Bayer Schering Pharma Oy

Ninnigirl-82

Onko tietoa paikan palkoista tuotannon puolelta? Kiitokset etukäteen :))

20

9685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerrasaan ällistynyt

      Kaikkea sitä tulee mieleenkin keskustelupalstalla kysyä. Nyt jään mielenkiinnolla odottamaan vastauksia.

    • mutta ei kummosia

      Ei ole mitään tarkkaa tietoa, mutta ainakin toimihenkilöpuolella maksetaan "tavallista" palkkaa. Uskoisin että tuotannon puollella maksetaan samanlaista palkkaa kuin missä tahansa suuressa yhtiössä.

    • kuulopuheita

      peruspalkka ei kovin suuri, mutta lisät nostaa aika kivasti...päälle parin tonnin.

    • työntekijä_

      tuotannon puolel noin 2200 kuussa ennen veroja....

      • vanhempaa naista

        töihin, vai onko siellä kaikki nuoria? Mitkä on pätevyysvaatimukset siellä? kiitos etukäteen jos vaivaudut kertomaan :)


      • paikkoja naisille?

        Onko hommia myös naisille?


      • ei ole
        paikkoja naisille? kirjoitti:

        Onko hommia myös naisille?

        työtä naisille ja varsinkaan vanhemmille naisille ;( Nuoria komeita, salskeita miehiä varmaan suosivat.


      • vain miehille
        ei ole kirjoitti:

        työtä naisille ja varsinkaan vanhemmille naisille ;( Nuoria komeita, salskeita miehiä varmaan suosivat.

        ..työ painottuu koneen valvontaan. Työ on kevyttä puhdastilatyötä..

        Näin mol kertoo tehtävästä.


      • 2 200 e/kk?
        vain miehille kirjoitti:

        ..työ painottuu koneen valvontaan. Työ on kevyttä puhdastilatyötä..

        Näin mol kertoo tehtävästä.

        Onks tietoo?


      • asiasta tietävä
        2 200 e/kk? kirjoitti:

        Onks tietoo?

        töihin otetaan kaikenikäisiä, niin naisia kuin miehiäkin,tuo 2200e palkka on kesketyvässä kahdessa vuorossa, koneenhoitajien hommat lähinnä kesketymättömässä kolmessa vuorossa, lisät nostaa tietty palkkaa...


      • bayer1
        asiasta tietävä kirjoitti:

        töihin otetaan kaikenikäisiä, niin naisia kuin miehiäkin,tuo 2200e palkka on kesketyvässä kahdessa vuorossa, koneenhoitajien hommat lähinnä kesketymättömässä kolmessa vuorossa, lisät nostaa tietty palkkaa...

        Onko tietoa päivitetyistä tuotantotekijän tai varastotyöntekijän palkoista? Hakevat nyt lisää tekijöitä. Onko sujuva suomenkieli pakollista?


      • 5600 e/kk
        bayer1 kirjoitti:

        Onko tietoa päivitetyistä tuotantotekijän tai varastotyöntekijän palkoista? Hakevat nyt lisää tekijöitä. Onko sujuva suomenkieli pakollista?

        On varmaan sujuva suomenkieli pakollista. Onkohan tuo niin, että kyseinen firma hakee joihinkin tuotantopiikkeihin (hormoniehkäisimiä) väkeä tasaisin väliajoin.

        Valituiksi tietenkin tulevat nuoret, mitä todennäköisimmin viime kevään ylioppilaat. Turha vanhempana ja etenkin työttömänä hakea, niin kuin mihinkään muuhunkaan Turun seudulla! Ihme tyyppejä nämä turkulaiset rekrytoijat - mutta toisaalta onhan se niinkin, että nuoret on nättejä ja niitten juttuja on kiva kuunnella.

        Tässä oli pari kuukautta sitten edellisen kerran Bayerin ilmoitus.

        Niin, että sen kun laitat sinne sähköisen hakemuksen, kyllä ne palkka-asiat selviää sitten kun ja jos pääset haastatteluun.

        Mikset kehtaa soittaa sinne, oli kai siinä Bayerin ilmoituksessa jonkun puhelinnumero?


      • mies muistiin.
        5600 e/kk kirjoitti:

        On varmaan sujuva suomenkieli pakollista. Onkohan tuo niin, että kyseinen firma hakee joihinkin tuotantopiikkeihin (hormoniehkäisimiä) väkeä tasaisin väliajoin.

        Valituiksi tietenkin tulevat nuoret, mitä todennäköisimmin viime kevään ylioppilaat. Turha vanhempana ja etenkin työttömänä hakea, niin kuin mihinkään muuhunkaan Turun seudulla! Ihme tyyppejä nämä turkulaiset rekrytoijat - mutta toisaalta onhan se niinkin, että nuoret on nättejä ja niitten juttuja on kiva kuunnella.

        Tässä oli pari kuukautta sitten edellisen kerran Bayerin ilmoitus.

        Niin, että sen kun laitat sinne sähköisen hakemuksen, kyllä ne palkka-asiat selviää sitten kun ja jos pääset haastatteluun.

        Mikset kehtaa soittaa sinne, oli kai siinä Bayerin ilmoituksessa jonkun puhelinnumero?

        Voi olla että vain soittajat pääsevätkin valintatesteihin. Siellähän testataan sorminäppäryys valintakokeissa.

        ensimmäisen kerran kun hain sähköisellä lomakkeella vastaavan ilmoituksen perusteella, mitä nyt on mol.fi:ssä, sain kyllä vastauksen sähköisesti. Toisella kertaa ei tullut minkäänmoista vastausta. En ole soittanut. Toisaalta asun paikassa, josta ei ihan ole bussiyhteyksiä tehtaan suuntaan, joten vuorotyö ei sitten niin olisi natsannutkaan. Ja ilmoituksessa lukee muuten, että vastaavasta tehtävästä kokemus eduksi. Eli onkohan niin, että nämä paikat ovat määräaikaisia, ja kun loppuu niin ulos, mutta parin kuukauden päästä voi olla tarvetta uudelleen, ja samat pääsevät, jos vaan hakevat.


    • Kokesmusta on!

      Turha hakea!

      Eivät viitsi edes ilmoittaa, että ei kiitos tällä kertaa!

      Todella epäkunnioittavaa ja -arvostavaa työnhakijaa kohtaan!

    • epäreilua

      Miten se on niin vaikeeta kertoa työpaikkailmoituksessa paljonko työstä maksetaan palkaa?

      Työtähän tehdään juurikin sen palkan vuoksi.

      • Bayerille töihin

        Kannattaa soittaa ja kysellä tarkemmin hakuprosessista, itse työstä ja palkkauksesta. Kyllä sinne otetaan myös jo iäkkäämpää väkeä. Jos läpäisee haastattelun, näppäryystestin ja melko tiukan terveystarkastuksen pääsee töihin vaikka ei suomen kieli olisikaan ihan täydellistä.


    • Älvänö känni

      Ei siellä mit''n kunnon liksaa saa mutta paljon erilaisia mömmöjä taskuihin ja iltasella torille myymään...

    • utelijas4

      Mitä ne siellä terveystarkistuksessa katsoo jos on tiukka tarkistus.
      Lähinä mikä on este että sinne ei pääse töihin?

    • työnhakija_007

      Tuotannon puolella on elintarvikealan tes, luokka 2. Tuntipalkka on siinä reilu 10 € ilta-/yölisät, voi myös saada jotain tuotantopalkkiotakin. Terveystarkastuksessa tarkistetaan kuulo, näkö, ryhti, liikkuvuus yms. ja otetaan verikoe.

      • Anonyymi

        Mitenköhän varaston puolella?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1049
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      161
      743
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      557
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe