voihan Siiri!

Siiri oli käppäilemässä ja juoksi tuossa jalkojen juuressa. menin sitten antamaan ruokaa sille omaan laatikkoon. huutelin sitä perääni mutta sepä olikin köpötellyt muualle.
nyt sitä haettiin tunti ainakin. ihan kirjaimellisesti kissojen ja koirien kanssa.
mistään ei vaan löytynyt. lopuksi kävin laatikolla katsomassa ja sinnehhän neiti oli livahtanut. siis nukkui tyytyväisenä omassa pesässä.
tuli kuitenkin syömään. semmoinen neiti on tuo Siiri ;-)

12

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oloa leikkii siis Siili-Siiri;)) oli valinnut liian hyvän piilon ja väsyi odottelemaan löytämistä,,,joten kipitteli nukkumaan omaan yksiöönsä;))

      • tunnen sen piilot aika tarkkaan. mutta nyt onnistui huijamaan menemällä piiloon omaan pesäänsä.


    • Taitaapi olla näköjään kaikki Siiri-neidit yhtä hupaisia lajiin katsomatta ;)

      • on ainakin tämä Siiri ;-))))


    • kookoira

      ja sitä ja sen poikasia seurattu.todella suloisia otuksia.Viettää jossain meidän heinäladon tienoilla talvensa.Jauhelihaa ja vettä annettu silloin tällöin ja kerran oli tuolla tarhassa koirankipossa murkinoimassa.

      Tainnu Siiri kikattaa "piikeihinsä" aikaan saamaansa hakusessiota ja väsynyt katselee teitin juoksenteluu;)!Ja tuumannu kummaa porukkaa,otanpa nokoset,jos vaikka rauhottuvat!

      • me kanssa viime yönä nähtiin siili ulkona. kyllä niitä näkee useimminkin mutta tää oli tosi ISO.
        ensin luulin kiveksi kun oli pimeää mutta kun koirat haukku sitä niin huomasin että siilihän se olikin.
        siilit on aika kaikkiruokasia mutta raakana ei saisi antaa ei lihaa eikä kalaa. kissanruoka käy hyvin.

        en tosiaankaan ymmärrä missä välissä se kerkesi köpötellä sinne pesäänsä ;-)))
        varmaan meni sinne odottelemaan ruokaa ja kun ei heti tullutkaan niin väsähti odottelemaan.
        minusta olisi kiva jos Siiri saisi siili-vauvoja. (en vaan ole vielä perehtynyt miten niitä saataisiin aikaiseksi).


      • kookoira
        majorica kirjoitti:

        me kanssa viime yönä nähtiin siili ulkona. kyllä niitä näkee useimminkin mutta tää oli tosi ISO.
        ensin luulin kiveksi kun oli pimeää mutta kun koirat haukku sitä niin huomasin että siilihän se olikin.
        siilit on aika kaikkiruokasia mutta raakana ei saisi antaa ei lihaa eikä kalaa. kissanruoka käy hyvin.

        en tosiaankaan ymmärrä missä välissä se kerkesi köpötellä sinne pesäänsä ;-)))
        varmaan meni sinne odottelemaan ruokaa ja kun ei heti tullutkaan niin väsähti odottelemaan.
        minusta olisi kiva jos Siiri saisi siili-vauvoja. (en vaan ole vielä perehtynyt miten niitä saataisiin aikaiseksi).

        niin kun meidän kissa vanhuksellekin(21v).nyt vaan rupeet etsii sopivaa "jalostusurosta",jolla on vahva näyttö jalostuksessa;)!Ja onhan niille kai jotain näytelyitäkin,kun muillekkin pikkulemmikeille on.Mut siilit on söpöjä,kun niil ei ole sitä inho häntää!Se on mulle ainakin semmonen yökkis-juttu!


      • kookoira kirjoitti:

        niin kun meidän kissa vanhuksellekin(21v).nyt vaan rupeet etsii sopivaa "jalostusurosta",jolla on vahva näyttö jalostuksessa;)!Ja onhan niille kai jotain näytelyitäkin,kun muillekkin pikkulemmikeille on.Mut siilit on söpöjä,kun niil ei ole sitä inho häntää!Se on mulle ainakin semmonen yökkis-juttu!

        ikää. onko pysynyt terveenä?
        yhdellä naapurilla eli kissa 23-vuotiaaksi ja on vanhin kissa minkä minä olen tavannut.
        tuli kyllä melkein sokeaksi ja dementoitui viimeisinä vuosina. ei muistanut missä asui :-(

        aion alkaa kyselemään josko löytyisi urosta jostakin. en vaan ole päässyt selville milloin niillä on pariutumisaika ja mistä sen sitten tietää? pitää ottaa selville ;-)


      • kookoira
        majorica kirjoitti:

        ikää. onko pysynyt terveenä?
        yhdellä naapurilla eli kissa 23-vuotiaaksi ja on vanhin kissa minkä minä olen tavannut.
        tuli kyllä melkein sokeaksi ja dementoitui viimeisinä vuosina. ei muistanut missä asui :-(

        aion alkaa kyselemään josko löytyisi urosta jostakin. en vaan ole päässyt selville milloin niillä on pariutumisaika ja mistä sen sitten tietää? pitää ottaa selville ;-)

        tarvinnut ell käydä,tyttärensä kantaa sille hiiret!Tosi hyvä kuntoinen vielä,eikä onneksi enää matkustele maailmalla kolleja kyselemässä.Oman arvonsa tunteva,ja meidän vanhan ruunan(19v) paras kaveri,nukkuu sen boxissa yöt.Mä kerään näitä "kun kerran tulit,niin jääköön tähän" eläimiä.Toi ruuna oli nuorena sellanen kun yritin myydä niin aina tuli jotain ongelmia uudessa paikassa,siks toikin vanha konimuskaakkimus tossa elelee.

        Kohta sä oot siilikasvattaja ja teet sitä 3nenasteen kuulustelua pennunostajille,niin kuin pitääkin!


      • kookoira kirjoitti:

        tarvinnut ell käydä,tyttärensä kantaa sille hiiret!Tosi hyvä kuntoinen vielä,eikä onneksi enää matkustele maailmalla kolleja kyselemässä.Oman arvonsa tunteva,ja meidän vanhan ruunan(19v) paras kaveri,nukkuu sen boxissa yöt.Mä kerään näitä "kun kerran tulit,niin jääköön tähän" eläimiä.Toi ruuna oli nuorena sellanen kun yritin myydä niin aina tuli jotain ongelmia uudessa paikassa,siks toikin vanha konimuskaakkimus tossa elelee.

        Kohta sä oot siilikasvattaja ja teet sitä 3nenasteen kuulustelua pennunostajille,niin kuin pitääkin!

        sama juttu näitten eläinten kanssa. perhe vaan lisääntyy ;-)))


    • Terrimuori

      galleriaasi, aikamoinen farmi teillä:)

      • muutama akvaariokalakin on lisäksi.
        kissaäitiltä on jäänyt kolme pentua tänne kotiin. vanhemman niistä pelastin tekohengitysellä ja nuorin piti myös pitää elossa kun emo ei halunnut hoitaa alkuun. sillä on häntämutka. keskimmäinen on sokea toisesta silmästä. myöhemmin on tullut epilepsia. luultavasti diabetes. on kyllä ihan kunnossa.

        koirien kanssa taas kävi niin että meillä oli yksi Chihu ensin. sitten se vaikutti niin yksinäiseltä että otettiin sille kaveri. (Apollo).
        Chihu kuoli sitten ja Apollolle piti hankkia kaveri kun se oli niin masentunut. eli sitten tuli Lucky.
        kaipasin kuitenkin Chihua niin paljon että tuli sitten sekin (Humle). mutta kun Humlen en oikein uskaltanut näitten isompien kanssa kovasti remuta niin sitten sillekkin piti hankkia kaveri eli siis Nico.
        Siirin löysin sattumalta yhdestä ilmoituksesta ja en vaan voinut vastustaa. olen aina tykännyt siileistä tosi paljon.
        poika taas on aina haaveillut käärmeestä niin sai sen sitten loppujen lopuksi.

        mutta kyllä meidän eläinkiintiöon nyt täysi jollei mitään yllättävää tapahdu. Siirille on harkittu vauvoja mutta niitä ei itse pidetä (ei pidä mennä vannomaan ikinä).


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3219
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1965
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      191
      1533
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      128
      1433
    5. 80
      1095
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      255
      921
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      859
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      90
      773
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      66
      761
    Aihe