diary

kassu7887

Mitä toi diary meinaa.

7

817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naamaimvirvrv

Eli ns. Tarina. Kirjoitat itse wwe:stä. ELi jaksot ja kaikki ottelut/segmentit jne. Olet itse Vince McMahon päätät kaikesta.

Tätä voit harrastaa mm. osoiteessa:

www.Diary.urli.net

Welcome!

• joku

annetiin mulle porttikierto yhdessä virheessä. mutta kohta näätte mut diarytalissa puhui eilen sen pomon kaa mesessä ja pomo sano diary.

• frfrf
        joku kirjoitti:

annetiin mulle porttikierto yhdessä virheessä. mutta kohta näätte mut diarytalissa puhui eilen sen pomon kaa mesessä ja pomo sano diary.

Sun käytös oli niin epäasiallista ja muutenki sulla oli joka lauseessa virhe. Kaikki jopa sun sisko sano ettet osaa kirjottaa. Sit sulle annettiin ihan syystä porttikielto ni sä rupeet aukoo päätäs? tiekö ei auta yhtään

• cm punk
        frfrf kirjoitti:

Sun käytös oli niin epäasiallista ja muutenki sulla oli joka lauseessa virhe. Kaikki jopa sun sisko sano ettet osaa kirjottaa. Sit sulle annettiin ihan syystä porttikielto ni sä rupeet aukoo päätäs? tiekö ei auta yhtään

mutta pääsen ehkä takas kun lähetän sen pomolle pottin paini tarinaa niin pääsen.

• epäilen
        cm punk kirjoitti:

mutta pääsen ehkä takas kun lähetän sen pomolle pottin paini tarinaa niin pääsen.

Epäilen että et pääse :P

• hgtrshd
        epäilen kirjoitti:

Epäilen että et pääse :P

Mä oon tää "Teemun" mainitsema pomo ja mustaki kyllä tuntuu et ei tuu onnistuu..:D

• Kassu7887
        hgtrshd kirjoitti:

Mä oon tää "Teemun" mainitsema pomo ja mustaki kyllä tuntuu et ei tuu onnistuu..:D

Jee tuun tekee diarya jossain vaihees.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      149
      1388
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      802
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      39
      745
    4. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      49
      668
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      80
      627
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      31
      592
    7. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      54
      592
    8. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      586
    9. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      49
      577
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      540
    Aihe