Hei!
ollaan tuossa elokuussa riian lähdössä ja nyt tarvitsisi jokin hotelli löytää missä olisi vartioitu parkkipaikka kun ei viitsisi kadulle autoa jättää.
Onko kellään tietoa että missä hotellissa tällainen parkkipaikka olisi ja mitä se maksaa?
Vartioitu parkkipaikka riiassa?
4
672
Vastaukset
- hotelli
Hotel Riverside:n edessä on 24/7 vartioitu parkkipaikka aivan vastapäätä.
http://www.booking.com/hotel/lv/riverside.html?aid=309654;label=Hotellit-fi-e-Gj*1_Ghqzu*oBe_k*sATCwS599469292;sid=fde182ffb84de7e9c29646e6b9141b4c- sanomani,mutta
paikan ympäristö on vähemmän houkutteleva ja aamiainen aina vähän myöhässä(tiedoksi vain)ja kahvi laihahkoa,mutta siisti ja edullinen hotelli ja ystävällinen nuori nainen ottaa vastaan.Sopii mielestäni tilapäisyöpyjälle mainiosti.
- Riganieki
Hotel Europa City, ilmainen parkkihalli hotellin alla. Hotel Tomo, vartioitu paikoitus hotellin edessä. Hotel Albertin lähellä, noin 50-100m päässä on vartioitu parkkipaikka, joka on maksullinen.
Reval Latvijalla myös parkkihalli, mutta hinta 1,5 latia tunnilta.
Tässä nyt jotain, varmaan löytyy jostain kautta enemmänkin tietoa - elizabete
Uudella Reval Hotel Elizabetellä on oma maanalainen vartioitu parkkihalli. Ei halpa, mutta tasokas hotelli ja keskustassa (lähellä vanhaa kaupunkia).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289