Mitä toi diary meinaa.
diary
7
549
Vastaukset
- Naamaimvirvrv
Eli ns. Tarina. Kirjoitat itse wwe:stä. ELi jaksot ja kaikki ottelut/segmentit jne. Olet itse Vince McMahon päätät kaikesta.
Tätä voit harrastaa mm. osoiteessa:
www.Diary.urli.net
Welcome!- joku
annetiin mulle porttikierto yhdessä virheessä. mutta kohta näätte mut diarytalissa puhui eilen sen pomon kaa mesessä ja pomo sano diary.
- frfrf
joku kirjoitti:
annetiin mulle porttikierto yhdessä virheessä. mutta kohta näätte mut diarytalissa puhui eilen sen pomon kaa mesessä ja pomo sano diary.
Sun käytös oli niin epäasiallista ja muutenki sulla oli joka lauseessa virhe. Kaikki jopa sun sisko sano ettet osaa kirjottaa. Sit sulle annettiin ihan syystä porttikielto ni sä rupeet aukoo päätäs? tiekö ei auta yhtään
- cm punk
frfrf kirjoitti:
Sun käytös oli niin epäasiallista ja muutenki sulla oli joka lauseessa virhe. Kaikki jopa sun sisko sano ettet osaa kirjottaa. Sit sulle annettiin ihan syystä porttikielto ni sä rupeet aukoo päätäs? tiekö ei auta yhtään
mutta pääsen ehkä takas kun lähetän sen pomolle pottin paini tarinaa niin pääsen.
- epäilen
cm punk kirjoitti:
mutta pääsen ehkä takas kun lähetän sen pomolle pottin paini tarinaa niin pääsen.
Epäilen että et pääse :P
- hgtrshd
epäilen kirjoitti:
Epäilen että et pääse :P
Mä oon tää "Teemun" mainitsema pomo ja mustaki kyllä tuntuu et ei tuu onnistuu..:D
- Kassu7887
hgtrshd kirjoitti:
Mä oon tää "Teemun" mainitsema pomo ja mustaki kyllä tuntuu et ei tuu onnistuu..:D
Jee tuun tekee diarya jossain vaihees.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912386Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5681808- 91533
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3968Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967