Jos kerta puolet eroaa

ihme pellelyä

Jos kerta puolet eroaa, niin kantsiiko mennä ollenkaan naimisiin? Mitä järkee on vaihtaa nimeä vähän välii??? Ihme pelleilyä


nimileikki

9

1085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 25v

      jos sitä ei tavoittele. Jopa puolet naimisiin menneistä pysyy yhdessä ja näistä suurin osa on onnellisia parisuhteessaan. Itse ainakin haluan ottaa päämääräkseni kuulua tähän porukkaan, tee sinä mitä haluat.

      • Kuule, onni tulee

        jos on tullakseen. Teko-onnellisuus on asia erikseen.


      • Nainen 25v
        Kuule, onni tulee kirjoitti:

        jos on tullakseen. Teko-onnellisuus on asia erikseen.

        Itse en ainakaan ole teko-onnellinen, joten jätän katkeran kommenttisi omaan arvoonsa. Pessimismi tuo varmasti elämääsi vielä runsaasti onnea! Sillä välin minä keskityn nauttimaan omasta parisuhteestani ;)


      • Nauti rauhassa
        Nainen 25v kirjoitti:

        Itse en ainakaan ole teko-onnellinen, joten jätän katkeran kommenttisi omaan arvoonsa. Pessimismi tuo varmasti elämääsi vielä runsaasti onnea! Sillä välin minä keskityn nauttimaan omasta parisuhteestani ;)

        mutta älä minusta väännä katkeraa, jos kommentoin tosiasiaa.
        Ihan onnellisena ja tyytyväisenä tässä omassa elämässäni kuule elelen.
        Mistä sait päähäsi että mulla olis onneton parisuhde meneillään tai takanapäin?
        Kumma tyyppi!


    • myy77

      Siksi, että haluaa kuulua siihen 50% joka pysyy naimisissa. Itse olen eronnut, mutta menen vielä nykyisen kultani kanssa vihille joku päivä enkä anna periksi.

    • Tyttönimi - miehen nimi - t...

      Eihän sitä nimeä tarvitse vaihtaa vaikka naimisiin menisikin, en ainakaan itse toista kertaa sitä virhettä tekisi.

      • Alrededor

        Itse pidän omasta nimestäni, mutta ei kukaan halua sitä vaihdettavankaan.


    • jugh

      Ja niistä 3/5 todella paljon liian heppoisin perustein. Avioliitto/parisuhde vaatii työtä. Erottiinko ennen näin paljon? No ei... Nykyään on niin helppoa yrittää vaan vaihtaa ja vaihtaa ja etsiä sitä "täydellistä" kumppania. Väkivalta ja uskotttomuus ovat sitten asiat erikseen..

    • Luovuttanut jo

      Noin tuo mun miekkonenkin ajatellut siitä, että seurustelun sijaan olisimme toistemme puolisoita. Ja juuri tuo ajattelu, jossa avioliiton sijaan ajatellaan niitä 50%, jotka eivät liitossa osaa elää , on saanut mut ajattelemaan miehen tahtomista asioista samoin; Miksi mitään lasta nyt yritettäisiin, koska kuitenkin erotaan ja tullaan YH:ksi. Miksi asutaan saman katon alla, kun jokatapauksessa tästä erotaan eri teille. Miksi ostaa isompaa asuntoa, kun tulevaisuudessa kuitenkin kamppaillaan niistäkin rahoista. Miksi harrastaa seksiä, kun sekin alkaa tulevaisuudessa maistumaan puulta. Miksi sanoa enää rakastan, koska eihän niin varmaankaan tulevaisuudessa ole. Miksei jo edeltä laitettais pillejä pussiin ja erottais, koska jokatapauksessa a) lakataan rakastamasta b) aletaan käymään vieraissa c) jompi kumpi kuolee jossain vaiheessa. Mitä järkeä.

      Mitä järkeä tutustua uusiin ihmisiin, koska niiden kanssa voi joskus mennä kuitenkin sukset ristiin. Mitä järkeä kouluttautua, koska kuitenkin voi jäädä työttömäksi tai ainakin aikanaan jää eläkkeelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4172
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1642
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe