma ja kosteata.
        Tarjosit minulle pyöreän takapuolesi ja olit kosteana ja liukkaana edellisestä laukeamisestani. Supistelit ihanasti lihaksiasi kun työnnyin hitaasta sisääsi takaapäin. Sinun seksikäs olemuksesi sai minut kiihoittumaan vaikka edllisestä laukeamisestani ei ollutkaan kulunut vielä kovinkaan kauaa. Tilanne autossa kiihoitti minua suunnattomasti ja ei aikaakaan kun laukesin sisällesi nimeäsi huutaen: -Jaana rakas...
        En olis halunnut päästää sinua lähtemään sinne Helsinkiin vaan pitää sinut sylissäni. Mustasukkaisuus kalvoi sisintäni koska menit tapaamaan henkilöä josta en pitänyt. Johtuiko tuo halu juuri siitä että halusin pitää sinut luonani vai siitä, että pelkäsin että se olisi viimeinen kerta - en osaa sanoa.

        ...ja tunsin sen koska melkein myöhästyin sieltä Hesan tapaamisesta. Onneksi kuitenkin luotit ja toivon, että vastakin luotat =). Se kaikki mitä meillä on, no kai tiedät, sellaista ei ole aiemmin minulla ollut. Rakas Marko!


      • joo
        Jaana kirjoitti:

        ...ja tunsin sen koska melkein myöhästyin sieltä Hesan tapaamisesta. Onneksi kuitenkin luotit ja toivon, että vastakin luotat =). Se kaikki mitä meillä on, no kai tiedät, sellaista ei ole aiemmin minulla ollut. Rakas Marko!

        eiköhän tämä Marko ja Jaana ole kirjoittajina ihan sama henkilö...


      • Marko
        joo kirjoitti:

        eiköhän tämä Marko ja Jaana ole kirjoittajina ihan sama henkilö...

        .. sama henkilö valitettavasti. Mutta senhän tiedämme vain varmaksi minä ja Jaana =)


    • kake

      Muuten ihan hyvä stoori, mutta lopussa oli korjaamisen varaa. Jollei kaverillasi ole ihan kuusamolaisia vitjamunia (pitää kannonkin päältä paskantaa ettei osu palleihin) niin kyllä hänelläkin ns. liikkuvat menee sisään (PALLIT) kun nesteet lähtee liikkeelle. Eivät ne hakkaa pýllylle siinä vaiheessa enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      2993
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2868
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      94
      2136
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1850
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1838
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1751
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1662
    Aihe