Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Härkä N

Jouskari M

onks kauheen vaikee yhdistelmä?

11

2103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkä((n))

      Ei ole toiminut. Jouskari mustasukkainen, alistava, ja välinpitämätön. Ei ainakaan sovi mun luonteelle. Vittumaisempaa luonnetta saa hakea.

      • Härkä neitinen

        Mun jouskari kokemus on sellainen että hän ei ollut tarpeeksi vahva mulle. Haluun et miehes on poweria. osaa ottaa mut ja sillee..
        tää nyt oli sit vaan yksi jousimies kylläkin.


      • ap..

        tää tuntemani jouskari on luonteeltaan aika huolehtivan ja hellyyttävän oloinen. Meillä aika samanlaiset intressit, mutta pelkää sitoutumista. Ns. vapaata suhdetta haluaisi ja sehän ei oikein minun luonteelleni sovi. Hauskaa meil on yhdessä ja kaikki muukin toimii...ainakin vielä muutaman kk:n tuttavuuden jälkeen. Mut kyl huomaa kun mulle toisetkin miehet ovat viestittäneet, niin jo menee ilme aika vakavaks...kait se on sit sitä mustasukkaisuutta ja omistushalua jollakin lailla vaik hänen tahdostaan tässä ns. vapaassa suhteessa ollaan. Tuota alistusta mietin, et en kyl sitä muuten ole havainnut, mut hän taannoin sanoi et hää kyl haluu tehdä aloitteen...varsinkin jos seksistä on kyse, siinä hän tykkää alistamisesta.. liekkö tuo sit pitää kutinsa muutoinkin..?


      • Butterfly-66
        ap.. kirjoitti:

        tää tuntemani jouskari on luonteeltaan aika huolehtivan ja hellyyttävän oloinen. Meillä aika samanlaiset intressit, mutta pelkää sitoutumista. Ns. vapaata suhdetta haluaisi ja sehän ei oikein minun luonteelleni sovi. Hauskaa meil on yhdessä ja kaikki muukin toimii...ainakin vielä muutaman kk:n tuttavuuden jälkeen. Mut kyl huomaa kun mulle toisetkin miehet ovat viestittäneet, niin jo menee ilme aika vakavaks...kait se on sit sitä mustasukkaisuutta ja omistushalua jollakin lailla vaik hänen tahdostaan tässä ns. vapaassa suhteessa ollaan. Tuota alistusta mietin, et en kyl sitä muuten ole havainnut, mut hän taannoin sanoi et hää kyl haluu tehdä aloitteen...varsinkin jos seksistä on kyse, siinä hän tykkää alistamisesta.. liekkö tuo sit pitää kutinsa muutoinkin..?

        Jouskari on kaikista merkeistä se joka kaipaa eniten tasavertaista suhdetta, ei voi sietää minkäänlaista alistamista ja kahlitsemista. Mitä mustasukkaisuuteen ja omistamisenhaluun tulee härkä on siinä mestari. Jouskareilla on yleensä terve itseluottamus ja realistinen näkemys maailmasta, mikä helpottaa kanssakäymistä ja yhdessäoloa muiden ihmisten kanssa. Vähemmän tunnettu on jouskareiden yksityinen oma tila jota ei jaa kenenkään kanssa, ollaan ehkä jonkinlaisia osa-aika erakkoja kaikesta sosiaalisuudesta huolimatta. Seksistä sen verran että aina maistuu hyvässä seurassa, mieluiten oman kumppanin kanssa=).


    • todellakin

      Mul ei ainakaan ole toimineet. Voihan olla et teillä toimii:) Mut muista, että olet nainen ja härkä!

    • että..

      mies-jouskari tarvii viereleen vahvan ja määrätietoisen naisen..pitemmän päälle sopii melko hyvin ..jouskari kyllä haluua tehä omia juttuja ..mutta HAAVEILEE perus-asioista..avio-liitto..lapset...harrastusket..jne...!
      eli tavallista perhe-elämä haluu elää.

      • joo,

        taitaa haaveeks jäädä tuo perhe-elämä ku ei todellakaan osaa/uskalla enää vakiintua.. avioerosta aikaa 7 vuotta...


    • smam

      Heippa vaan..minusta härkä nainen ja jousimies mies sopivat hyvin yhteen..muistoja ensirakkaudesta...huiiii...ei ole kukaan sen jälkeen ollut niin iiiihanaaa ja yllätyksellinen!!

    • jouskarineiti

      Mites härkämies ja jouskarinainen tulee keskenään toimeen? Onko mitään mahiksia..?

      • yksin parempi

        Ei tuu juttu toimiin.Härkämies haluaa
        olla pomo,eikä pidä siitä,että Jouskari
        haluaa omaa tilaa.Kovin mustasukkainen ja
        määräilevä tyyppi.


      • jouskarineiti
        yksin parempi kirjoitti:

        Ei tuu juttu toimiin.Härkämies haluaa
        olla pomo,eikä pidä siitä,että Jouskari
        haluaa omaa tilaa.Kovin mustasukkainen ja
        määräilevä tyyppi.

        Just kun aloin pikkuhiljaa lämpenemään edes puolivakituiseen tapailuun... Voiko härkämiehen kanssa ylipäätään olla esim. vaan sänkysuhteessa..? Suoraan olen kyllä alusta asti sanonut, että vakiintumassa en ole, mutta on sen verran mielenkiintoinen tyyppi, että tekisi mieli antaa ajan kulua ja katsella, miten asiat kehittyy... Mutta onko väistämättä siis vaara, että liimautuu jossain vaiheessa kiinni niin, ettei itse mahdu enää hengittämään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe