Mitä toi diary meinaa.
diary
7
638
Vastaukset
- Naamaimvirvrv
Eli ns. Tarina. Kirjoitat itse wwe:stä. ELi jaksot ja kaikki ottelut/segmentit jne. Olet itse Vince McMahon päätät kaikesta.
Tätä voit harrastaa mm. osoiteessa:
www.Diary.urli.net
Welcome!- joku
annetiin mulle porttikierto yhdessä virheessä. mutta kohta näätte mut diarytalissa puhui eilen sen pomon kaa mesessä ja pomo sano diary.
- frfrf
joku kirjoitti:
annetiin mulle porttikierto yhdessä virheessä. mutta kohta näätte mut diarytalissa puhui eilen sen pomon kaa mesessä ja pomo sano diary.
Sun käytös oli niin epäasiallista ja muutenki sulla oli joka lauseessa virhe. Kaikki jopa sun sisko sano ettet osaa kirjottaa. Sit sulle annettiin ihan syystä porttikielto ni sä rupeet aukoo päätäs? tiekö ei auta yhtään
- cm punk
frfrf kirjoitti:
Sun käytös oli niin epäasiallista ja muutenki sulla oli joka lauseessa virhe. Kaikki jopa sun sisko sano ettet osaa kirjottaa. Sit sulle annettiin ihan syystä porttikielto ni sä rupeet aukoo päätäs? tiekö ei auta yhtään
mutta pääsen ehkä takas kun lähetän sen pomolle pottin paini tarinaa niin pääsen.
- epäilen
cm punk kirjoitti:
mutta pääsen ehkä takas kun lähetän sen pomolle pottin paini tarinaa niin pääsen.
Epäilen että et pääse :P
- hgtrshd
epäilen kirjoitti:
Epäilen että et pääse :P
Mä oon tää "Teemun" mainitsema pomo ja mustaki kyllä tuntuu et ei tuu onnistuu..:D
- Kassu7887
hgtrshd kirjoitti:
Mä oon tää "Teemun" mainitsema pomo ja mustaki kyllä tuntuu et ei tuu onnistuu..:D
Jee tuun tekee diarya jossain vaihees.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425821Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714555Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464332SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564101SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt873700Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään593219SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502413Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?342305Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422059En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha81134