~
Haluaisin vietellä Sinut
tulemme aina muistamaan
sen kuuman illan
kun kuu tekee
huoneeseen valo sillan
laitan soimaan
soinnut nuo
pyörähtelen
musiikin tahdissa
notkein lantein
villisti keinuen
pyörähtelen
yösävel tarttuu
vapaisiin villiin pitkiin hiuksiin
nautin katseestasi
polttavasta
strippaan hitaasti
ylle jää
pientä punamustaa
huumaa kuumaa
tulivuori sisällä
purkaa kuumaa laavaa
hekuman liekeissä
otat lanteistain kii
vieden syvään taivutukseen
hurmioon
tanssimme polte veressä
kätemme vaeltaa
hehkussa kuu valon sillan
varjot luoden
kahden rakastavaisen
yössä soiden
säveleesi minuun
tulipunaisen villin yösävelen.
http://www.youtube.com/watch?v=l5R8jS0RGcs
~Tulipunaisen villin yösävelen~
21
820
Vastaukset
- lukija vain.
villit sävelet ja hyvä biisi,aloittaa aamu runollasi.. kauniita unia, minulla aamuvuoro :)
nyt kiire..- Yölintu**
Kamuseni,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,
,,,ihanan kiva yllätys oli
käyntisi,,,ennen kuin duuniin
riensit,,,,,,,
,,,
,,,voi hyvin,,,
,,,,,,,kiits**
,,pidä ittestäs
ja rakkaistas
hyvää, hyvää huolta,,,
,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,huomenna biitsille?
mennäännnnnnnnnnnnnnnnn,,,:)))))))))))))
http://www.youtube.com/watch?v=5AfTl5Vg73A&feature=related
- padme_amidala
..olipas täällä kuumaa sexy-tavaraa kerrassaan. Upeasti kuvailtua romantiikkaa, joka kylläkin sai ajatukset tuhmasti liikkeelle yhden miehenpuolikkaan tiimoille.
Kiitos tästä lukuhetkestä : )- Yölintu**
paddeee,,
,,,,,,,,voe sinnuu,,,
,,,vai sai tuhmat ajatukset
liikkeelle
tää viaton viettelys***wiirn*
hyvää yötä
rakkaudella tirpunen** :))))))))
- lindalinda1
Olipas kuumaa kamaa :=)
Hieno kun mikä sanoo lintsi.- Yölintu**
voi, kaunis ja nöyrä
kiitos sanoistasi,,,,
,,,,,,,,,
,,,*pökröllään*
tirpunen oksalla,,,,,
,,,,,,,,,,
,,:)))
- TöllinLiisa
Levottomuutta aikaan saa,
jäänpalasia jos
nee vaikka - rauhoittaa?
Kuumaa kuumaa
nyt huumaa
alkaa jo pyöryttään.
Villit sävelet
oukkii juu
rytmi veressä
suonissa juoksee.
mökistä jossa vielä viileää
Liisa villiä menoos hikoilee.- Yölintu**
Ai et jäitä
hattuun,,,,,,,,
,,,,,,,,,,
,,juups,,,,
,,,aivan ja myös
bikineihin myös,,,
,,,,
,,*wirn*,,,,
,,,,,,,,,,
,,,,,,
,,hhmmm,,,,,,
,,,,,,,,,
,,,,villejä tunteita
rauhoittamaan,,,,
,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,
,,,tää on elämää
ja tulisielun tunteet
kun pääsee roihuun,,,,,
,,,,,,,,,,,
,,,,,
,,niin,,,,,,,
,,,,,,,
,,tulta,,,,,,,,,
,,,,,tulta,,,,
,,,,,,,
,,uamusta on ollunna
siel viileetä,,,
,,,,,mut varmasti sit
päivän mittaan
lämmennyt vai mitä?,,
,,,,,,,,,,,,,
,,,täällä todella kuuma päivä
varmasti oli lähempänä 30,,,,
,,,,,,,,,,
,,ihanaa,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,
,,,nautitaan helteistä ja
elämästä,,,,,
,,,,rakastetaan~~
,,,kiitos käynnistäs
arkillani,,,,,,,
,,,,,hyvää yötä rakas
Liiskukkanen*:)))))
- kaaru
johan yö on villinyt
ja makean runon olet
saanut siitä:)))- Yölintu**
,,tulisivellin se tarttui
käteen,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,
,,odotusta,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,
,,,kaunis kiitos
käynnistäs
ja hyvää yötä :)))
Jos olisin ollut ujoa laatua, olisin
laittanut silmäni kiinni jossain kohtaa,
vaan onneksi en ole:DDD
Ja mitä et kertonut..loput kuvittelin:)
Mää pirin tästä!- Yölintu**
,,,,,,,,,
,,,oot
,,mahoton likka,,,
,,,,,,,,,,,
,,,,,
,,*saimaan hotti*,,*wirn*
,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,
,,oikeesti
oon strippaillut tän
musiikin tahdissa,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,ja haluaisin vietellä,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,hänet,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,ajatuksilla luomme
tulevaisuuden,,,,,,,,
,,,,,,,,,
,,ajatellaan hot* ja yms.,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,sulosii
,,,
,,,,sulosii mammusii
,,,,
,,,,:)))))))))))))))))))))))ai niin nöyrä kiitos**
Sinä saat sanat soimaan
rakkauden sävelillä
kuin lähenevää tai olevaa
keski-iän vapautta
- mutta huolehdi ja pidä
huoli,että se tapahtuu
Rakas Ystävä Hyvä
Sinun ehdoilla.
Minä seuraan lentoasi
nyt kun
Kalmiston ovi on kiinni.
Rakasta tätä Päivääsi
kuin itseäsi.- Yölintu**
"Rakasta tätä Päivääsi
kuin itseäsi.",,,
,,,kauniisti ja
niin lempeästi sanana,,,
,,,,,,,,,
,,kuinka tärkeää
se onkaan olla lempeä
itselle,,rakastaa,
hyväksyy itsensä,
arvostaa, eikä anna kenenkään
enää kävellä yli
tämän hentoisen kesäheinän
(en ole sama kesäheinä,
joka tääl kirj.,runoja),,,
,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,
,,,,,,,seuraten lentoa,
mutta,,,
miten ois runoystävän
mukana yölennolle?
,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,
,,,,keski-iän vapautta,,
,,,,,,,,,,,
,,hhmmmm,,olen kahlitsematon
kuin kesätuuli,,,,,,,
,,,,,,,,,,,
,,,
,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,
,,mukavan leppoisaa
lauantai-illan
ehtoota,,,,,,
,,,,,,,,,:))))))))))))))))))))) Yölintu** kirjoitti:
"Rakasta tätä Päivääsi
kuin itseäsi.",,,
,,,kauniisti ja
niin lempeästi sanana,,,
,,,,,,,,,
,,kuinka tärkeää
se onkaan olla lempeä
itselle,,rakastaa,
hyväksyy itsensä,
arvostaa, eikä anna kenenkään
enää kävellä yli
tämän hentoisen kesäheinän
(en ole sama kesäheinä,
joka tääl kirj.,runoja),,,
,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,
,,,,,,,seuraten lentoa,
mutta,,,
miten ois runoystävän
mukana yölennolle?
,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,
,,,,keski-iän vapautta,,
,,,,,,,,,,,
,,hhmmmm,,olen kahlitsematon
kuin kesätuuli,,,,,,,
,,,,,,,,,,,
,,,
,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,
,,mukavan leppoisaa
lauantai-illan
ehtoota,,,,,,
,,,,,,,,,:)))))))))))))))))))))Me tapaamme vielä
jossain
joskus
missä
milloin
miksi
Elämä on haaste,olkoot
tilanne
olosuhteet
sitten mitkä tahansa.
Lintuparven kaksi
sirittäjää tahoillaan.
- laudi**
...ja meno sen kuin paranee..:)...
Se tuo kuu-ukkokin tekee kepposia...strippaus lie osa niitä..
Nämä villasukat tuskin aiheuttavat kenessäkään kihelmöintiä, mutta lämpimät ne ovat :) Strippaus..jaa-a..flanellipaidassa ja villasukat jalassa..:/ Ei onnistu yölintu.
*vetää shaalia tiukemmin ympärille*- Yölintu**
,,iloista ehtoota täältä
jostain päin kaunista suomen maata,,,
,,,,,,,,,,,,,
,,kuuhulluus>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>*hottia*
,,,,,,
,,
kaunis kiitos
kaikesta,,,suloinen ystävä,,,
,,,,,,,,oot rakas,,
,,luin sen kirjeesi
ja kyynel vieri poskelle,,,,,,,
,,,,,vastaan, kun kerkeän,,,
ihanaa,,nää helteet,,rantsulla ollunna taas,,
,,,ruskea ku papu,,
,,,,,*hottia*
,,,,,,,,
,,lempeitä tuulia yön aalloille,,,
,,,,,,,,,,
http://www.youtube.com/watch?v=J7iJao8pAjA - laudi**
Yölintu** kirjoitti:
,,iloista ehtoota täältä
jostain päin kaunista suomen maata,,,
,,,,,,,,,,,,,
,,kuuhulluus>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>*hottia*
,,,,,,
,,
kaunis kiitos
kaikesta,,,suloinen ystävä,,,
,,,,,,,,oot rakas,,
,,luin sen kirjeesi
ja kyynel vieri poskelle,,,,,,,
,,,,,vastaan, kun kerkeän,,,
ihanaa,,nää helteet,,rantsulla ollunna taas,,
,,,ruskea ku papu,,
,,,,,*hottia*
,,,,,,,,
,,lempeitä tuulia yön aalloille,,,
,,,,,,,,,,
http://www.youtube.com/watch?v=J7iJao8pAjA:)))))))))))...pidähän huolta ettet polta itseäsi..siellä rantsulla :))))))))
Ei ole herkkua olla töissä näillä helteillä :(
..kävin jo ajamassakin töitten jälkeen..oli pakko saada tuulettaa päätä :)
juu vastaile kun ehdit..täällähän minä.
- Minänoita
Hyvän huomenen
toivotus sinulle
sinne villin
aamusävelen tahdissa :)
Runostasi pidin! - Kyllä on
kuumaa kamaa.. :)
En voi lykätä rakkauttani toiselle vuosisadalle
En voi
vaikka huuto tukehtuisi kurkussa
vaikka viha räjähtäisi ja palaisi harmaiden vuorien päälle
ei voi lykätä tätä halausta
jolla on kaksi puolta
rakkaus ja viha.
En voi lykätä rakkauttani
vaikka yö painaisi vuosisatoja selässäni
En voi lykätä elämääni toiselle vuosisadalle
ei rakkauttani
ei vapauden huutoani
ei huutoa joka lähtee sydämestäni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592