muovia kerätä? Styroxia käytetän pakkausmateriaalina, mutta sitä ei kerätä missään. Sama koskee muoveja.
Vastaukset 4
- Kierrättäjä1
Ainakin täällä Vestian alueella on muoveille omat pöntöt ja sinne saa viedä kaikki styroxit ja muovit yms.
Se riippuu, miten jätehuolto toimii.. Laita palautetta paikalliselle jätehuollolle. - enää ja vielä
PVC-muovi ei ole kierrätyskelpoista, muut muovi esim. styrox (=polystyreeni=muovi) ovat.
Muovijäte kerätään energiajakeeseen. Jos sitä ei kerätä, niin sitten muovit laitataan sekajätteeseen.
Nykyään energiajaetta ei paljoa kerätä, johtuen siitä, että sen polttamiseen soveltuvia laitoksia ei juuri ole (vielä),- meidän paikkakunnallamme
on polttolaitos, joka voi polttaa styroxia. Sitä ei kuitenkaan kerätä jostain syystä. Muovihan on öljyyn verrrattava polttoaine.
- öljystä
meidän paikkakunnallamme kirjoitti:
on polttolaitos, joka voi polttaa styroxia. Sitä ei kuitenkaan kerätä jostain syystä. Muovihan on öljyyn verrrattava polttoaine.
Syy on valitettavan yksinkertainen. Jälleen kerran saadaan öljyherrat keräämään potin itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459