Olen deittaillut todella lyhyen aikaa vesimiesmiestä. Hän on todella charmantti mies ja vetovoimaa on välillämme. Ei ole sitoutunut elämänsä aikana vielä yhteenkään naiseen virallisesti ja ajattelen, osaakohan hän ollenkaan enää sitoutua, kun ikää on yli 50 vuotta. Miten on, kannattaako jatkaa tutustumista vai viheltää peli poikki heti kättelyssä?
Härkänainen ja vesimiesmies
6
1790
Vastaukset
- härkäparka
Voi härkä sinnuu, kun rakkaudenkaipuussa meinaat kapsahtaa ensimmäiseen, joka eteen tulee. Vesimies ei ole arvoisesi, vaan levoton seikkailija. Herkkänä härkänä kaipaat pysyvyyttä ja turvallista syliä.
- VesimiesM entinen vaimo
Härkänaiselle VesimiesM ei ole paras mahdollinen mies ehdokas, koska VesimiesM ei ole mikään kyljessä kyhjöttäjä vaan vapautta rakastava "maailmanmatkaaja". Sinulle sopii esim. KaurisM
- Nimetön
En ole ns. perinteinen härkä, kiitos lukuisten kartalla olevien tulimerkkien. En ole aina kotona viihtyvää tyyppiä ja haluan aika paljon aikaa myös itselleni. Liekö kuu jousimiehessä niin paljon vaikuttava? Olen seurustellut kaurismiesten kanssa ja yksikään niistä ei ole ollut uskollinen, vaan ovat lietsunneet pitkin ja poikin maailmoja. en tiedä, kannattaako yleensä katsoakaan horoskooppimerkkien päälle vaan sen, miten kemiat kolahtavat.
Seurustelin vesimiesM kanssa 7 vuotta. Huomasin että saan hakea hänen huomiotaan jatkuvasti, mutta samalla miehestä tuli enenmmän ja enemmän takertuvampi ja roikkuvampi. 3 vuoden jälkeen mies ei enää osannut päättää tai tehdä mitään itse. Härkä on vain liian vahva merkki Vesimiehelle. Itse ainakin kaipaan vakautta ja varmuutta, kun vesimiesM taas on kuin vuorovesi, ailahtelevainen ja muutoksia kaipaava. Itsellänikin on härän merkkiin osunut tuli ja maa merkkejä. Jos haluat itsellesi holhottavan mielummin kuin miehen, jatka suhdetta. Muuten mielipiteeni on että hankkisit vahvan toisen puolikkaan. Onnea matkaan!
- vähän ilman kokemuksia
Vesimiehen ja härän yhdistelmään vaikuttaa sukupuoli jonkin verran.
Täällä on ilmeisesti tavattu se tuulispäävesimiestyyppi. Niitä on. Mutta sitten on toinen vesimiesmiestyyppi, joka on erittäin perinteinen, konservatiivinen ja perhekeskeinen.
Noin yleisesti ottaen ymmärtääkseni härkä pitää fyysisestä läheisyydestä, tyypillinen vesimies on enemmänkin älyllinen. - koska
vesimies haluaa elää vapaana ja tapailla muita ihmisiä, myöskin naisia. Omistushaluinen härkä ei sitä kestä. Puhumattakaan jos härkänaisella sattuu vielä olemaan miespuolisia ystäviä niin vesimies mylvii selän takana vielä enemmän ja hakee parempaa naista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728