Parvekelaseista

Von Morrison

Onko kokemuksia pääkaupunkiseudulla toimivista parvkelasitusfirmoista. Kysyin hintaa puhelimessa parista paikasta, yksi oli tunnettu merkki ja hinta tuntui kalliilta, toisen tiedot sain naapurilta, oli halvempi mutta onko yhtä hyvä? Vinkkiä kaivataan. Mitä kokemuksia ja firmoja löytyy?

7

1431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuosi 1997 ja 12m pitkä

      Eli meillä on Lumon-lasit. Ne laitetiin vuonna 1997 joulukuussa, ekan kerran aukaistiin 1998 toukokuussa. Parveke on 12m pitkä.
      Maksetiin tuolloin laseista ja reunojen pellittämisestä ja sadekourusta yhteensä 100mk/metri = 1200mk. Paljon on hinnat siitä muuttuneet? mutta koskaan et saa halvalla hyvää. Panosta laatuun, siihen joka kestää.

      • on ylitse muiden

        Nika ja Lumon!


      • onko ylitse muiden
        on ylitse muiden kirjoitti:

        Nika ja Lumon!

        Tuttavani tilasi muutama vuosi sitten Lumon lasit. Oli luvattu laitettavaksi n. kahden kuukauden sisällä. Lasit ilmestyi pihalle reilussa kuukaudessa ja kun kaksi kuukautta alkoi täyttymään ja tuttavani kyselemään asennusajankohtaa, ilmoitettiin että koska on kova ruuhka asennuksessa päästään aloittamaan vasta n. kolmen viikon kuluttua. Kolme viikkoa täyttyi ja tulihan se puhelinsoittokin sieltä, seuraavana päivänä asennetaan, myyjän kanssa oli kaupan teon yhteydessä sovittu että ilmoitus tulisi ainakin viikkoa ennen. Ei siinä mitään, asioita vaan järjestelemään, että pääsee mies aamusta sisään tekemään työtään. Parveke tulikin valmiiksi muutamaa listaa lukuunottamatta mitkä käytiin laittamassa reilu viikon päästä myöhemmin. Tästä vaan vinkkinä että ei ne luvatut aikataulut ja asiat aina pidä vaikka olisikin ylitse muiden.


      • aina pidä
        onko ylitse muiden kirjoitti:

        Tuttavani tilasi muutama vuosi sitten Lumon lasit. Oli luvattu laitettavaksi n. kahden kuukauden sisällä. Lasit ilmestyi pihalle reilussa kuukaudessa ja kun kaksi kuukautta alkoi täyttymään ja tuttavani kyselemään asennusajankohtaa, ilmoitettiin että koska on kova ruuhka asennuksessa päästään aloittamaan vasta n. kolmen viikon kuluttua. Kolme viikkoa täyttyi ja tulihan se puhelinsoittokin sieltä, seuraavana päivänä asennetaan, myyjän kanssa oli kaupan teon yhteydessä sovittu että ilmoitus tulisi ainakin viikkoa ennen. Ei siinä mitään, asioita vaan järjestelemään, että pääsee mies aamusta sisään tekemään työtään. Parveke tulikin valmiiksi muutamaa listaa lukuunottamatta mitkä käytiin laittamassa reilu viikon päästä myöhemmin. Tästä vaan vinkkinä että ei ne luvatut aikataulut ja asiat aina pidä vaikka olisikin ylitse muiden.

        Minulla on toinen esimerkki.
        Asiakas tilasi Nikat.
        Toimitusaika oli 6 viikkoa.
        Kamppeet tuli neljässä viikossa.
        Asiakkaalle ei sopinut tehdä asennusta heti vaan vasta viikon kuluttua.

        Asentaja nakkasi lasit paikoilleen muutamassa tunnissa ja kaikki olivat oikein tyytyväisiä ja elivät onnellisina hamaan tuntemattomaan tulevaisuuteen.

        T: Isännöitsijä


      • sitten
        aina pidä kirjoitti:

        Minulla on toinen esimerkki.
        Asiakas tilasi Nikat.
        Toimitusaika oli 6 viikkoa.
        Kamppeet tuli neljässä viikossa.
        Asiakkaalle ei sopinut tehdä asennusta heti vaan vasta viikon kuluttua.

        Asentaja nakkasi lasit paikoilleen muutamassa tunnissa ja kaikki olivat oikein tyytyväisiä ja elivät onnellisina hamaan tuntemattomaan tulevaisuuteen.

        T: Isännöitsijä

        TODELLA hyvä!


      • Kover
        on ylitse muiden kirjoitti:

        Nika ja Lumon!

        Nika ja lumon on melkein sama asia eiks niillä oo sama omistaja. Nika vaan on vakavaraisempi ainakin tällä hetkellä. Kaverin tuttu kertoi ongelmista Lumonilla, jotain taloudellisia juttuja. irtisanomisia jne.
        Calinaire on hyvä


      • jopoä
        Kover kirjoitti:

        Nika ja lumon on melkein sama asia eiks niillä oo sama omistaja. Nika vaan on vakavaraisempi ainakin tällä hetkellä. Kaverin tuttu kertoi ongelmista Lumonilla, jotain taloudellisia juttuja. irtisanomisia jne.
        Calinaire on hyvä

        Katso keskiviikon kauppalehdestä onko lumonilla talous kuralla!
        Ei ollut kuin 3,6 milj euroa tullut tulosta 42milj liikevaihdosta eli prosenttuualisesti erinomainen tulos! Se siitä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      778
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      508
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe