Härkä N

Jouskari M

onks kauheen vaikee yhdistelmä?

11

2152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkä((n))

Ei ole toiminut. Jouskari mustasukkainen, alistava, ja välinpitämätön. Ei ainakaan sovi mun luonteelle. Vittumaisempaa luonnetta saa hakea.

• Härkä neitinen

Mun jouskari kokemus on sellainen että hän ei ollut tarpeeksi vahva mulle. Haluun et miehes on poweria. osaa ottaa mut ja sillee..
        tää nyt oli sit vaan yksi jousimies kylläkin.

• ap..

tää tuntemani jouskari on luonteeltaan aika huolehtivan ja hellyyttävän oloinen. Meillä aika samanlaiset intressit, mutta pelkää sitoutumista. Ns. vapaata suhdetta haluaisi ja sehän ei oikein minun luonteelleni sovi. Hauskaa meil on yhdessä ja kaikki muukin toimii...ainakin vielä muutaman kk:n tuttavuuden jälkeen. Mut kyl huomaa kun mulle toisetkin miehet ovat viestittäneet, niin jo menee ilme aika vakavaks...kait se on sit sitä mustasukkaisuutta ja omistushalua jollakin lailla vaik hänen tahdostaan tässä ns. vapaassa suhteessa ollaan. Tuota alistusta mietin, et en kyl sitä muuten ole havainnut, mut hän taannoin sanoi et hää kyl haluu tehdä aloitteen...varsinkin jos seksistä on kyse, siinä hän tykkää alistamisesta.. liekkö tuo sit pitää kutinsa muutoinkin..?

• Butterfly-66
        ap.. kirjoitti:

tää tuntemani jouskari on luonteeltaan aika huolehtivan ja hellyyttävän oloinen. Meillä aika samanlaiset intressit, mutta pelkää sitoutumista. Ns. vapaata suhdetta haluaisi ja sehän ei oikein minun luonteelleni sovi. Hauskaa meil on yhdessä ja kaikki muukin toimii...ainakin vielä muutaman kk:n tuttavuuden jälkeen. Mut kyl huomaa kun mulle toisetkin miehet ovat viestittäneet, niin jo menee ilme aika vakavaks...kait se on sit sitä mustasukkaisuutta ja omistushalua jollakin lailla vaik hänen tahdostaan tässä ns. vapaassa suhteessa ollaan. Tuota alistusta mietin, et en kyl sitä muuten ole havainnut, mut hän taannoin sanoi et hää kyl haluu tehdä aloitteen...varsinkin jos seksistä on kyse, siinä hän tykkää alistamisesta.. liekkö tuo sit pitää kutinsa muutoinkin..?

Jouskari on kaikista merkeistä se joka kaipaa eniten tasavertaista suhdetta, ei voi sietää minkäänlaista alistamista ja kahlitsemista. Mitä mustasukkaisuuteen ja omistamisenhaluun tulee härkä on siinä mestari. Jouskareilla on yleensä terve itseluottamus ja realistinen näkemys maailmasta, mikä helpottaa kanssakäymistä ja yhdessäoloa muiden ihmisten kanssa. Vähemmän tunnettu on jouskareiden yksityinen oma tila jota ei jaa kenenkään kanssa, ollaan ehkä jonkinlaisia osa-aika erakkoja kaikesta sosiaalisuudesta huolimatta. Seksistä sen verran että aina maistuu hyvässä seurassa, mieluiten oman kumppanin kanssa=).

• todellakin

Mul ei ainakaan ole toimineet. Voihan olla et teillä toimii:) Mut muista, että olet nainen ja härkä!

• että..

mies-jouskari tarvii viereleen vahvan ja määrätietoisen naisen..pitemmän päälle sopii melko hyvin ..jouskari kyllä haluua tehä omia juttuja ..mutta HAAVEILEE perus-asioista..avio-liitto..lapset...harrastusket..jne...!
      eli tavallista perhe-elämä haluu elää.

• joo,

taitaa haaveeks jäädä tuo perhe-elämä ku ei todellakaan osaa/uskalla enää vakiintua.. avioerosta aikaa 7 vuotta...

• smam

Heippa vaan..minusta härkä nainen ja jousimies mies sopivat hyvin yhteen..muistoja ensirakkaudesta...huiiii...ei ole kukaan sen jälkeen ollut niin iiiihanaaa ja yllätyksellinen!!

• jouskarineiti

Mites härkämies ja jouskarinainen tulee keskenään toimeen? Onko mitään mahiksia..?

• yksin parempi

Ei tuu juttu toimiin.Härkämies haluaa
        olla pomo,eikä pidä siitä,että Jouskari
        haluaa omaa tilaa.Kovin mustasukkainen ja
        määräilevä tyyppi.

• jouskarineiti
        yksin parempi kirjoitti:

Ei tuu juttu toimiin.Härkämies haluaa
        olla pomo,eikä pidä siitä,että Jouskari
        haluaa omaa tilaa.Kovin mustasukkainen ja
        määräilevä tyyppi.

Just kun aloin pikkuhiljaa lämpenemään edes puolivakituiseen tapailuun... Voiko härkämiehen kanssa ylipäätään olla esim. vaan sänkysuhteessa..? Suoraan olen kyllä alusta asti sanonut, että vakiintumassa en ole, mutta on sen verran mielenkiintoinen tyyppi, että tekisi mieli antaa ajan kulua ja katsella, miten asiat kehittyy... Mutta onko väistämättä siis vaara, että liimautuu jossain vaiheessa kiinni niin, ettei itse mahdu enää hengittämään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      57
      5469
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      91
      4281
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      372
      2540
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      70
      1065
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      330
      1028
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      833
    7. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      806
    8. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      793
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      102
      789
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      779
    Aihe