antti hanhivaarasta

uutta.....?

tänään oli mediassa ett angelin suunnalta joesta löytynyt mahd ihmisen luu..
---toivoa on siis selviämiseen..

16

4031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä on gey gey

      jää taas yksi kadonneet jakso tulematta jos näin on. No ei nyt sentäs. Toivotaan että hän se on. Saadaan pohjoisen poika reissulta kotia.

    • latistava....

      tieto. Ei yhtään mitään kiehtovaa, jos kaveri palaakin kotiin, vaikka kilon kimpaleina. Tai luina?
      Hyvin tässä vielä käy!!! Toivoa on!!

      • mutta...

        loppuis ainakin epätietoisuus ja omaiset ja muut sais alkaa tekemään sitä oikeaa suru työtä. Toki olisi parempi jos antti tulisi hengissä esille, mutta aika epätodennäköistä se on. En usko että se toivo koskaan katoaa siitä. Aika tuskaiset päivät varmaan omaisilla kun odottelevat tietoa siitä kenelle luu kuuluu!! :( Ja mahtaa ivalon pojilla olla hiki hatussa..


      • Antti onkin..
        mutta... kirjoitti:

        loppuis ainakin epätietoisuus ja omaiset ja muut sais alkaa tekemään sitä oikeaa suru työtä. Toki olisi parempi jos antti tulisi hengissä esille, mutta aika epätodennäköistä se on. En usko että se toivo koskaan katoaa siitä. Aika tuskaiset päivät varmaan omaisilla kun odottelevat tietoa siitä kenelle luu kuuluu!! :( Ja mahtaa ivalon pojilla olla hiki hatussa..

        tainnut olla kova luu..!


      • kenties
        Antti onkin.. kirjoitti:

        tainnut olla kova luu..!

        osuutta asiaan kun puhut että olikin aika kova luu :s ??elähän hätäile,kyllä sieltä tulee kohta selvyys koko tähän hommaan ja mahdolliset tyypit jolla oli osuutta asiaan jää nalkkiin ;D


    • ertui

      Lapin kansata 14.8

      Inarista Inarijoen varresta Angelin läheltä löytyi 24. heinäkuuta luu, jonka alkuperää ei tunnettu. Poliisi toimitti luun tutkittavaksi.

      Oikeuslääketieteellisen tutkimuksen perusteella luun on nyt todettu olevan ihmisen sääriluu. Luusta määritellään seuraavaksi dna, jonka avulla pyritään selvittämään vainajan henkilöllisyys.

      Ylä-Lapin alueella on liikkunut luun löytymisestä alkaen hurjia huhuja, joiden mukaan luita on löytynyt röykkiöittäin ja niiden lisäksi muutakin.

      Inarin poliisi korostaa, että alueelta löytyi vain yksi luu.

      Poliisi tiedottaa luun tutkimustuloksista niiden valmistuttua

      • se on

        sen antin luu joka siellä katosi sillon 06-vuonna.


      • ertui
        se on kirjoitti:

        sen antin luu joka siellä katosi sillon 06-vuonna.

        Kyllä aika varmaan on Antin luu.. Nyt vaan herää kysymys että mistä on kysymys?!


      • varmaan
        ertui kirjoitti:

        Kyllä aika varmaan on Antin luu.. Nyt vaan herää kysymys että mistä on kysymys?!

        onkin antin.. niinpä, mistä on kysymys?
        mistä se yksi sääri luu tuli, missä ovat loput....???? no, kyllä niitä nyt vissiin ruvetaan kaivamaan sieltä ja toivottavasti löytyisi enemmänkin osia. ootko sukua antille ertui?


      • Nimetön
        varmaan kirjoitti:

        onkin antin.. niinpä, mistä on kysymys?
        mistä se yksi sääri luu tuli, missä ovat loput....???? no, kyllä niitä nyt vissiin ruvetaan kaivamaan sieltä ja toivottavasti löytyisi enemmänkin osia. ootko sukua antille ertui?

        En ole sukua.


      • ertui

        En tiedä liittyykö Anttiin tämä mutta laitan tänne silti.

        Lapin Radion uutisia
        Ruumiskoirat löysivät sormenpään luun Inarista?
        23.08.2008



        Inarin Angelista on todennäköisesti löytynyt ihmisen sormenpään luunpalanen. Inarijoesta löytyi kuukausi sitten ihmisen sääriluu.

        Ruumiskoirat ovat tutkineet Inarijoen vartta, ja luunpalanen löytyi useiden kivien kääntelyjen jälkeen. Poliisin mukaan luunpalanen lähetetään tutkittavaksi asiantuntijoille.

        Sääriluun dna-tutkimus on yhä kesken, joten toistaiseksi ihmisen henkilöllisyyttä ei tiedetä.

