Mitä toi diary meinaa.
Vastaukset 7
- Naamaimvirvrv
Eli ns. Tarina. Kirjoitat itse wwe:stä. ELi jaksot ja kaikki ottelut/segmentit jne. Olet itse Vince McMahon päätät kaikesta.
Tätä voit harrastaa mm. osoiteessa:
www.Diary.urli.net
Welcome!- joku
annetiin mulle porttikierto yhdessä virheessä. mutta kohta näätte mut diarytalissa puhui eilen sen pomon kaa mesessä ja pomo sano diary.
- frfrf
joku kirjoitti:
annetiin mulle porttikierto yhdessä virheessä. mutta kohta näätte mut diarytalissa puhui eilen sen pomon kaa mesessä ja pomo sano diary.
Sun käytös oli niin epäasiallista ja muutenki sulla oli joka lauseessa virhe. Kaikki jopa sun sisko sano ettet osaa kirjottaa. Sit sulle annettiin ihan syystä porttikielto ni sä rupeet aukoo päätäs? tiekö ei auta yhtään
- cm punk
frfrf kirjoitti:
Sun käytös oli niin epäasiallista ja muutenki sulla oli joka lauseessa virhe. Kaikki jopa sun sisko sano ettet osaa kirjottaa. Sit sulle annettiin ihan syystä porttikielto ni sä rupeet aukoo päätäs? tiekö ei auta yhtään
mutta pääsen ehkä takas kun lähetän sen pomolle pottin paini tarinaa niin pääsen.
- epäilen
cm punk kirjoitti:
mutta pääsen ehkä takas kun lähetän sen pomolle pottin paini tarinaa niin pääsen.
Epäilen että et pääse :P
- hgtrshd
epäilen kirjoitti:
Epäilen että et pääse :P
Mä oon tää "Teemun" mainitsema pomo ja mustaki kyllä tuntuu et ei tuu onnistuu..:D
- Kassu7887
hgtrshd kirjoitti:
Mä oon tää "Teemun" mainitsema pomo ja mustaki kyllä tuntuu et ei tuu onnistuu..:D
Jee tuun tekee diarya jossain vaihees.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta683000Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3631117Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64762Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32719Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä133566Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19549Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s245549Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17505Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel27501Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan29479