moi.
Ostaisin vanhoja ruutuikkunoita 4-6kpl.
ja parempi ettei ole suotta lasiruutaja paikalla, saa olla maalikin jo tippunut ei haittaa.. lähetäppä mailia jos sattuu jostain löytymään.
Ostetaan:Ruutuikkunoita
12
1946
Vastaukset
- pindis
Ainakin Porvoon wanhassa rautakaupassa olen nähnyt joskus vanhoja ikkunoita, mutta eikös noissa kierrätyskeskuksissa ole aina aikamoiset ikkunavalikoimat.
Jos haluaa oikein vanhoja ikkunoita kannattaa soitella Rakennusapteekkiin, Billnäsiin. - metsäkylän navetta
metsäkylän navetta, fi siellä ne parhaat ruudut on
- ruutuikkunoita!
Täällä olis sellasia kolmiruutuisia ikkunoita, jos asia kiinnostaa! Mihis sähköpostiin voin ottaa yhteyttä?
- ikkuna
Moi,
minulta löytyy 50 kpl neliruutuisia ikkunoita. - Nimetön
Turussa Wanhan Wallankumous. Heloista kaakeliuuneihin kaikkea wanhaa rakennustavaraa.
- hirsitalosta
Löytyy vanhoja ikkunoita vanhalla lasilla.
- jani jiiiiiii
huomenta.meillä olisi 3 osaisia vanhoja kansakoulun ikkunoita.karmit hyväkuntoisia ja lasit paikallaan.ikkunat kotkassa.minkä mittaisia ikkunoita etsit?t.jani
- karrrva
anno.fi löytyy myös paljon rakennusvaraosia kuten ikkunoita ja ovia, jos joku ei ole käynyt niin se on siis antiikki/vanhan tavaran kauppa. Itse ostin sieltä juuri vanhan kaapin kunnostettavaksi, ensimmäinen kunnostus projektini! Antoisaa puuhaa :)
- ###
Löytyykö vielä joltakin ikkunoita? Olisin kiinnostunut isommastakin määrästä.
- vanhat ikkunat
### kirjoitti:
Löytyykö vielä joltakin ikkunoita? Olisin kiinnostunut isommastakin määrästä.
Jos on vielä tarve vanhoille ikkunoille, niitä on nyt tarjolla.
Tarkemmat tiedot s-postilla kustomi(at)hotmail.com
- bube51
mulla löytyy monta haluat ostaa 50 e kpl soita 0400678453
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256