        Vapaaehtoinen pelastuspalvelu jatkaa etsintöjä viikonloppuna Angelissa. Ruumiskoiria on tarkoitus hyödyntää maastossa vielä ennen talven tuloa. Inarin kairoihin on kadonnut kymmenkunta ihmistä.

        Lemmenjoelle kesäkuussa kadonneen Arttu Nokkosen etsinnät ovat olleet tuloksettomia. Poliisin mukaan Lemmenjoen etsintöjä tullaan jatkamaan mahdollisten uusien tietojen ja havaintojen perusteella. Myös ruumiskoirien käyttämistä alueella ennen talven tuloa suunnitellaan.


      • tapa ja kiihkeä...
        ertui kirjoitti:

        En tiedä liittyykö Anttiin tämä mutta laitan tänne silti.

        Lapin Radion uutisia
        Ruumiskoirat löysivät sormenpään luun Inarista?
        23.08.2008



        Inarin Angelista on todennäköisesti löytynyt ihmisen sormenpään luunpalanen. Inarijoesta löytyi kuukausi sitten ihmisen sääriluu.

        Ruumiskoirat ovat tutkineet Inarijoen vartta, ja luunpalanen löytyi useiden kivien kääntelyjen jälkeen. Poliisin mukaan luunpalanen lähetetään tutkittavaksi asiantuntijoille.

        Sääriluun dna-tutkimus on yhä kesken, joten toistaiseksi ihmisen henkilöllisyyttä ei tiedetä.

        Vapaaehtoinen pelastuspalvelu jatkaa etsintöjä viikonloppuna Angelissa. Ruumiskoiria on tarkoitus hyödyntää maastossa vielä ennen talven tuloa. Inarin kairoihin on kadonnut kymmenkunta ihmistä.

        Lemmenjoelle kesäkuussa kadonneen Arttu Nokkosen etsinnät ovat olleet tuloksettomia. Poliisin mukaan Lemmenjoen etsintöjä tullaan jatkamaan mahdollisten uusien tietojen ja havaintojen perusteella. Myös ruumiskoirien käyttämistä alueella ennen talven tuloa suunnitellaan.

        rytmi on niin kovaa, että moni nuori mies on aivan hajalla. Toivottavasti Antti kokoaa itsensä. Sormenpäästä on hyvä alkaa.


      • formulamies
        ertui kirjoitti:

        En tiedä liittyykö Anttiin tämä mutta laitan tänne silti.

        Lapin Radion uutisia
        Ruumiskoirat löysivät sormenpään luun Inarista?
        23.08.2008



        Inarin Angelista on todennäköisesti löytynyt ihmisen sormenpään luunpalanen. Inarijoesta löytyi kuukausi sitten ihmisen sääriluu.

        Ruumiskoirat ovat tutkineet Inarijoen vartta, ja luunpalanen löytyi useiden kivien kääntelyjen jälkeen. Poliisin mukaan luunpalanen lähetetään tutkittavaksi asiantuntijoille.

        Sääriluun dna-tutkimus on yhä kesken, joten toistaiseksi ihmisen henkilöllisyyttä ei tiedetä.

        Vapaaehtoinen pelastuspalvelu jatkaa etsintöjä viikonloppuna Angelissa. Ruumiskoiria on tarkoitus hyödyntää maastossa vielä ennen talven tuloa. Inarin kairoihin on kadonnut kymmenkunta ihmistä.

        Lemmenjoelle kesäkuussa kadonneen Arttu Nokkosen etsinnät ovat olleet tuloksettomia. Poliisin mukaan Lemmenjoen etsintöjä tullaan jatkamaan mahdollisten uusien tietojen ja havaintojen perusteella. Myös ruumiskoirien käyttämistä alueella ennen talven tuloa suunnitellaan.

        joo tai sit se voi olla myös se toinen kaveri ketä katos siel lapissa.


      • kyllä ne luut
        formulamies kirjoitti:

        joo tai sit se voi olla myös se toinen kaveri ketä katos siel lapissa.

        on antin! olen melko varma,nyt vissii tulee luu poikineen esille ja ivalo on sen takia sekasin ku rupee mysteeri selviään!!! saatais vaan poika hautaan niin hyvä olisi.


      • mahollista --..-
        kyllä ne luut kirjoitti:

        on antin! olen melko varma,nyt vissii tulee luu poikineen esille ja ivalo on sen takia sekasin ku rupee mysteeri selviään!!! saatais vaan poika hautaan niin hyvä olisi.

        ett ei oorrikosta .2 nähnyt kävelevän pojan mettään...kuollu sinne ja eläimet syönyt ja luut vaa levinnyt.pää ollu sekasin vaan


    • Anonyymi

      No Kenen se luu oli?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe