hei metsästäjät, kertokaa miten saan haukkalinnut pelätettyä mökkini pihapiiristä? minulla on perhoskoira joka viihtyy mökin pihalla, mutta vaara vaani ilmasta käsin. lauantai iltana oli jo läheltä piti tilanne kun haukka oli jo parin metrin päässä hyökkäämässä hänen päällensä, onneksi olimme itse terassilla ja huusimme kovalla äänellä, jolloin haukka teki täys käännöksen ja lensi pois. Laittakaa hyviä neuvoja minulle.
haukkoja pihalla
perhoskoiran omistaja
5
1293
Vastaukset
- osta
oikea koira. Sellainen, joka syö haukan.
- laikaman
Omiaan saa kyllä puolustaa. Haukka on rauhoitettu ja metsästäjät eivät mielellään hommaan sekaannu. Kysy poliisilta, heidän tehtävänsä on taata turvallisuus ja suojata omaisuutta.
- vittu ota
ase kaapista ja ammu alas siinä se
Osta verkkoa ja tee ylijalosteellesi häkki.
Mikäli kyseessä on kanahavukka, niin SENSORED.- alapaman tappaja
osta multa piekkari!sillä ongelma ratkee.halpa olis!luvat vaan hankit niin periaattees kanahaukan hautajaasia voidaan jo viettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦535240Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.924069En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v153483- 453110
- 102550
- 212342
- 462257
- 392196
Sielunkumppanini ja nykyinen kaivattuni ovat hyvin samankaltaisia ihmisiä
Ja uskon että he punovat langansa yhteen pian. Sielunkumppanille voi olla kova paikka hyväksyä kuinka välittävä ja herkk341882- 641771