Hei.
Tänne ajattelin laittaa kyselyn kun äipillä nuita voi olla käytössä.
Eli olen suunnitellut saumurin ostoa,en vain halua sijoittaa siihen ihan hirveästi rahaa :)
Eli lasten vaatteiden tekoa varten ja kestovaippojen,jos niitä sit vaan osaan ommella :)
Tavallinen ompelukone on.jonkinlainen,mutta saumurin tarvitsisin kaveriksi.
Eli kokekumuksia tuosta Eva Harmony 9102D -saumurista ja sit jos on seuraavista kans
singer 14 sh 754 ja
Brother, M1034D saumauskone
Elna 344
Tuo eva mulla kaikista eniten kiinnostaa koska se sattuisi hyvään hintaluokkaan.Ja tuo elna on sen kanssa samaa hintaluokkaa.
Kiitos kaikille jo etukäteen jo kehtaatte laittaa kokemuksia,lähinnä siitä että miten kestää ja onko säädöt hyvät.
Eva Harmony 9102D -saumuri
Nasuliini 83
2
2910
Vastaukset
- nasuliini 83
Kukaanko ei tosiaan omista saumuria???
Eikö kellään ole kokemusta.
No täytynee vaihtaa sivustoa. - opelee paljon
Sanoisin suoraan että ( mulla sis on toi Evan kyseinen kone) ÄLÄ OSTA! Eva on äänekäs ja ruoska. Sen säätäminen on tähtitiedettä koska siitä ei saa ns.täydellistä saumaa mitenkään. Mulla on parilla kaverilla kanssa innokkaana halpis ostoksena sama kone ja täysin samat ongelmat toistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628