Haluaisin kysyä!

Laura :)

Äidilläni on tulossa syntymäpäivät, ja minulle on annettu tehtäväksi keksiä joitain pelejä aikuisille ja lapsille.
Lapsille se ei ole niin vaikeaa, mutta aikuiset varmaan kyllästyy lasten leikkeihin.
Joten, mistä aikuiset pitävät?
Onko olemassa mitään juomaleikkiä, tai jotain kysymys peliä.
Ajattelin aliasta (selitys peli) jota pelattaisiin pienissä ryhmissä.

Eli, jos on ehdotuksia kertoisitteko :) arvostaisin sitä paljon.

Äitini täyttää 40. itse olen vasta 14 joten en ole mukana aikuisten peleistä :)

3

2536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mestarilapsi

No itse olen 11v poika, mutta enköhän minä jotain keksi... Muuten voisitko vastapalvelukseksi etsiä lauluun "paljon onnea vaan"-nuotit, koska aion soittaa sen kitaralla yhdellä kielellä mummalleni syntymäpäivillään?
      Tässä kuitenkin ehdotukseni:
      -Arvaa mikä juoma. (Voi helpottaa laittamalla esim. limu, vissyvesi, norm-vesi, viini(Vain yli 18v)jne.)
      -Arvaa väri-korttipeli (pelikortti väärin päin pöydälle ja pitää arvata väri)
      -Pokeri paperinpalanen-panoksin
      -Arpajaiset ilman palkintoja/palkinnoilla
      -Musta maija ym. korttipelit
      -Taikatemput vaikkei peli ookkaan
      -Monopoli
      -Pullonpyöritys

Eiköhän siinä oo muutama =D.

• Laura(:

Nuotteja on vaikea löytää maksuttomina :/
        mutta koita ite löytää kitaralla saundit, se on paljon helpompaa, ainakin itse opin sen silleen :)
        itsekkin lauloin ja soitin kitaralla zen cafe - Todella kaunis laulun äidilleni syntymäpäivä lahjaksi.

Voisit etsiä Googlesta laulun nuotteja, mutta suurin osa maksaa.

• kirjastonhoitaja

Hei

Oletko käynyt kirjastossa kysymässä. Sieltä löydät useitakin julkaisuja, joissa on kyseiset nuotit. Ellet löydä itse kysy rohkeasti kirjastonhoitajalta, sitä varten hän on siellä töissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe