~Tulipunaisen villin yösävelen~

Yölintu1

~

Haluaisin vietellä Sinut

tulemme aina muistamaan
sen kuuman illan

kun kuu tekee
huoneeseen valo sillan

laitan soimaan
soinnut nuo


pyörähtelen
musiikin tahdissa
notkein lantein

villisti keinuen
pyörähtelen

yösävel tarttuu
vapaisiin villiin pitkiin hiuksiin

nautin katseestasi
polttavasta

strippaan hitaasti

ylle jää
pientä punamustaa

huumaa kuumaa

tulivuori sisällä
purkaa kuumaa laavaa

hekuman liekeissä

otat lanteistain kii
vieden syvään taivutukseen

hurmioon

tanssimme polte veressä
kätemme vaeltaa
hehkussa kuu valon sillan


varjot luoden
kahden rakastavaisen

yössä soiden
säveleesi minuun
tulipunaisen villin yösävelen.


http://www.youtube.com/watch?v=l5R8jS0RGcs

21

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukija vain.

      villit sävelet ja hyvä biisi,aloittaa aamu runollasi.. kauniita unia, minulla aamuvuoro :)
      nyt kiire..

      • Yölintu**

        Kamuseni,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,
        ,,,ihanan kiva yllätys oli
        käyntisi,,,ennen kuin duuniin
        riensit,,,,,,,
        ,,,
        ,,,voi hyvin,,,
        ,,,,,,,kiits**
        ,,pidä ittestäs
        ja rakkaistas
        hyvää, hyvää huolta,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,huomenna biitsille?
        mennäännnnnnnnnnnnnnnnn,,,:)))))))))))))


        http://www.youtube.com/watch?v=5AfTl5Vg73A&feature=related


    • padme_amidala

      ..olipas täällä kuumaa sexy-tavaraa kerrassaan. Upeasti kuvailtua romantiikkaa, joka kylläkin sai ajatukset tuhmasti liikkeelle yhden miehenpuolikkaan tiimoille.
      Kiitos tästä lukuhetkestä : )

      • Yölintu**

        paddeee,,
        ,,,,,,,,voe sinnuu,,,
        ,,,vai sai tuhmat ajatukset
        liikkeelle
        tää viaton viettelys***wiirn*

        hyvää yötä
        rakkaudella tirpunen** :))))))))


    • lindalinda1

      Olipas kuumaa kamaa :=)

      Hieno kun mikä sanoo lintsi.

      • Yölintu**

        voi, kaunis ja nöyrä
        kiitos sanoistasi,,,,
        ,,,,,,,,,
        ,,,*pökröllään*
        tirpunen oksalla,,,,,
        ,,,,,,,,,,
        ,,:)))


    • TöllinLiisa

      Levottomuutta aikaan saa,
      jäänpalasia jos
      nee vaikka - rauhoittaa?

      Kuumaa kuumaa
      nyt huumaa
      alkaa jo pyöryttään.

      Villit sävelet
      oukkii juu
      rytmi veressä
      suonissa juoksee.

      mökistä jossa vielä viileää
      Liisa villiä menoos hikoilee.

      • Yölintu**

        Ai et jäitä
        hattuun,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,
        ,,juups,,,,
        ,,,aivan ja myös
        bikineihin myös,,,
        ,,,,
        ,,*wirn*,,,,
        ,,,,,,,,,,
        ,,,,,,
        ,,hhmmm,,,,,,
        ,,,,,,,,,
        ,,,,villejä tunteita
        rauhoittamaan,,,,
        ,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,
        ,,,tää on elämää
        ja tulisielun tunteet
        kun pääsee roihuun,,,,,
        ,,,,,,,,,,,
        ,,,,,
        ,,niin,,,,,,,
        ,,,,,,,
        ,,tulta,,,,,,,,,
        ,,,,,tulta,,,,
        ,,,,,,,
        ,,uamusta on ollunna
        siel viileetä,,,
        ,,,,,mut varmasti sit
        päivän mittaan
        lämmennyt vai mitä?,,
        ,,,,,,,,,,,,,
        ,,,täällä todella kuuma päivä
        varmasti oli lähempänä 30,,,,
        ,,,,,,,,,,
        ,,ihanaa,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,
        ,,,nautitaan helteistä ja
        elämästä,,,,,
        ,,,,rakastetaan~~
        ,,,kiitos käynnistäs
        arkillani,,,,,,,
        ,,,,,hyvää yötä rakas
        Liiskukkanen*:)))))


