Takaluukun lukko

Vesku.

Kuuluuko takaluukun lukko mennä keskuslukituksella lukkoon? Meikä ei saa kuin avaimella. vm. 2000. Vai onkohan jotain vikaa?

7

9499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -DjS-

      Avensiksessa mihin olen törmännyt on takaluukku mennyt lukkoon kun painaa keskuslukon kiinni.

      kuuluuko takaluukusta mitään sähkömoottorin ääntä kun pistät ovet auki/lukkoon?

      • Vesku.

        Täytyy tutkailla tarkemmin. Ave ollut mulla viikon. Olisko joku sulake mennyt, kun ei toimi myöskään sähköpeilit, radio, security valo kyllä palaa (uutta oon kokeillut) ja tupakansytytin. Konepellin alta oon sulakkeet kattonu, löytyykö sulakkeita muualta?


      • Vesku.
        Vesku. kirjoitti:

        Täytyy tutkailla tarkemmin. Ave ollut mulla viikon. Olisko joku sulake mennyt, kun ei toimi myöskään sähköpeilit, radio, security valo kyllä palaa (uutta oon kokeillut) ja tupakansytytin. Konepellin alta oon sulakkeet kattonu, löytyykö sulakkeita muualta?

        Nyt toimii radio ja peilit, oli sulake mennyt kuskin jalkatilasta. Takaluukku vaan menee avaimella lukkoon.


      • hukassa?
        Vesku. kirjoitti:

        Nyt toimii radio ja peilit, oli sulake mennyt kuskin jalkatilasta. Takaluukku vaan menee avaimella lukkoon.

        Tutkipa, tuleeko sinne takaluukun lukolle asti edes sähköä. Yksittäisestä sulakkeesta homma ei kuitenkaan ole kiinni.


      • sambull
        hukassa? kirjoitti:

        Tutkipa, tuleeko sinne takaluukun lukolle asti edes sähköä. Yksittäisestä sulakkeesta homma ei kuitenkaan ole kiinni.

        mulla on muuten vm 2001 avensiksessa sama ongelma että ei mene paksin lukko kiinni kuin avaimella kääntämällä ennen meni keskuslukituksen kanssa kiinni mutta lopetti yhteistyön yks kaks. liikkeessä epäili että moottori olisi hajonnu (maksaa uutena liikkeestä 100e ) mutta odotankin täältä vastausta jos selviäisi jotain..


      • poikki
        sambull kirjoitti:

        mulla on muuten vm 2001 avensiksessa sama ongelma että ei mene paksin lukko kiinni kuin avaimella kääntämällä ennen meni keskuslukituksen kanssa kiinni mutta lopetti yhteistyön yks kaks. liikkeessä epäili että moottori olisi hajonnu (maksaa uutena liikkeestä 100e ) mutta odotankin täältä vastausta jos selviäisi jotain..

        Katos onko johto poikki. takapoksin lampun johto kiinnitetty väärin eli liian tiukalle ja siksi se katkee.


      • Vesku.
        poikki kirjoitti:

        Katos onko johto poikki. takapoksin lampun johto kiinnitetty väärin eli liian tiukalle ja siksi se katkee.

        Oli moottori hajonnut takaluukusta, toyotalta uusi tilattu, 98,50eur.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe