taaperoilla on hampaiden (poski, kulma) tulo vaivannut yöunia?
Musta tuntuu, että meillä poitsua on vaivannut jokainen hammas ihan hirveesti ja melko pitkänkin aikaa kerrallaan. Nyt porua aiheuttaa ekat poskihampaat ja viime yönäkin oikeen raivosi, kun ei halunnut käydä makuulle vaikka oli lääkettäkin jo saanut. Kiinnostaisi myös tietää mitä lääkettä muut ootte käyttäneet, tänään ostettiin Buranaa eka kertaa, sitä ennen Panadolia, mutta se on tuntunu aika tehottomalta.
Kuinka paljon muilla
3
581
Vastaukset
- Nipsu 74
Hei!
Meidän pojalle on tullut/ tulossa poskihampaita yhteensä 4 kpl, kaksi siis jo puhjennut. Yöt olleet tosi levottomia ja itkuisia. Olen antanut Pamol-F särkylääkettä tai Pronaxen tulehduskipulääkettä (reseptilääke, pitkävaikutteinen). Poskihampaita ollaan tehty tosi kauan, varmaan jo viikon päivät. Näyttää että vielä menee muutamia päiviä, että kaksi ikenestä pilkottavaa hammasta on tullut läpi =/ - ei vaivaa
mutta kuolan määrä on jotain ihan käittämätöntä. Meillä jo kaksi puhjennut ja kahta odotellaan puhkeavaksi.
- vaivaa :(...
meillä on 2v poika, jolla hampaiden "teko" alkaa jo onneksi olla loppusuoralla. Yksikään hammas ei ole putkahtanut suuhun helpolla. Kuolaa, puremisvimmaa, ärtymystä ja kiljuntaa on ollut etenkin kulma- ja poskihampaiden kanssa. Ja hampaiden puhkeaminen kokonaan (etenkin takimmaiset poskihampaat) voi hyvinkin kestää reilut 2 KUUKAUTTA (tosin oireettomiakin päiviä välissä). Kerran myös nousi noin vuorokaudeksi 38,7 asteen kuume. Olen vakuuttunut siitä, että se kuumeilu johtui hampaista (silloin 2 takimmaista poskihammasta puhkesi ikenen läpi saman aikaisesti).
Särkylääkkeitä on otettu ajoittain/pahimpina päivinä (panadol tai pronaxen). Niitä kun ei voi viikko- tai kuukausitolkulla syödä...
Yksi hammas enää puhkeamatta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305712Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144304Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522931Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3331518Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601259
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2241170- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151