Jos kerta puolet eroaa

ihme pellelyä

Jos kerta puolet eroaa, niin kantsiiko mennä ollenkaan naimisiin? Mitä järkee on vaihtaa nimeä vähän välii??? Ihme pelleilyä

nimileikki

9

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 25v

jos sitä ei tavoittele. Jopa puolet naimisiin menneistä pysyy yhdessä ja näistä suurin osa on onnellisia parisuhteessaan. Itse ainakin haluan ottaa päämääräkseni kuulua tähän porukkaan, tee sinä mitä haluat.

• Kuule, onni tulee

jos on tullakseen. Teko-onnellisuus on asia erikseen.

• Nainen 25v
        Kuule, onni tulee kirjoitti:

jos on tullakseen. Teko-onnellisuus on asia erikseen.

Itse en ainakaan ole teko-onnellinen, joten jätän katkeran kommenttisi omaan arvoonsa. Pessimismi tuo varmasti elämääsi vielä runsaasti onnea! Sillä välin minä keskityn nauttimaan omasta parisuhteestani ;)

• Nauti rauhassa
        Nainen 25v kirjoitti:

Itse en ainakaan ole teko-onnellinen, joten jätän katkeran kommenttisi omaan arvoonsa. Pessimismi tuo varmasti elämääsi vielä runsaasti onnea! Sillä välin minä keskityn nauttimaan omasta parisuhteestani ;)

mutta älä minusta väännä katkeraa, jos kommentoin tosiasiaa.
        Ihan onnellisena ja tyytyväisenä tässä omassa elämässäni kuule elelen.
        Mistä sait päähäsi että mulla olis onneton parisuhde meneillään tai takanapäin?
        Kumma tyyppi!

• myy77

Siksi, että haluaa kuulua siihen 50% joka pysyy naimisissa. Itse olen eronnut, mutta menen vielä nykyisen kultani kanssa vihille joku päivä enkä anna periksi.

• Tyttönimi - miehen nimi - t...

Eihän sitä nimeä tarvitse vaihtaa vaikka naimisiin menisikin, en ainakaan itse toista kertaa sitä virhettä tekisi.

• Alrededor

Itse pidän omasta nimestäni, mutta ei kukaan halua sitä vaihdettavankaan.

• jugh

Ja niistä 3/5 todella paljon liian heppoisin perustein. Avioliitto/parisuhde vaatii työtä. Erottiinko ennen näin paljon? No ei... Nykyään on niin helppoa yrittää vaan vaihtaa ja vaihtaa ja etsiä sitä "täydellistä" kumppania. Väkivalta ja uskotttomuus ovat sitten asiat erikseen..

• Luovuttanut jo

Noin tuo mun miekkonenkin ajatellut siitä, että seurustelun sijaan olisimme toistemme puolisoita. Ja juuri tuo ajattelu, jossa avioliiton sijaan ajatellaan niitä 50%, jotka eivät liitossa osaa elää , on saanut mut ajattelemaan miehen tahtomista asioista samoin; Miksi mitään lasta nyt yritettäisiin, koska kuitenkin erotaan ja tullaan YH:ksi. Miksi asutaan saman katon alla, kun jokatapauksessa tästä erotaan eri teille. Miksi ostaa isompaa asuntoa, kun tulevaisuudessa kuitenkin kamppaillaan niistäkin rahoista. Miksi harrastaa seksiä, kun sekin alkaa tulevaisuudessa maistumaan puulta. Miksi sanoa enää rakastan, koska eihän niin varmaankaan tulevaisuudessa ole. Miksei jo edeltä laitettais pillejä pussiin ja erottais, koska jokatapauksessa a) lakataan rakastamasta b) aletaan käymään vieraissa c) jompi kumpi kuolee jossain vaiheessa. Mitä järkeä.

Mitä järkeä tutustua uusiin ihmisiin, koska niiden kanssa voi joskus mennä kuitenkin sukset ristiin. Mitä järkeä kouluttautua, koska kuitenkin voi jäädä työttömäksi tai ainakin aikanaan jää eläkkeelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      46
      4149
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      154
      3881
    3. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      79
      3676
    4. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      171
      3208
    5. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      2723
    6. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      37
      2514
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      262
      2375
    8. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      129
      2117
    9. Mulle riittäisi halaukset

Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      43