Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Roikkuva Härkämies?

Jo mulle riittää!!!

Onko muilla naisilla ongelmia?pois potkaistun härkämiehen kanssa,soittelee,viestittelee,tulee jopa 2kertaa viikos kytsii onko mulla jo muita miehiä.Itse aiheutti eron huoraamalla ja valehtelemalla vähän joka asiassa,oli hänessä koki paljon hyviäkin puolia,en kai mä muuten hänen kanssaan olisi ollut yhdessä neljättä vuotta.Tästä(ukon lempuista)on kohta 2kk,eikä vieläkään ole saanut omaa asuntoa,majailee kavereidensa luona missä milloinkin??Osaakohan hän päästää musta koskaan irti,vaikka naisia kuuluu olevan tarjolla kuinka ja paljon,mitä v..tuu se mua vaanii??

6

1779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä!

      Mies asensi alkukesästä rekkitangon. Siinä on sitten roikkunut koko kesän. Arvaa kypsyttääkö?

      • söpötti1

        Ookko sää sitonut sen ukon siihen rekkitankoon,onko löysäs vai kirees silmukas,voi vitsi,kun sain hyvät naurut.tv. ap.


      • roikkumaan rekissä

        Lihava Härkä ei pysty roikkumaan rekissä.


      • ole roikkumatta
        roikkumaan rekissä kirjoitti:

        Lihava Härkä ei pysty roikkumaan rekissä.

        jos oot läski ja et pysty! Kuka käskee?


    • Härkätär

      en tiedä onko juttusi tottavai tarua, mutta kyllä härkä on roikkuva. Minun miesystäväni on härkä ja roikkuu eXässää, vaikka on jo montavuotta sitten eronnut, minä olen härkä ja roikun hänessä,miesystävässäni, enkä osaa laskee irti,, AAAAPPUUUAAAA!!!

    • cauris

      Ihan ensialkuun neuvoisin ottamaan etäisyyttä. Eli ei vastausta puheluihin/tekstareihin ja ilmoitat nätisti, että et pysty jatkamaan elämääsi jos hän on siinä jatkuvasti osallisena omalla tavallaan. Härkämies omistaa naisensa ja kun tämä on vapaana, sitä kiinnostavammaksi tämä tulee, eli hän haluaa saalistaa. Koska sinä olit se jättäjä, sitä kovemmin hän on perässäsi. Halusit selvästi jotakin muuta elämääsi, joten jätä hänet varjoon äläkä ota kontaktia. Se kestää aikansa, koska hän ei halua sinua toisten miesten kanssa ajatellakaan ja hänen mielikuvituksensa vaan lyö pökköä pesään. Puheet siitä kuinka hänellä olisi paljon naisia, ovat epätoivoisia yrityksiä saada sinut mustasukkaiseksi. Jos sellaisia on, ei hän heistä välitä vaan sinusta. Miehen elämä on nyt ihan sekaisin ja sydän särkynyt, juuri näin toimii satutettu härkämies. He kun eivät aina osaa ajatella omaa osuuttaan asioissa.

      Joten kylmän viileästi välit poikki, jos sitä todella tahdot. Härän kanssa suhteessa ollut ei voi olla optimaalisesti tämän ystävä muutamaan vuoteen, koska tunteet ovat liian pinnassa. Jos päästät häntä lähellesi kun hän latelee lorujaan, päädytte ennen pitkää sänkyyn. Hän haluaa tietää oletko hänessä enää kiinni millään tavalla. Joten kontakti poikki sanon minä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe