diary

Mitä toi diary meinaa.
7820
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Eli ns. Tarina. Kirjoitat itse wwe:stä. ELi jaksot ja kaikki ottelut/segmentit jne. Olet itse Vince McMahon päätät kaikesta.

Tätä voit harrastaa mm. osoiteessa:

www.Diary.urli.net

Welcome!

Äänestä
  • annetiin mulle porttikierto yhdessä virheessä. mutta kohta näätte mut diarytalissa puhui eilen sen pomon kaa mesessä ja pomo sano diary.

Äänestä

• joku kirjoitti:

annetiin mulle porttikierto yhdessä virheessä. mutta kohta näätte mut diarytalissa puhui eilen sen pomon kaa mesessä ja pomo sano diary.

Sun käytös oli niin epäasiallista ja muutenki sulla oli joka lauseessa virhe. Kaikki jopa sun sisko sano ettet osaa kirjottaa. Sit sulle annettiin ihan syystä porttikielto ni sä rupeet aukoo päätäs? tiekö ei auta yhtään

Äänestä

• frfrf kirjoitti:

Sun käytös oli niin epäasiallista ja muutenki sulla oli joka lauseessa virhe. Kaikki jopa sun sisko sano ettet osaa kirjottaa. Sit sulle annettiin ihan syystä porttikielto ni sä rupeet aukoo päätäs? tiekö ei auta yhtään

mutta pääsen ehkä takas kun lähetän sen pomolle pottin paini tarinaa niin pääsen.

Äänestä

• cm punk kirjoitti:

mutta pääsen ehkä takas kun lähetän sen pomolle pottin paini tarinaa niin pääsen.

Epäilen että et pääse :P

Äänestä

• epäilen kirjoitti:

Epäilen että et pääse :P

Mä oon tää "Teemun" mainitsema pomo ja mustaki kyllä tuntuu et ei tuu onnistuu..:D

Äänestä

• hgtrshd kirjoitti:

Mä oon tää "Teemun" mainitsema pomo ja mustaki kyllä tuntuu et ei tuu onnistuu..:D

Jee tuun tekee diarya jossain vaihees.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kassu7887 kirjoitti:

Mitä toi diary meinaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu