Isovarpaan kynsi on aikonaan viouttunut ja sen seurauksena kasvaa huonosti mistä syystä olen jo kolmannen kerran antanut poistaa kynnen lääkärillä.Olisiko kenellä hyvä neuvoa sellaise leveän haavan pinnan hoitamiseen. Haava on leveä-ei se ole tulehtunut.Se ei kuivaa.Puhdistan. tuulettan.Kun kinni laitan aina laput(rasvalaput)jäävät kinni ihon. Silloin kun uudelleen avan haavan jälle saa veden alla liotta ja irrottaa ja jälle haava ei ole parempa.Niin kun orava rengassa.Näin jo viikko.
Kynnen poisto
Nimetön
3
1790
Vastaukset
- niskuneiti
miten se hoidetaan
- moyhka
Moi, miksei mene laskutoimitus perille?
- kokemuksen rintaääni
ei kannata käyttää rasvalappuja vaan silikonilappuja. Ne eivät taatusti jää kiinni, mutta ovat jonkin verran kalliimpia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628