Minä täällä
Laineet liplattavat
ja auringon lämpö hyväilee..
..järven pinta on peilityyni
Tuhannet muistot tallessa sydämessä
kohtaamme huomisen..
..Tulenhan takaisin
kun maa peittyy ruskaan
kun taivaantulet syttyvät yötaivaalle
* tunturiin - lentosuudelma tää lentäköön*
jälleennäkemisen riemulla
sydämensä täyttäköön
Sinä siellä
11
463
Vastaukset
- lindalinda1
Aivan ihana runo Sinulta, pitkästä aikaa Laudi.
Kesäinen, pehmeä, sulonen.
Sinä tunturin tyttö olet ilo silmillemme.- laudi**
..pitkästä aikaa linda, ja
hiukan..hm kankealtahan tuo tuntuu kirjoittaa
:/
kaikenkaikkiaan ihana oli päästä helteiksi sääskien ja paarmojen keskeltä poiskin!
jaa, että kesäinen, pehmeä ja sulonen..
kiitos Linda...*nauraa*
Sinä siellä
minä täällä...missä olet
ollut,nyt kuitenkin
onneksi täällä.
Tervehdys- että hän on vielä
keskuudessamme
vaikka liian harvoin.
Tule ja pysy kauemmin
kuin - vähäsen.
Hyviä illan hetkiä Sinulle.- laudi**
Oli ajaa pohjoiseen
....ja.. sitten taas ruskalla...:)..
*hyvää yötä* dolan ja kiitti :)
aamuvuoro odottaa laudi** kirjoitti:
Oli ajaa pohjoiseen
....ja.. sitten taas ruskalla...:)..
*hyvää yötä* dolan ja kiitti :)
aamuvuoro odottaaKiva jos Sinusta olisi pitemmäksi
aikaa tälle palstalle,vaikka
ymmärrän kiireesi työn
saralta.
Hyvää toivotan kun en
muutakaan voi,kohtele
lempeästi itseäsi.- laudi**
dolan kirjoitti:
Kiva jos Sinusta olisi pitemmäksi
aikaa tälle palstalle,vaikka
ymmärrän kiireesi työn
saralta.
Hyvää toivotan kun en
muutakaan voi,kohtele
lempeästi itseäsi.Tule ja ole. Niin Sinä kirjoitit.
Ja niin aion ollakkin :)
******
voi..itseltä tuleekin vaadittua aivan liikaa
kiitos, kun huolehdit :)
tunturissa tankataan :))))))) laudi** kirjoitti:
Tule ja ole. Niin Sinä kirjoitit.
Ja niin aion ollakkin :)
******
voi..itseltä tuleekin vaadittua aivan liikaa
kiitos, kun huolehdit :)
tunturissa tankataan :)))))))Toisinaan täytyy muistuttaa,
että pitää huolehtia
omasta henkisestä
hyvinvoinnista
kaikenkin
keskellä.
Mitähän siellä tunturissa
oikein tankataan.
Yö toivotukset
vielä kerran kuin myös
aamu herätys sisäisen
kellon mukaan.- laudi**
dolan kirjoitti:
Toisinaan täytyy muistuttaa,
että pitää huolehtia
omasta henkisestä
hyvinvoinnista
kaikenkin
keskellä.
Mitähän siellä tunturissa
oikein tankataan.
Yö toivotukset
vielä kerran kuin myös
aamu herätys sisäisen
kellon mukaan.Hyvinvointi on todella tärkeää, ja siksipä juuri "tankkaan" sitä "virtaa" Lapissa :)
Minulle hyvä konsti jaksaa paremmin.
Huh, mikä helle täällä!
Pitääkin ajaa pyörällä pikku lenkki tuonne luontoon...:)
Koirille kärsimystä olla ulkona...ainakin meillä on sisällä viileämpää laudi** kirjoitti:
Hyvinvointi on todella tärkeää, ja siksipä juuri "tankkaan" sitä "virtaa" Lapissa :)
Minulle hyvä konsti jaksaa paremmin.
Huh, mikä helle täällä!
Pitääkin ajaa pyörällä pikku lenkki tuonne luontoon...:)
Koirille kärsimystä olla ulkona...ainakin meillä on sisällä viileämpääVoi jos minäkin saisin nauttia
tuota pilleri purkista Lappi
rohtoa...purkita ja tuo tänne
tai lähetä annan osoitteenkin.
Nyt sitten aloit oikein
kiusaamaankin vielä
tuolla ihanuudella...kyllä
minä kestän..Huumoria sitten...
Koirille raikasta vettä
ja luita...eikä saa kiusata,
miehiä sitten saat härnätä...Hyviä iltoja sinne.
- Yölintu**
ihanaa "nähdä" pitkästä aikaa Sua
lapin likka,,?
lappi ja sen lumous
*wow*,,,runosi kaunista, kaunista,,,
,,,,,,,pidin,,,
,,vai ruskan aikaan lappiin
likka menossa,,,,
,,,,,silloi siellä
äärettömän kaunista,,,,
,,,,,,,,,,,
,,oiiih, kun ajattelenkin
niitä vaellusreissuja akhujoen varrelta,,,
,,,,,,,,,,,,,kaipaus,,,,,,
,,,,,,,,hymyjä, haleja,
hymyä huuleen ja tukka tuuleenn,,tirpsukalta** :))))- laudi**
Rutistus ystäväni:)))))))))))
Kyllä..
ruskan aikana menen takaisin..
mukaan sopii...:))))))))))
Sydämessä tuhansia muistoja kannan
ja ne lämmittävät vaikeina hetkinä
p.s
*kirjoitan*
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602