Via Luca Passi...

hellas

Olemme lähdössä Roomaan, tuli ehkä pieni virhearvio tehtyä kun varasimme hotellin joka sijaitsee Via Luca Passilla, eli siis n. 5 km vatikaanista, 7-8 km keskustasta.

Voisiko joku ystävällinen hieman neuvoa että millä keskustaan on kätevintä (ja halvinta kulkea)? entä saapuminen hotelliin Fiumicinon lentokentältä?
Muitakin vinkkejä kys. alueeseen liittyen otetaan vastaan :)

Ps. myöhäistä katua, joten... nyt on hyvät neuvot tarpeen!

4

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fiumicinosta

      ensin Leonardo Expressenillä Terminille. Terminillä vaihto metroon A. Jäätte pois asemalla Battistini (11 pysäkkiä) ja siitä otatte bussin 546 ja ajatte sillä seitsemän pysäkin väliä ja jäätte pois pysäkäillä Passi/ Risafulli. Tuo bussimatka kestää noin 20 min. Koko matkan pituudeksi Terminiltä tulee 10,9 km. Metromatka kestää noin 30 min.

      • tai vaihda hotellia

        ... on varata taksi odottamaan kentälle. Itse käytin firmaa ROMESHUTTLELIMOUSINE. Kuljettaja odotti kentällä nimikyltin kanssa. Kantoi laukut autoon ja autosta hotellin. Palvelu oli moitteetonta. Hinta Fiumicinosta Pantheonin lähelle illalla klo 22 kahdelta hengeltä laukkuineen yht. 40e.


    • hotellille

      pääsisi suorenpaakin. Ottaisi paikallisjunan ja vaihtais jossain sopivassa paikassa bussiin ja taas sitten jossain toiseen bussiin mutta selvenpää on mennä Terminin kautta. Ajassakaan ei taida voittaa yhtään.

    • Vaihtaisin hotellia

      ...olette Fiumicinossa perillä? Jos olette ekaa kertaa Roomassa, suosittelen silloin kyllä taksin varaamista. Tai hotellin vaihtamista johonkin keskustaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      492
      5185
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1841
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      98
      1574
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      26
      1445
    5. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      65
      1436
    6. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      55
      1428
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1145
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      58
      1096
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      935
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      934
    Aihe