Kuuluuko takaluukun lukko mennä keskuslukituksella lukkoon? Meikä ei saa kuin avaimella. vm. 2000. Vai onkohan jotain vikaa?
Takaluukun lukko
7
9499
Vastaukset
- -DjS-
Avensiksessa mihin olen törmännyt on takaluukku mennyt lukkoon kun painaa keskuslukon kiinni.
kuuluuko takaluukusta mitään sähkömoottorin ääntä kun pistät ovet auki/lukkoon?- Vesku.
Täytyy tutkailla tarkemmin. Ave ollut mulla viikon. Olisko joku sulake mennyt, kun ei toimi myöskään sähköpeilit, radio, security valo kyllä palaa (uutta oon kokeillut) ja tupakansytytin. Konepellin alta oon sulakkeet kattonu, löytyykö sulakkeita muualta?
- Vesku.
Vesku. kirjoitti:
Täytyy tutkailla tarkemmin. Ave ollut mulla viikon. Olisko joku sulake mennyt, kun ei toimi myöskään sähköpeilit, radio, security valo kyllä palaa (uutta oon kokeillut) ja tupakansytytin. Konepellin alta oon sulakkeet kattonu, löytyykö sulakkeita muualta?
Nyt toimii radio ja peilit, oli sulake mennyt kuskin jalkatilasta. Takaluukku vaan menee avaimella lukkoon.
- hukassa?
Vesku. kirjoitti:
Nyt toimii radio ja peilit, oli sulake mennyt kuskin jalkatilasta. Takaluukku vaan menee avaimella lukkoon.
Tutkipa, tuleeko sinne takaluukun lukolle asti edes sähköä. Yksittäisestä sulakkeesta homma ei kuitenkaan ole kiinni.
- sambull
hukassa? kirjoitti:
Tutkipa, tuleeko sinne takaluukun lukolle asti edes sähköä. Yksittäisestä sulakkeesta homma ei kuitenkaan ole kiinni.
mulla on muuten vm 2001 avensiksessa sama ongelma että ei mene paksin lukko kiinni kuin avaimella kääntämällä ennen meni keskuslukituksen kanssa kiinni mutta lopetti yhteistyön yks kaks. liikkeessä epäili että moottori olisi hajonnu (maksaa uutena liikkeestä 100e ) mutta odotankin täältä vastausta jos selviäisi jotain..
- poikki
sambull kirjoitti:
mulla on muuten vm 2001 avensiksessa sama ongelma että ei mene paksin lukko kiinni kuin avaimella kääntämällä ennen meni keskuslukituksen kanssa kiinni mutta lopetti yhteistyön yks kaks. liikkeessä epäili että moottori olisi hajonnu (maksaa uutena liikkeestä 100e ) mutta odotankin täältä vastausta jos selviäisi jotain..
Katos onko johto poikki. takapoksin lampun johto kiinnitetty väärin eli liian tiukalle ja siksi se katkee.
- Vesku.
poikki kirjoitti:
Katos onko johto poikki. takapoksin lampun johto kiinnitetty väärin eli liian tiukalle ja siksi se katkee.
Oli moottori hajonnut takaluukusta, toyotalta uusi tilattu, 98,50eur.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439