28.11 syntyneitä?

huhhuu...

Anna Nicole Smith, entä muita?

11

4263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jasoliini

      Kuinkas niin?

      • en ihan

        mut melekeen...xDDD


    • syntynyt 28.11.

      samoin kuin ystäväni. :)

    • 28_11

      mäkin 28. päivän lapsia. millaisia te muut olette? mua kuvaa mm:
      - oman tien kulkija, vapaus tosi tärkeää
      - äärimmäisen eläinrakas, yhtä sun toista karvajalkaa majailee nurkissa
      - ei tiedä mikä tulee "isona" vaikka pitäis nytkin jo olla "iso" (34 v)
      - monta rautaa tulessa eli hommat hoituu oli niitä 5 tai 15. pelkkä yksi juttu kerrallaan tylsistyttää ja ottaa päähän
      - tietyllä tavalla kunnianhimoinen, mutta raha ei ratkaise, vaan se, että saa itse aseman kautta päättää mitä tekee ja miten hommat hoidetaan

    • mukavan Jousimies

      miehen joka on syntynyt 28.11. Minkäs laisia ootte? Kertokaa vähän luonteen piirteistänne:)

    • jousimies,mies

      - Älykäs, kunnianhimoinen, tarkka(pihi) rahasta, ei turhia törsäile.
      - Rauhallinen, huumorintajuinen,ystävällinen,oikeudenmukainen.
      - Joskus heikkohermonen.
      - Ammatteja:Hyväpalkkanen työ, ei fyysinen työ, enempi näpertelyä, tietokone, kirurgi,opetusala jne.

      • one of me

        ja synt 28.11. Rauhallinen, empaattinen, herkkä, vahva, itsenäinen, itsepäinenkin...saa kysyä=)


      • neito36v.
        one of me kirjoitti:

        ja synt 28.11. Rauhallinen, empaattinen, herkkä, vahva, itsenäinen, itsepäinenkin...saa kysyä=)

        Hei,no edellinen lääkäri ja mies ...ja nuo piirteet =minulle tuollainen mies:)!!!Aaah,rauhallinen ja empaattinen onko sellaisia miehiä olemassakaan ?Ilmeisesti niitä on 1 kpl ;).Heh.Oikein hyvää syksyn jatkoa!!


      • Anonyymi
        neito36v. kirjoitti:

        Hei,no edellinen lääkäri ja mies ...ja nuo piirteet =minulle tuollainen mies:)!!!Aaah,rauhallinen ja empaattinen onko sellaisia miehiä olemassakaan ?Ilmeisesti niitä on 1 kpl ;).Heh.Oikein hyvää syksyn jatkoa!!

        Kyllä niitä on


    • Tit-ta

      Olen syntynyt 28.11. illalla.
      Olen käytännön asioissa itsenäinen ja jopa itsepäinen. Tunnepuolella räiskyy niin hyvässä kuin pahassa. Puhun ennenkuin ajattelen. Vaikka olenkin rehellinen rääväsuu, huomaan monesti olevani eri mieltä pienen miettimisen jälkeen.

      • manta65

        Minä tässä myös aamuyöllä syntynyt 28.11. Herkkä, tunteellinen ja herkästi loukkaantuva. Sanon aika suoraan mitä ajattelen, mutta rehellisesti. Tykkään olla itsenäinen, mutta kaipaan kainaloa kuiteskin. Olenkin nouseva neitsyt tuolla tunteellisuudella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe