Oletko lähisukusi vanhin? Miltä tuntuu vastuu?
Pelottaa, minusta tuli viime yönä oman lähi sukuni päämies.
päämies
15
548
Vastaukset 15
- päämies ollaan
eli sankan suvun vanhin elossa oleva miespuolinen, kun piti käydä kantamassa setämies hautaan.
Ei tuosta stressiä kuitenkaan, muuta kuin odottelee nyt vain omaa "kupsahtamista". Mutta otan osaa, sitähän se päähenkilöys yleensä meinaa.
Mutta, - en ole vielä, mutta seuraavana vuorossa kylläkin, - en tiedä miten rankkaa tulee olemaan, mutta ehkä hauskaakin joskus sen kustannuksella voi pitää.Pirrejuupas kirjoitti:
miljoona.
jommankumman vanhemmistasi, vai sisaruksesi?
Kyselen jos jaksat vastata..Pirrejuupas kirjoitti:
jommankumman vanhemmistasi, vai sisaruksesi?
Kyselen jos jaksat vastata..Äidin.
- kitikatti
sinulla on varmasti nyt surua.
En ole päämies, mutta jonossa toisena ollaan, ajallaan se kohdalle tulee astua siihen vanhimman ikäryhmän paikalle.
Ei kai sitä pelätä tarvitse, elämän kulku on sellaista, että jokainen vuorollaan joutuu lähtemään.
Voimia sinulle.- kitikatti
miljoona kirjoitti:
Kiitos.
että olet menettänyt äidin, lämpimästi myötäelän surussasi.
Itselläni on äiti vielä elossa, mutta joskus, kun hänen lähtönsä on edessä, tiedän ettei se ole mukava päivä.
Sitten todella jää siihen eturiviin ja viimeistään silloin tajuaa elämän haurauden ja ajan kulumisen.
Toivon sinulle jaksamista tuleviin päiviin ja aikoihin. kitikatti kirjoitti:
että olet menettänyt äidin, lämpimästi myötäelän surussasi.
Itselläni on äiti vielä elossa, mutta joskus, kun hänen lähtönsä on edessä, tiedän ettei se ole mukava päivä.
Sitten todella jää siihen eturiviin ja viimeistään silloin tajuaa elämän haurauden ja ajan kulumisen.
Toivon sinulle jaksamista tuleviin päiviin ja aikoihin.nyt. Kiitos.
- G.J.
ja syvä osanottoni sinulle nyt surussasi. Aina se on yhtä haikeaa ja vaikeaa kun läheinen kuolee. Surunpolut tihenevät ikämme lisääntyessä. Toivon paljon enkeleitä lähellesi, kultaisen siiven sipaisua, lohdutusta. ((((((((((miljoona))))))))))))
- namisuku
...ja Lämmin Osanottoni.
Itse olen myös (oletettavasti) seuraavana "listalla", eikä se tietenkään hyvältä tunnu:((
Vastuu ei peloita:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17916Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169562Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan58546