Millä seuraavista nopeuksista paras hinta-laatusuhde?
Nopeuksien kuukausimaksut ja hinnat:
Nopeus Hinta €/kk
256/256 22,90
512/512 27,90
768/512 28,90
1M/512 31,90
2M/512 39,90
4M/832 43,00
8M/1M 45,00
12M/1M 47,00
Millä seuraavista ADSL-nopeuksista paras hinta-laatusuhde?
8
1055
Vastaukset
- juk
12M/1M
- riippuu ihan
käyttötarpeesta
256/256 jos käyttö sähköpostien lukua ja satunnaista surffailua
12M/1M jos käyttö intohimoista elokuvien katselua ja imuttamista
minulla 256/256 (12€/kk) koska netinkäyttöni äärimmäisen pientä. Pärjäisin varmaan vieläkin hitaammalla ja halvemmalla mutta kun sellaista ei saa. - ***
Tuosta jäi pois vahingossa 24M/1M joka on myös saatavilla tällä hetkellä hintaan 50,00€/kk.
Korjattu hinnasto näyttää siis seuraavalta:
Nopeus Hinta €/kk
256/256 22,90
512/512 27,90
768/512 28,90
1M/512 31,90
2M/512 39,90
4M/832 43,00
8M/1M 45,00
12M/1M 47,00
24M/1M 50,00
Käyttö pääasiassa tavallista surffailua. Välillä tosin Gametrailersissa, IGN:ssä ja YouTubessa videoiden katselua.
Pieniä tiedostoja tulee ladattua melko usein, mutta niiden ihan maksimikoko on yleensä ollut 10Mt, ei yleensä edes sitäkään.
Jotain 1gigan ja suurempia tiedostoja tulee ladattua ehkä kerran vuodessa, jos silloinkaan. Kerran puolessa vuodessa maksimissaan. Tosi harvoin.- ***
Joka ikinen päivä olen kuitenkin netissä ja melko paljon. Se on kuitenkin vain sitä surffailua sivuilla pääasiassa. Joitain pieniä tiedostoja max 10Mt tulee ladattua kuitenkin melko usein. Tuota suurempia hyvin harvoin.
Lisäksi netissä/verkossa aina silloin tällöin tulee pelattua Nintendon Wii -konsolilla pelejä. PC:llä en toistaiseksi pelaa netissä lainkaan.
Eli määrällisesti käytän nettiä voisi sanoa tosi paljon, mutta pääosin se koostuu vaan nettisivujen selaamisesta, ei mistään lataamisesta. Lataukset yleensä kilotavuista muutamiin megoihin. - nopeus
*** kirjoitti:
Joka ikinen päivä olen kuitenkin netissä ja melko paljon. Se on kuitenkin vain sitä surffailua sivuilla pääasiassa. Joitain pieniä tiedostoja max 10Mt tulee ladattua kuitenkin melko usein. Tuota suurempia hyvin harvoin.
Lisäksi netissä/verkossa aina silloin tällöin tulee pelattua Nintendon Wii -konsolilla pelejä. PC:llä en toistaiseksi pelaa netissä lainkaan.
Eli määrällisesti käytän nettiä voisi sanoa tosi paljon, mutta pääosin se koostuu vaan nettisivujen selaamisesta, ei mistään lataamisesta. Lataukset yleensä kilotavuista muutamiin megoihin.Aloita hitaammasta ja nosta nopeutta tarpeen mukaan. Nopeuden nosto ei maksa mitään ja ainakin soneralla sen voi tehdä itse liittymänhallinnasta.
Huomaa että nopeimmat 8M-12M-24M liittymät ei toimi täydellä nopeudellla, jos matka puhelinkeskukseen on pitkä tai puhelinkaapelit ja kytkennät on vanhoja. - hintaporras
megaisen ja kahden megan välissä.
- ...
Mikäs ihmeen operaattori pitää tällaisia hintoja ja missä päin?
Ihan vertailun vuoksi täälä saa 1/512 liittymän hintaan 23,90e/kk, kun teillä näyttää maksavan 256/256 22,90e/kk
- tuo ole selvää..
4 ja kasi pois laskuista, sen verran pieni hinta ero 12m. Tosin jos tarvitsee nopeampaa paluukaistaa niin sitten. Itse ainakin lähettelen digikuvia ifolorille joten kiva jos toisinekin päin olisi nopeutta. Eli itse noista taitaisin sittenkin ottaa noppeimman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768