risteilylahjakortti

ja muutama kysymys

Itsellä löytyy risteilylahjakortti Tallink Galaxylle (eli helsinki-tallinna-helsinki) ja kun ei tallinkin asiakaspalvelusta ole kuulunut mitään niin kysyn täällä. Käykö tuo lahjakortti viikonloppuristeilyille kun lapussa ilmoitetaan että "ei erikoislähdoille" ja toinen että onko sillä väliä vaikka kortti on Galaxylle ja reitille (Hel-Tall-Hel) niin käykö tuo tälle baltic princess laivalle, vai onko kortti kelvoton?

8

1295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikenneet

      kai siinä jokin aikaraja on, helpointa voisi olla soittaa tallinkille.

    • ............

      että mitkä päivät käypi? yleensä noissa lahjakoretissa lukee että esim su-ke lähdöille tai la-pe yms.. Jos siinä tuotetunnus, niin netistä katsomalla ja varaamalla selvii että mille päivillä käy kun kokeilet eri päiviä.

      Ja lahjakortti käy vaan sellaseen reittiin/laivaan mikä siinä merkitty. Eli tässä tapauksessa toi Galaxy vain ja ainoastaan.

    • taisit myöhästyä

      Taisit nyt myöhästyä, eihn koko Galaxy mene edes enää Hki-Tallinna välillä. Se kulkee nykyään Turku - Tukholma.
      Soita Tallinkille, sillä se selvii onko lahjakortilla enää käyttöä.

    • Matkustavainen

      ...ovat esim Asiakasomistajaristeilyt, tai GOOM-risteilyt ja muut sellaiset.

      • myös..

        se,laiva olla täynnä ja myymy täyte hinta tyhmä suomalinen ristely. Eik kannata antas ilmasse.


    • voimassa olo päivään

      Itsellä on myös lahjakortti galaxylle, mutta tallinkin mukaan voimassaolopäivä (esim 1.9) ja reitti (hel-tall-hel) ratkaisee ei laivan nimi eli galaxyn kortit käy tälle galaxyn korvanneelle laivalle.

    • taas..

      Vihje:jos tahtoo faktaa niin kannattaa kysyä muualta kuin suomi24:stä.
      Mutta tässäpä: erikoisristeilyt selviää kun otat puhelimen kauniiseen käteen ja kysyt onko haluamallesi ajankohdalle tilaa kyseisellä lahjakortilla. Ja aivan kuten edellä mainittu erikoislähtö on erikoislähtö ei viikonloppu..
      Lahjakortti ei ole kelvoton jos siinä lukee että oikeuttaa Hel-Tal risteilyyn koska risteilylaivahan siinäkin välillä kulkee.

      Joten eipä valiteta siitä että laivayhtiö päästää sinut Galaxyn lahjakortilla uudempaan laivaan?

    • Anonyymi

      Käy
      Käy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe