Parvekelaseista

Von Morrison

Onko kokemuksia pääkaupunkiseudulla toimivista parvkelasitusfirmoista. Kysyin hintaa puhelimessa parista paikasta, yksi oli tunnettu merkki ja hinta tuntui kalliilta, toisen tiedot sain naapurilta, oli halvempi mutta onko yhtä hyvä? Vinkkiä kaivataan. Mitä kokemuksia ja firmoja löytyy?

7

1344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuosi 1997 ja 12m pitkä

      Eli meillä on Lumon-lasit. Ne laitetiin vuonna 1997 joulukuussa, ekan kerran aukaistiin 1998 toukokuussa. Parveke on 12m pitkä.
      Maksetiin tuolloin laseista ja reunojen pellittämisestä ja sadekourusta yhteensä 100mk/metri = 1200mk. Paljon on hinnat siitä muuttuneet? mutta koskaan et saa halvalla hyvää. Panosta laatuun, siihen joka kestää.

      • on ylitse muiden

        Nika ja Lumon!


      • onko ylitse muiden
        on ylitse muiden kirjoitti:

        Nika ja Lumon!

        Tuttavani tilasi muutama vuosi sitten Lumon lasit. Oli luvattu laitettavaksi n. kahden kuukauden sisällä. Lasit ilmestyi pihalle reilussa kuukaudessa ja kun kaksi kuukautta alkoi täyttymään ja tuttavani kyselemään asennusajankohtaa, ilmoitettiin että koska on kova ruuhka asennuksessa päästään aloittamaan vasta n. kolmen viikon kuluttua. Kolme viikkoa täyttyi ja tulihan se puhelinsoittokin sieltä, seuraavana päivänä asennetaan, myyjän kanssa oli kaupan teon yhteydessä sovittu että ilmoitus tulisi ainakin viikkoa ennen. Ei siinä mitään, asioita vaan järjestelemään, että pääsee mies aamusta sisään tekemään työtään. Parveke tulikin valmiiksi muutamaa listaa lukuunottamatta mitkä käytiin laittamassa reilu viikon päästä myöhemmin. Tästä vaan vinkkinä että ei ne luvatut aikataulut ja asiat aina pidä vaikka olisikin ylitse muiden.


      • aina pidä
        onko ylitse muiden kirjoitti:

        Tuttavani tilasi muutama vuosi sitten Lumon lasit. Oli luvattu laitettavaksi n. kahden kuukauden sisällä. Lasit ilmestyi pihalle reilussa kuukaudessa ja kun kaksi kuukautta alkoi täyttymään ja tuttavani kyselemään asennusajankohtaa, ilmoitettiin että koska on kova ruuhka asennuksessa päästään aloittamaan vasta n. kolmen viikon kuluttua. Kolme viikkoa täyttyi ja tulihan se puhelinsoittokin sieltä, seuraavana päivänä asennetaan, myyjän kanssa oli kaupan teon yhteydessä sovittu että ilmoitus tulisi ainakin viikkoa ennen. Ei siinä mitään, asioita vaan järjestelemään, että pääsee mies aamusta sisään tekemään työtään. Parveke tulikin valmiiksi muutamaa listaa lukuunottamatta mitkä käytiin laittamassa reilu viikon päästä myöhemmin. Tästä vaan vinkkinä että ei ne luvatut aikataulut ja asiat aina pidä vaikka olisikin ylitse muiden.

        Minulla on toinen esimerkki.
        Asiakas tilasi Nikat.
        Toimitusaika oli 6 viikkoa.
        Kamppeet tuli neljässä viikossa.
        Asiakkaalle ei sopinut tehdä asennusta heti vaan vasta viikon kuluttua.

        Asentaja nakkasi lasit paikoilleen muutamassa tunnissa ja kaikki olivat oikein tyytyväisiä ja elivät onnellisina hamaan tuntemattomaan tulevaisuuteen.

        T: Isännöitsijä


      • sitten
        aina pidä kirjoitti:

        Minulla on toinen esimerkki.
        Asiakas tilasi Nikat.
        Toimitusaika oli 6 viikkoa.
        Kamppeet tuli neljässä viikossa.
        Asiakkaalle ei sopinut tehdä asennusta heti vaan vasta viikon kuluttua.

        Asentaja nakkasi lasit paikoilleen muutamassa tunnissa ja kaikki olivat oikein tyytyväisiä ja elivät onnellisina hamaan tuntemattomaan tulevaisuuteen.

        T: Isännöitsijä

        TODELLA hyvä!


      • Kover
        on ylitse muiden kirjoitti:

        Nika ja Lumon!

        Nika ja lumon on melkein sama asia eiks niillä oo sama omistaja. Nika vaan on vakavaraisempi ainakin tällä hetkellä. Kaverin tuttu kertoi ongelmista Lumonilla, jotain taloudellisia juttuja. irtisanomisia jne.
        Calinaire on hyvä


      • jopoä
        Kover kirjoitti:

        Nika ja lumon on melkein sama asia eiks niillä oo sama omistaja. Nika vaan on vakavaraisempi ainakin tällä hetkellä. Kaverin tuttu kertoi ongelmista Lumonilla, jotain taloudellisia juttuja. irtisanomisia jne.
        Calinaire on hyvä

        Katso keskiviikon kauppalehdestä onko lumonilla talous kuralla!
        Ei ollut kuin 3,6 milj euroa tullut tulosta 42milj liikevaihdosta eli prosenttuualisesti erinomainen tulos! Se siitä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe