korut

tartar

Millaisia koruja suosittelette käytettäväksi arkisin, esim. suojelemaan? Onko jotain noitakoruja? Mistä voisin niitä ostaa? Onko rihkama voimakoru?

10

700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Celandine

      Unio Mysticasta http://www.uniomystica.com voi ostaa voimakoruja. Käyttötarkoitus oli muistaakseni selitetty siellä. Ja sittenhän on se ympyrä ja sitten viivasta muodostuu vähän niin kuin kolme "sakaraa". Se on suojeluriimu.

      • Polgara

        Jos ankh-ristiä tarkoitat niin se on egyptiläinen voimakoru eikä riimu... Ja se symboloi ikuista elämää.. mutta sitä kaytetään myös pahan silmän torjumiseen...

        Pol


      • Topu

        Muistatkos sattumalta kuka niitä koruja tekee?

        Tunnen Suomessa asuvan jenkkiläisen korutaiteilijan, wicca myös itse, joka tekee näitä koruja ja tietää hyvin käyttötarkoitukset.

        Kumpa vain muistaisin korupajan nimen... Menisi ainakin raha oikeaan osoitteeseen eikä millekään saksalaiselle lelukonsernille.


    • Itzli

      Tehkää itse korunne. Niissä on eniten voimaa. Itse olen väsännyt Das Massasta koruja siten, että muovailen ja leikkaan tarkkaan muotoonsa askarteluveitsellä, ja korun sisälle olen laittanut rautalankaa, jotta se olisi kestävämpi. Sitten maalataan ja sen jälkeen päälle vesiliukoista lakkaa (jotta maali ei ala liukenemaan lakatessa). Tuloksena ei tietenkään ole mitään millin tarkkoja hopeakiemuroita, vaan sellaisia hieman alkukantaisia koruja, mutta jos voimakkaita amuletteja haluatte, niin suosittelen kyllä tekemään ne itse tavalla tai toisella. Hyvä myös lahjaksi. Cernit-massaa voinee myös kokeilla, se on ainakin todella kestävää (kovetetaan uunissa), joskin hiukan vaikeampaa muovailla. Massasta tehtyihin koruihin on myös helppo painaa riimuja tai muita maagisia merkkejä toiselle puolelle tai kuinka vain. Älkää antako rahojanne Unio Mystikalle, joka myy magiaa 5 euroo 90 senttiä ja supporttaa ensisijaisesti New Agea ja Teosofiaa.

      Oma suosikkini omista koruistani on alaspäin osoittava viisisakarainen meritähti, jonka keskellä on tuijottava silmä. Kaulaan. Toinen mistä pidin oli alaspäin osoittava Ankh, mutta se harmi kyllä katosi. Ajatelkaa, alaspäin osoittava ankh! The True Face of Evil!

      • pöllö

        mitä on Das/Cernit Massa? mistä hankit?...
        Ihailen :) the true face of evil ;D


    • surullinen wicca

      mä olen wicca!muut wiccalaiset sanoo et mua ei oteta mukaan jos en saa symbolia,tyhmää!mistä löytää symbolin haluan pysyä wiccana

    • fiddle.fay

      Mulla oli monta vuotta pentagrami ja kivi kaulakoruna, ostin sen amazonista. Se vaan tuntui oikealta, seurasin vaistoni. Sitt ketju katkesi. Piti ostaa uusi ketju, mutta sitten satuin löytämään tikari-korun, ja jotenkin vaan tuli sellainen olo että se olisi mulle, niin seurasin taas vaistoni, ja nyt mulla on se.

      Ja luin tässä hiljattain kirjan, missä oli artikkeleita (Llewellyn's Witches' handbook 2010 tai mikä sen nimi nyt olikaan) ja yksi niistä artikkeleistä oli siitä miten tekee itse koruja. Inspiraatio iski, ja kun vaan ensi palkka tulee tilille, niin meen helmikaupaan ja sitt teen itselleni helmikaulakorun... :)

      Mutta mun neuvo sulle on: seuraa sun intuitiota. Jos joku 50 sentin koru jostain romulaatikosta saa sut tuntemaan että se olisi sinua varten, luota siihen, älä ajattele että se pitää olla se kallein mitä löydät, tai mistään hienosta, tunnetusta paikasta. Itse tehdyllä mäkin ajattelen että on erityisiä voimia, ja on eniten "kiinni" ihmiseen joka sitä on tehnyt, mutta ei siihen ole mitään pakkoa.

    • mininoita

      Itse ostin ihan perus-pentagrammin Viiskannan Kaupasta (www.viiskanta.fi) ja olen ollut tyytyväinen. Kyllä riipus on antanut oman energiansa! :)

    • pentagram89
    • Sulatin kerran itse itselleni sellaisen pienen tinakorun, ja keskelle upotin kauniin sinivihreän kiven koska vesi on elementtini.
      Kun näytin sitä eräälle wicca-ystävälleni hän sai hirmuiset sävärit korustani. Sanoi sen olleen täynnä energiaa. :) Joten suosittelen tekemään myös korunne itse jollakin keinolla. Tarkkailkaa vaan millä mielialalla korujanne teette, ettei vahingossa täyty negatiivisesta ja vahingollisesta energiasta :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe