Senki törpöt!Kuka nyt mangaa lukee ja animee kattoo!!Ne on vessanpöntöstä!!
Manga!!Mikä turhuus...
21
1294
Vastaukset
- Kuro
Omapahan on mielipiteesi. Ihmisillä on eri mielipiteet, 'törppö'.
- hölmööööö
sama ku sanois kaikkii leffoi tai kirjoi surkeiks ja turhiks. ei voi tietää ku ei ole lukenut.
itse rakastan mangaa ja animee. - Nimetön
"törppö" olen kuule ikävä kyllä samaa mieltä Kuron kanssa....
- kun jotkut
pitävät mangaa ja animea jotenkin erilaisina kuin muita animaatioita ja sarjakuvia. Manga on ihan tavallinen sarjakuva, joka vain tulee Japanista. Anime on ihan tavallista piirrettyä, joka vain tulee Japanista. Ja veikkaan vahvasti että itsekin olet joskus katsonut animea ja vieläpä pitänyt siitä, sillä esim. Muumilaakson Tarinat on animesarja, koska se on tehty Japanissa. Mitä sen on väliä onko joku ohjelma tai sarjakuva tehty Suomessa, Amerikassa, Chilessä, Japanissa vai vittu Anfganistanissa.
- .....
Kyllä esimerkiksi amerikkalaisilla ja japanilaisilla sarjakuvilla ja tv-ohjelmilla on toisistaan eroava kerrontatyyli, vaikka valmistusmaa ei tietenkään takaa minkään sarjan erinomaisuutta.
- Zokusho
On sillä sen verran väliä, että varsinaiset japanilaiset mangat ja animet ovat kuitenkin hyvin erilaisia kuin länsimaiset sarjakuvat ja piirretyt. Nyttemmin kyllä erot ovat alkaneet vähentyä, lähinnä niin että Japanista tulee vaikutteita länteen päin.
Muumit ovat puolestaan japanilaisten mielestä hyvin eksoottisia ja erilaisia kuin heidän animensa :)
- eikä oo
Manga ja anime ei oo turhaa! Mulle ne on koko elämä!
- jähännä
manga EI oo vaan jonkun japanilaisen uusavuttoman keksimä piirrustustapa,joka on epäselvää ja hahmoilla jumbosilmät ja jota luetaan kaikenlisäksi väärinpäin!!!
- ^__^
kaikkee japanilaista luettiin väärinpäin noin 90-lukuun asti...
- äks dee
oon ihan samaa mieltä
sun mielipide on täysin turha jos et osaa perustella kunnolla
"ne on vessanpöntöstä"
Jaa kuinkas vanha mahdat olla? tiedätkö mangasta mitään? oletko lukenut mangaa? oletko kokeillut muuttaa mielipidettäsi ja lukea jonkun toisen mangan?
Entäs anime? mitä olet katsonut? miksi se oli huono?
MIKSI? :'D perusteet?
Itse osaan perustella mielipiteeni jos haluat. :) kirjoitin jopa äidinkielen 5 sivun esseen "Miksi manga on suosittua". Lukion esseen.
Mutta annan sinulle aikaa ensin perustella mielipiteesi.- !
Senkin rupikonna! Kehtaatkin käyttäytyä noin! Jos et tykkää animesta ja mangasta niin suksi täältä suolle!
Mutta omapahan on mielipiteesi. HMPF... Itse tykkään hirveesti mangasta ja animesta.
- onsejännä!!!
vituttaa sua nähtävästi paljon kun piti se tännekkin tunkea. XD
luulekko että "meitä" kiinnostaa >D
nojoo onhan kaikilla omat mielipiteet mutta tääki nyt on ihan turha XD- _miki_
Aika turha viesti sulla.. siis Exxxxxxxxxxxmangavhwdu:lla. Ei ketään kiinnosta sun mielipide. Mee sinne vessanpönttöös valittaan :''D
- -.-
_miki_ kirjoitti:
Aika turha viesti sulla.. siis Exxxxxxxxxxxmangavhwdu:lla. Ei ketään kiinnosta sun mielipide. Mee sinne vessanpönttöös valittaan :''D
Ja mene vaikka hevonkuusen suomisoffaan valittaa et manga on huono!
- pelinörtti
-.- kirjoitti:
Ja mene vaikka hevonkuusen suomisoffaan valittaa et manga on huono!
Elikkä sä sanot (Kuka nyt mangaa lukee ja animee kattoo!!) No ihmiset tietenkin sitä katsoo ketkä muutkaan.(Ne on vessanpöntöstä!!) Vai muka vessanpöntostä ja vitut. Miten muka Dragonball ja Digimonit jne on vessanpöntöstä? Nehän suosituimpia animeja maailmassa vitun taukki.
- asdaswwwwwwwww
pelinörtti kirjoitti:
Elikkä sä sanot (Kuka nyt mangaa lukee ja animee kattoo!!) No ihmiset tietenkin sitä katsoo ketkä muutkaan.(Ne on vessanpöntöstä!!) Vai muka vessanpöntostä ja vitut. Miten muka Dragonball ja Digimonit jne on vessanpöntöstä? Nehän suosituimpia animeja maailmassa vitun taukki.
anime lähtee lapsesta hakkaamalla
- wierailija
asdaswwwwwwwww kirjoitti:
anime lähtee lapsesta hakkaamalla
Hmm....
mielipiteensä kullakin, mutta kannattaako vaivautua kirjoittamaan tuollaista jos tietää ettei saa hirveästi kannustusta siihen. Itse pidän animesta ja mangasta. Minusta tuollainen on kuitenkin aika.....törkeää tulla haukkumaan toisia törpöiksi jos ne vain pitää eristä asioista kuin sinä, joten kannattaisi miettiä kahdesti mitä tänne kirjoittaa.
- sagania
Manga ei oo ***** ! kaikki rahat meni ja joku sanoo et "huono". sie oot yks tuhannest joka ei tykkää mangas!
- ernestikö
Jos tykkää mangasta ja animesta niin tykkää. Jos ei tykkää niin sitten ei tykkää. Jos ei tykkää niin ei tarvitse rueta urputtamaan että se on ihan p*rseestä - eikä tosin tarvitse animesta/mangasta pitävänkään ryhtyä inttämään että älkää valittako.
Mutta mielipiteeni on että tämä aihe on turha :D Pitäkää mölyt sisällänne jos tämmöinen sota syttyy.
PS. Rakastan mangaa ja animea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252426- 1142066
- 1161685
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?431541Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91477Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161211023Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35957Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949