Tämän mukaan elottomat taivaan kappaleet määrittelevät ketkä sopivat kenen kanssa yhteen ja ketkä eivät. Mitä pirua sitä lapsia kasvattamaan, kun kumminkin kaikki on vaan tähditä ja niiden asennoista kiinni. Ei siis tarvita mitään, muita kriteerejä puolison valintaan kuin horoskooppimerkki. Elämä kokemukset, geneettiset tekijät ja kasvu ympäristö ei mitenkään vaikuta ihmisen toimintaan parisuhteessa, vaan jotkin pirun taivaan kappaleet syntymähetkellä. Täyttyy varmaan ottaa ero vaimosta ja todeta, että "MEIDÄN HOROSKOOPPIMERKIT EI SOPINUT YHTEEN"
ompas hauska palsta
4
719
Vastaukset
- Ananasvakuuttaja
tietää mitä sitten tapahtuu jos joku planeetta sattuisi suistumaan radaltaan ja poistuu vielä jopa aurinkokunnasta, tai joku tärkeä tähti räjähtää? Kuoleeko silloin tietyn horoskooppimerkin omaavat, vaiko mitä? xD
- peltoniemenhintrikka
niin se vaan toisten mielestä jopa miesten on et jos edellinen on ollu vaik kauris ja vaikea tapaus heti kysyvät mikä oot merkiltä ai kauris joo ei voi edes yrittää.kyl mustakin paljolti on ihmisestä ja kasvatuksesta kiinni millanen ihminen on vaik kyl horoskoopitkin jotain viitteitä antaa luonteesta täytyy myöntää.
- ja genetiikka
Tietyntyyppisille ihmisille tulee tietyntyyppisiä lapsia, sehän on ihan selvää geneettisesti. Mutta myös astrologisia yhteyksiä on löydettävissä. Esim. minä olen kuuhärkä, äitini on aurinkohärkä. Minä olen nouseva jousimies, äitini on kuujousimies.
Toki kokemukset ja kasvuympäristö vaikuttavat ihmiseen, jopa suuressa määrin. Astrologia ei annakaan siihen niin täsmällisiä vastauksia, vain suuntaviivoja. Mutta ei anna täsmällisiä vastauksia kasvuympäristökään. Esim. kaikkien professorien lapsista ei tule professoreita.
Mut ateistikin on uskossaan vahva, ole sinäkin astrologiassa.- nimenomaan
Minä en ainakaan pelkän horoskoopin perusteella valitse puolisoani, vaan kyllä tuo genetiikka vaikuttaa huomattavasti enemmän. Eli millainen älykkyys, ulkonäkö, luonne (ehdottomasti), ja millainen kasvuympäristö ko. henkilöllä on ollut. Myös harrastukset ja uskonto/uskomukset kertovat ihmisestä paljon, jokainenhan määrittelee itse mihin uskoo tai on uskomatta. Täsmällistä vastaustahan on vaikea antaa. Sanotaanko että monen asian täyttäessä kriteerit naisesta voi tulla lasteni äiti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.746419- 1445933
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4943774Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1222220- 401455
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4081389- 741225
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471064Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56980Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja111980