Hei kaikille kamalan häpeän tunteen kokijoille,joka osaa olla todella monille elämän-osa-alueille yltävä...Olen tosi sairaasta "perheestä" alkoholi,mielenterveys,insesti-ongelmia, nyt sitten jo isona tyttönä,yli 30 saan käsitellä näitä!SAAN! ja ei ole helppoa aina,sitä on hävenny ulkonäköänsä,kävelytyyliänsä,muotojansa,puhettansa tunteitansa,(jotka olleet kätketyt)pokerinaama,pelle,hymy,ja nuorena silmitön viha,siinä ulospäin anti koko elonsa näihin päiviin.LUOJALLE KIITOS,olen löytänyt paikkani maailmassa,näin uskon,jossa voin ja saan käsitellä asioitani laidasta laitaan ja samankokeneita löytyy pilvin pimein! Vertaistukiryhmiä on ja varsinkin holismiperheissä kasvaneille suosittelen lämpimästi,tai muutoin holistin lähellä olleen(puolison)kantsii hakee apua!!!Nyt olen uskaltanut,nauraa aidosti,itkeä ilosta aidosti,itkua surusta opettelen ja se tulee!!!hienoa!!!vihantunteet,EI.n sanominen ja puoliensa pitäminen hakusessa paljon...Mutta uskoisin jos matkani jatkuu näin saan ja uskallan tuoda julki näitäkin,toivottavasti kohtuuden rajoissa,heh!Tulin tänne tänään eka kerran,kun tunsin tänään häpeää pelkästä olemassaolostani! ja että olen avautunut, kelpaako,hyväksytäänkö ihmisenä,inhimillisenä,virheitä tekevänä...aika kova juttu... Toivon sydämestä että kaikki ketkä näitä kamalia elämän tukahduttavia tunteita näin kokee löytäisivät avun...jos joku haluu lisätietoo vertaisryhmistä,laittaa tänne viestii...vihjasen jotain.
HÄPEÄPERSOONAHÄIRIÖINEN
holistikodista
1
993
Vastaukset
- Joyce Meyerin
ohjelmiin ja kirjoihin, voit eheytyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245182
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34627- 1041409
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1471386Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121230- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.169892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61853- 37809