Millä rv pahoinvointi loppui?

Bumble-B

Iltani iloksi ja ajankuluksi ajattelin kysäistä, että te joilla pahoinvointia on ollut, niin millä viikolla huomasitte pahoinvoinnin selkeästi helpottaneen tai loppuneen kokonaan?

Yleensähän puhutaan että ekan kolmanneksen jälkeen helpottaa, toisilla voi jatkua pitempään, mutta olis kiva kuulla ihan konkreettisesti millä viikoilla. Itsellä menossa nyt rv8 2 ja pahoinvoinnin helpottamista ei varmasti ole odotettavissa vielä ainakaan muutamaan viikkoon.

15

9588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mammuli08

itsellä pahoinvointi loppui tuossa rv12

mutta nyt rv20 se tuli takaisin. mutta katosi kokonaan raskauden edetessä loppuaan

• menee

viikko 34 menossa eikä ole viel loppunu kokonaan, helpottanut hiukan =) Mut joillakin se menee näin mut sanotaan et viikoilla 12-16

• rv14

Pahinta minulla oli viikot 7-9, sen jälkeen jatkuva etominen helpotti,mutta jatkui silti, viikolla 12 huomasin helpottavan enemmän. Nyt on päiviä kun ei ole mitään, mutta toisinaan vähän.

• loppui

viikolla 10, eikä ole tullu sen jälkeen takasin...

• Zed
        loppui kirjoitti:

viikolla 10, eikä ole tullu sen jälkeen takasin...

mutta mulla alkoi rv 8 ja loppui rv 30..vieläkin välillä etova olo, nyt rv 39. Mut yleensähän se helpottaa ensimmäisen kolmanneksen jälkeen.

• äiti 20v.

esikoisesta oksentelin vielä puolenvälin aikaan, sitten sen jälkeen se alkoi loppumaan. toisesta en oksennellut kun sillon tällön ja alkoi vähenemäänn rv 15.

• mamma2 myös

Esikoisesta 3kk jälkeen. Vain keinunta kuin vesillä jäi pidemmäksi aikaa. Kakkosesta viikolla 30 ja alkoi uudestaan viikolla 36:)

• kokemusta..

1. alkoi viikolla 7 ja loppui viikolla 14. Pahoinvointi oli koko ajan jatkuvaa etovaa oloa, syöminen helpotti ja kiloja kertyi =)

2. alkoi viikolla 5 ennen testiä ja jatkui voimakkaana etomisena erityisesti iltapäivä ja iltapainotteisesti viikolle 15 ja loppui lähes kokonaan viikolla 18. Viikolla 25 tuli takaisin hiljaisesti taustalle häiritsemään. Syöminen lisäsi pahoinvointia.

3. alkoi viikolla 7 ja loppui viikolla 16. Tässä raskaudessa oli paljon lievempää ja voimakasta pahaa oloa oli vain kolmisen viikkoa 9-12 viikot. Syöminen oksetti eikä kiloja ole kertynyt.

Onneksi olkoon pahasta olosta, se on hyvä merkki! Vaikkakin kurjaa...

• Sone

Rv 15 helpotti minulla pahoinvointi. Ei miulla ollut oksentelua juuri ollenkaan, mutta tosi paha olo kuitenkin koko ajan, ja maha oli ihan älyttömän kipeä ja suolisto! Pahoinvointi ajottui iltaan onneksi, ei tarvinnut töissä olla niin tuskissaan.

• Eija899

Loppui pahoinvointi vasta rv 16 4 että voi kestää vielä tosiaanki ihan muutaman viikon. Ja se on yksilöllistä koska loppuu

• Ansuska

Mulla loppui pahoinvointi kuin seinään 7.viikolla, sitä "iloa" kesti melkein pari viikkoa, kunnes se alkoi uudestaan, ja hiipui pikkuhiljaa 14.viikolle asti. Sen jälkeen ei ole vaivannut mitenkään. Mutta ihan yksilöllistähän tuo on.

Onnea sulle raskauteen ja voimia jaksaa pahoinvoivana mahdolliset kovat helteet, paljon vaan tuoreita hedelmiä ja kasviksia naamaan, niin helpotti ainakin mulla =)

• mammuli80

Mulla alkoi rv:lla 8 ja loppui rv:lla 15. Nyt menossa rv 20, ja vieläkin aamulla aikaisin, kun kävelee töihin väsyneenä voi tulla yökkökohtauksia. Kuitenkin vain kerran olen oksentanut, mutta todella paha olo oli rv:lle 15 asti. Vatsa toimi tuolloin todella tehokkaasti. En ollut kuitenkaan töistä pois pahoinvoinnin vuoksi, mutta huimauksen ja heikotuksen vuoksi olen kyllä ollut.

• meni niin

että viikot 6-9 oli kamalimmat, sitte yhtäkkiä vaan yks aamu huomasin että ei oo ollenkaan huono olo tai heikota, ja viikot oli 9 jotain. Huolestuin ihan hirveesti, oli ehkä 3 päivää täysin oireetonta, tissikipuki hävis. mut sit se pahoinvointi palas, tosin lievempänä ku aikasemmin oli ollu ja se sit lähti helpottaa joskus viikolla 13 . Eli joskus neljännellä kuulla aloin päästä siitä sillee että syömisellä helpotti. Vieläkin (19 ) välillä kuvottaa, ja aina jos maha pääsee liian tyhjäks.

Tsemppiä raskauteen!!

• loppui

kun viikkoja tuli täyteen 8! Alkoi heti miten ku sain tietää odottavani ja sen parisen viikkoa kesti. Ei sen tarvitse kestää pitkään... esikoisesta mulla kesti rvk 15 asti... nyt pääsin helpolla tän kolmannen kans ;)

• Jihuuu

15. raskausviikolla yhtäkkiä loppui.

Esikoisesta kesti vähän lyhyempään ja olikin lievempää.

Nyt loppuraskaudessa taas etoo herkästi, mutta johtuu siitä kun vauva painaa mahalaukkua..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      86
      6338
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3160
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1716
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe