Raitis sunnuntai tänään.
Vastaukset 7
Raittiina.
- Spriten voimalla
Heräsin puolisen tuntia sitten - raittiina edelleen.
Pa.pio ja frans-herman taitavat nyt vedellä sikeitä, vaikka ovatkin olleet varsin aikaisin liikkeellä :))))
Terveisiä myös Enzianille. Spriteä on vielä kaksi 1,5 litran pulloa jääkaapissa eikä maistu pissille. Sittistä join pikkiriikkisen välillä :)- Kukkakeiju
Aurinkoista raitista Sunnuntaiaamua!
- Enzian
ja raittiina ollaan urheasti vaikka olo ei ole kaksinen! Mutta eiköhän tämä tästä vielä iloksi muutu. Terkut Spriten voimalle ;-), olet sä sitä Spriteä jo aika kauan litkinytkin..
- Eeva-Leena
nestehukka vaanii ja aurinko polttaa. Minä menen maauimalaan polskuttelemaan. Raittiina olen pysynyt. Kävin eilen terassilla kuuntelemassa paikallista bändiä ja sokeritonta Spriteä join tuopillisen. Jatketaan alkoholitonta linjaa.
Helle ja alkoholi on muuten huono yhdistelmä...
Raitista sunnuntaita kaikille - johnny boy
miten nopeasti viikonloput kuluukaan nyt jo sunnuntai, tästäkin huolimatta raittiina meni ja ilman röökiä. vaikka perjantaina koettelikin pahemman kerran, tein sen verran radikaalimman ratkaisun että ostin evästä tarpeeksi ja pakkasin virvelit teltan yms. autoon, keula kohti luonnonrauhaa. kalaa tuli ja kantarelleja, parasta kaikessa oli ainakin stressivapaa ja hyvin levätty viikonloppu.
oikeassa olet pörri.1 aamulla on kiva herätä kun ei vanha viina ja tupakki maistu suussa.
niin ja kyllä se paras kahvi valmistuu nuotiolla!
tsemppiä kaikille ja raitista loppupäivää.- juoppotrolli
Hyvä ja raitis sunnuntai mullakin takana.Voimia kaikille uuteen viikkoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1591276
- 1121019
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen35768Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53726Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.8709- 70678
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää50652- 65621
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23591Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?67568