kissa oli mukava ja lirautti 70 v. vanhan, käsinmaalatun puisen perintöarkun päälle. maalipinta vaurioitui hieman, mutta en haluaisi tai osaisi noita maalattuja kukkasia sen päältä korjata. mutta toi haju olisi ihan kiva siitä pois saada. maalipinta ei taida juurikaan vedestä tykätä, rättiin tarttuu väriä ja pinta vaurioituu vain lisää.. meinasin että jos lakkaa siihen laittaisin ettei tulevaisuudessa vaurioituisi lisää, mutta tuota pissin hajua se tuskin peittää? että apua ja kokemuksia kaipailisin.. eli haju pois millä?
Vastaukset 2
- v-j 75
Hei!
Kokeileppa vanhaa kunnon väkiviinaetikkaa, se ainakin hieman neutralisoi kissan pissan hajua. Lorauta etikkaa lakanakankaiseen rättiin ja pyyhkii sitten sillä, ei kannata hinkata jos maalipinta on herkkä. Jos maali on vesiohenteinen kannattaa laittaa mielellään sitten vaikka ohuelti sellakka päälle, ei mitään teollista vesiohenteista tai muutakaan uudenaikaista lakkaa.
Ja kissat tuppaavat pissimään uudelleen samoihin paikkoihin, niin sumuttaisimpa vielä kissakarkoitetta (mm. apteekista) kyseiseen kaluun ettei tule kiusausta kusaista uudelleen..- alkuperänen
kiitos vinkistä, taidanpa kokeilla=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.108888En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo93645Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520