Todella hyvä huvipuisto & elmyspuisto on Europa park (www.europapark.de ). Tarjolla jokaiselle jotakin. Alue on laaja ja todella laadukkaasti tehty. Suosittelen !
Europa park
4
2007
Vastaukset
- käydä
Oltiin siellä muutama vuosi sitten. Mentiin kesäkuun alkupuolella joku arkipäivä ja aamupäivän aikana sisään. Jonot oli korkeintaan 10-minuuttisia.
Kaveriperhe oli joskus heinäkuussa, jonot oli tunnin mittaisia. - Smurf4
kertokaapas lisää..olisin menossa elokuun lopussa.
Minne lentokentälle pitää lentää, meneekö lentokentältä kuljetus, kauanko matka kestää, paljonko maksaa jne.. parhaimpia puistoja mitä tiedän!mutta keskikesällä oli jonot muutamiin laitteisiin 2-3 tuntia joten keskikesä huono ajoitus.toinen hyvä puisto on heidepark missä on mm. maailman korkein puuvuoristorata.
- käynyt
Minäkin suosittelen tätä puistoa. On varmasti jokaiselle jotakin. Hurjia härveleitä niistä pitäville ja todella kivasti rakennettu puisto, jossa riittää paljon katseltavaa, jos ei härveleistä perusta. Tekemistä ja kokemista löytyy taatusti pienille ja isoille lapsille, aikuisetkin viihtyy vallan mainiosti. Eikä muuten ole hintatasoltakaan hirvittävän kallis moneen muuhun verrattuna!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823283
- 922965
- 532232
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201665- 191594
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..101538Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221428Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61368Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131361Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351335