ihme

touhua taas

Nyt joku hirnahtaa tähän että tää ei kuulu Tapsukan keskusteluun ja ei kyllä kuulukaan mutta kun taas on yli-innokas sheriffi ollut Karin palstalla asialla ja poistanut ihan tavallisia viestejä. Kyllä pirusti kiinnostaa koko palsta. Sinne jos yksi viesti parin kuukauden sisään ilmestyy niin sekin jo poistetaan. Ihme touhua.

9

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZaiZai

Sananvapaus vaikuttaisi mitä ilmeisemmin olevan melko tuntematon käsite tuolla K.Tapion palstalla.

• ei fani

Tiedätkö edes mitä se tarkoittaa?
        Justiinax ei ainakaan tiedä mutta jos Kansaa joku mollaa niin heti se on aukomassa poskeensa

• Antaa sen yhden "Kari fanin" siellä meuhkata ja keskustella ihan yksinään itsensä kanssa sitten vaan. En mä ainakaan enää viitti siellä palstalla kommentoida mihinkään asiaan mitään, kun se nuppi helottaen naputtelee heti sitä "Ilmoita asiaton viesti" nappulaa.

• sitten

olet taas itse ollut asialla, sultahan se viestien poisto onnistuu. Ensin poistelet ja sitten vingut muka niin väärinymmärrettynä. Tuttuakin tutumpi kuvio.

• sitten kirjoitti:

olet taas itse ollut asialla, sultahan se viestien poisto onnistuu. Ensin poistelet ja sitten vingut muka niin väärinymmärrettynä. Tuttuakin tutumpi kuvio.

En mä nyt ainakaan ole poistellut yhtään mitään viestiä. Ettäs tiedät.

• ei fani

että sä mekastat täällä ei sua kaivata

• ken
        Justiinax kirjoitti:

En mä nyt ainakaan ole poistellut yhtään mitään viestiä. Ettäs tiedät.

tahtoo, heh.

• näin!

Kerrankin olen kanssasi samaa mieltä. Vaikka itse kuulun Karin faneihin niin raivostuttaa tuon palstan poistopolitiikka. Sen voisi nimetä Karifani-foorumiksi kun siellä ei saa muut kirjoittaa.

• näin! kirjoitti:

Kerrankin olen kanssasi samaa mieltä. Vaikka itse kuulun Karin faneihin niin raivostuttaa tuon palstan poistopolitiikka. Sen voisi nimetä Karifani-foorumiksi kun siellä ei saa muut kirjoittaa.

Jep ja nyt kun joku esitti hänelle siellä foorumilla kysymyksen, niin hänpä vastasi siihen laittamalla ainakin parikymmentä kysymysmerkkiä pötköön.... Niin, että eipä tolle palstalle näköjään edes kannata kirjoittaa mitään järkevää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      55
      1172
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      151
      1141
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1075
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      82
      956
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      45
      874
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      818
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      770
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      765
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      711
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      692
    Aihe