    • kaaru

      johan yö on villinyt
      ja makean runon olet
      saanut siitä:)))

      • Yölintu**

        ,,tulisivellin se tarttui
        käteen,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,
        ,,odotusta,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,
        ,,,kaunis kiitos
        käynnistäs
        ja hyvää yötä :)))


    • marinfrist

      Jos olisin ollut ujoa laatua, olisin
      laittanut silmäni kiinni jossain kohtaa,
      vaan onneksi en ole:DDD
      Ja mitä et kertonut..loput kuvittelin:)

      Mää pirin tästä!

      • Yölintu**

        ,,,,,,,,,
        ,,,oot
        ,,mahoton likka,,,
        ,,,,,,,,,,,
        ,,,,,
        ,,*saimaan hotti*,,*wirn*
        ,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,
        ,,oikeesti
        oon strippaillut tän
        musiikin tahdissa,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,ja haluaisin vietellä,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,hänet,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,ajatuksilla luomme
        tulevaisuuden,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,
        ,,ajatellaan hot* ja yms.,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,,,sulosii
        ,,,
        ,,,,sulosii mammusii
        ,,,,
        ,,,,:)))))))))))))))))))))))ai niin nöyrä kiitos**


    • Sinä saat sanat soimaan
      rakkauden sävelillä

      kuin lähenevää tai olevaa

      keski-iän vapautta

      - mutta huolehdi ja pidä
      huoli,että se tapahtuu
      Rakas Ystävä Hyvä

      Sinun ehdoilla.

      Minä seuraan lentoasi
      nyt kun

      Kalmiston ovi on kiinni.

      Rakasta tätä Päivääsi
      kuin itseäsi.

      • Yölintu**

        "Rakasta tätä Päivääsi
        kuin itseäsi.",,,
        ,,,kauniisti ja
        niin lempeästi sanana,,,
        ,,,,,,,,,
        ,,kuinka tärkeää
        se onkaan olla lempeä
        itselle,,rakastaa,
        hyväksyy itsensä,
        arvostaa, eikä anna kenenkään
        enää kävellä yli
        tämän hentoisen kesäheinän
        (en ole sama kesäheinä,
        joka tääl kirj.,runoja),,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,seuraten lentoa,
        mutta,,,
        miten ois runoystävän
        mukana yölennolle?
        ,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,
        ,,,,keski-iän vapautta,,
        ,,,,,,,,,,,
        ,,hhmmmm,,olen kahlitsematon
        kuin kesätuuli,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,
        ,,,
        ,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,
        ,,mukavan leppoisaa
        lauantai-illan
        ehtoota,,,,,,
        ,,,,,,,,,:)))))))))))))))))))))


      • Yölintu** kirjoitti:

        "Rakasta tätä Päivääsi
        kuin itseäsi.",,,
        ,,,kauniisti ja
        niin lempeästi sanana,,,
        ,,,,,,,,,
        ,,kuinka tärkeää
        se onkaan olla lempeä
        itselle,,rakastaa,
        hyväksyy itsensä,
        arvostaa, eikä anna kenenkään
        enää kävellä yli
        tämän hentoisen kesäheinän
        (en ole sama kesäheinä,
        joka tääl kirj.,runoja),,,
        ,,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,seuraten lentoa,
        mutta,,,
        miten ois runoystävän
        mukana yölennolle?
        ,,,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,
        ,,,,keski-iän vapautta,,
        ,,,,,,,,,,,
        ,,hhmmmm,,olen kahlitsematon
        kuin kesätuuli,,,,,,,
        ,,,,,,,,,,,
        ,,,
        ,,,,,,,,,,,,,
        ,,,,,,,
        ,,mukavan leppoisaa
        lauantai-illan
        ehtoota,,,,,,
        ,,,,,,,,,:)))))))))))))))))))))

        Me tapaamme vielä

        jossain
        joskus

        missä
        milloin

        miksi

        Elämä on haaste,olkoot
        tilanne
        olosuhteet
        sitten mitkä tahansa.

