Mitä toi diary meinaa.
diary
7
616
Vastaukset
- Naamaimvirvrv
Eli ns. Tarina. Kirjoitat itse wwe:stä. ELi jaksot ja kaikki ottelut/segmentit jne. Olet itse Vince McMahon päätät kaikesta.
Tätä voit harrastaa mm. osoiteessa:
www.Diary.urli.net
Welcome!- joku
annetiin mulle porttikierto yhdessä virheessä. mutta kohta näätte mut diarytalissa puhui eilen sen pomon kaa mesessä ja pomo sano diary.
- frfrf
joku kirjoitti:
annetiin mulle porttikierto yhdessä virheessä. mutta kohta näätte mut diarytalissa puhui eilen sen pomon kaa mesessä ja pomo sano diary.
Sun käytös oli niin epäasiallista ja muutenki sulla oli joka lauseessa virhe. Kaikki jopa sun sisko sano ettet osaa kirjottaa. Sit sulle annettiin ihan syystä porttikielto ni sä rupeet aukoo päätäs? tiekö ei auta yhtään
- cm punk
frfrf kirjoitti:
Sun käytös oli niin epäasiallista ja muutenki sulla oli joka lauseessa virhe. Kaikki jopa sun sisko sano ettet osaa kirjottaa. Sit sulle annettiin ihan syystä porttikielto ni sä rupeet aukoo päätäs? tiekö ei auta yhtään
mutta pääsen ehkä takas kun lähetän sen pomolle pottin paini tarinaa niin pääsen.
- epäilen
cm punk kirjoitti:
mutta pääsen ehkä takas kun lähetän sen pomolle pottin paini tarinaa niin pääsen.
Epäilen että et pääse :P
- hgtrshd
epäilen kirjoitti:
Epäilen että et pääse :P
Mä oon tää "Teemun" mainitsema pomo ja mustaki kyllä tuntuu et ei tuu onnistuu..:D
- Kassu7887
hgtrshd kirjoitti:
Mä oon tää "Teemun" mainitsema pomo ja mustaki kyllä tuntuu et ei tuu onnistuu..:D
Jee tuun tekee diarya jossain vaihees.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli359263"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn293760Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi742361Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1102239Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on181896Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait141558Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.291374- 711237
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1721002Millaisia odotuksia ensi vuodelle?
Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.161889