Itsellä löytyy risteilylahjakortti Tallink Galaxylle (eli helsinki-tallinna-helsinki) ja kun ei tallinkin asiakaspalvelusta ole kuulunut mitään niin kysyn täällä. Käykö tuo lahjakortti viikonloppuristeilyille kun lapussa ilmoitetaan että "ei erikoislähdoille" ja toinen että onko sillä väliä vaikka kortti on Galaxylle ja reitille (Hel-Tall-Hel) niin käykö tuo tälle baltic princess laivalle, vai onko kortti kelvoton?
risteilylahjakortti
8
1295
Vastaukset
- poikenneet
kai siinä jokin aikaraja on, helpointa voisi olla soittaa tallinkille.
- ............
että mitkä päivät käypi? yleensä noissa lahjakoretissa lukee että esim su-ke lähdöille tai la-pe yms.. Jos siinä tuotetunnus, niin netistä katsomalla ja varaamalla selvii että mille päivillä käy kun kokeilet eri päiviä.
Ja lahjakortti käy vaan sellaseen reittiin/laivaan mikä siinä merkitty. Eli tässä tapauksessa toi Galaxy vain ja ainoastaan. - taisit myöhästyä
Taisit nyt myöhästyä, eihn koko Galaxy mene edes enää Hki-Tallinna välillä. Se kulkee nykyään Turku - Tukholma.
Soita Tallinkille, sillä se selvii onko lahjakortilla enää käyttöä. - Matkustavainen
...ovat esim Asiakasomistajaristeilyt, tai GOOM-risteilyt ja muut sellaiset.
- myös..
se,laiva olla täynnä ja myymy täyte hinta tyhmä suomalinen ristely. Eik kannata antas ilmasse.
- voimassa olo päivään
Itsellä on myös lahjakortti galaxylle, mutta tallinkin mukaan voimassaolopäivä (esim 1.9) ja reitti (hel-tall-hel) ratkaisee ei laivan nimi eli galaxyn kortit käy tälle galaxyn korvanneelle laivalle.
- taas..
Vihje:jos tahtoo faktaa niin kannattaa kysyä muualta kuin suomi24:stä.
Mutta tässäpä: erikoisristeilyt selviää kun otat puhelimen kauniiseen käteen ja kysyt onko haluamallesi ajankohdalle tilaa kyseisellä lahjakortilla. Ja aivan kuten edellä mainittu erikoislähtö on erikoislähtö ei viikonloppu..
Lahjakortti ei ole kelvoton jos siinä lukee että oikeuttaa Hel-Tal risteilyyn koska risteilylaivahan siinäkin välillä kulkee.
Joten eipä valiteta siitä että laivayhtiö päästää sinut Galaxyn lahjakortilla uudempaan laivaan? - Anonyymi
Käy
Käy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437