        Lintuparven kaksi
        sirittäjää tahoillaan.


    • laudi**

      ...ja meno sen kuin paranee..:)...
      Se tuo kuu-ukkokin tekee kepposia...strippaus lie osa niitä..
      Nämä villasukat tuskin aiheuttavat kenessäkään kihelmöintiä, mutta lämpimät ne ovat :) Strippaus..jaa-a..flanellipaidassa ja villasukat jalassa..:/ Ei onnistu yölintu.

      *vetää shaalia tiukemmin ympärille*

      • Yölintu**

        ,,iloista ehtoota täältä
        jostain päin kaunista suomen maata,,,
        ,,,,,,,,,,,,,
        ,,kuuhulluus>>>>>>>>>>>>>>>
        >>>>>>>>>>>>>*hottia*
        ,,,,,,
        ,,
        kaunis kiitos
        kaikesta,,,suloinen ystävä,,,
        ,,,,,,,,oot rakas,,
        ,,luin sen kirjeesi
        ja kyynel vieri poskelle,,,,,,,
        ,,,,,vastaan, kun kerkeän,,,

        ihanaa,,nää helteet,,rantsulla ollunna taas,,
        ,,,ruskea ku papu,,
        ,,,,,*hottia*
        ,,,,,,,,
        ,,lempeitä tuulia yön aalloille,,,
        ,,,,,,,,,,

        http://www.youtube.com/watch?v=J7iJao8pAjA


      • laudi**
        Yölintu** kirjoitti:

        ,,iloista ehtoota täältä
        jostain päin kaunista suomen maata,,,
        ,,,,,,,,,,,,,
        ,,kuuhulluus>>>>>>>>>>>>>>>
        >>>>>>>>>>>>>*hottia*
        ,,,,,,
        ,,
        kaunis kiitos
        kaikesta,,,suloinen ystävä,,,
        ,,,,,,,,oot rakas,,
        ,,luin sen kirjeesi
        ja kyynel vieri poskelle,,,,,,,
        ,,,,,vastaan, kun kerkeän,,,

        ihanaa,,nää helteet,,rantsulla ollunna taas,,
        ,,,ruskea ku papu,,
        ,,,,,*hottia*
        ,,,,,,,,
        ,,lempeitä tuulia yön aalloille,,,
        ,,,,,,,,,,

        http://www.youtube.com/watch?v=J7iJao8pAjA

        :)))))))))))...pidähän huolta ettet polta itseäsi..siellä rantsulla :))))))))

        Ei ole herkkua olla töissä näillä helteillä :(
        ..kävin jo ajamassakin töitten jälkeen..oli pakko saada tuulettaa päätä :)

        juu vastaile kun ehdit..täällähän minä.


    • Minänoita

      Hyvän huomenen
      toivotus sinulle
      sinne villin
      aamusävelen tahdissa :)

      Runostasi pidin!

    • Kyllä on

      kuumaa kamaa.. :)

    • En voi lykätä rakkauttani toiselle vuosisadalle
      En voi
      vaikka huuto tukehtuisi kurkussa

      vaikka viha räjähtäisi ja palaisi harmaiden vuorien päälle
      ei voi lykätä tätä halausta
      jolla on kaksi puolta
      rakkaus ja viha.

      En voi lykätä rakkauttani
      vaikka yö painaisi vuosisatoja selässäni

      En voi lykätä elämääni toiselle vuosisadalle
      ei rakkauttani
      ei vapauden huutoani
      ei huutoa joka lähtee sydämestäni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe